דני גולן. צילום שרון בוקוב
דני גולן. צילום שרון בוקוב

גולן לאחר אימון הבכורה: "בלי הקהל לא נוכל לעמוד במשימה"

המאמן נפגש הבוקר לראשונה עם השחקנים ואמר: "המטרה היא ללכד את הקבוצה, ליצור תבנית ובעיקר לחבר את כל החלקים". יחיאל מאור, שליווה את המאמן לאימון, אמר: "רציתי אותו כבר שלוש פעמים בהפועל"

פורסם בתאריך: 8.11.17 16:13

אחרי שבוע ללא מאמן ראשי וכמעט שלושה שבועות של שמועות ורחשים סביב האיש שעמוד על הקווים, ערך היום (רביעי) דני גולן את אימון הבכורה שלו כמאמן הפועל. "עשיתי פגישת היכרות עם השחקנים", סיפר המאמן ל"ספורט מלאבס". "יש לנו שלושה שבועות פגרה והמטרה היא ללכד את הקבוצה, ליצור תבנית ובעיקר לחבר את כל החלקים, כולל הקהל שיתמוך בנו".

גולן הדגיש את חשיבות הקהל בהצלחת הקבוצה: "הקהל חשוב מאוד כדי להחזיר את כוח ההרתעה שיש לקבוצה כמו הפועל פתח תקוה ובלעדיו לא נוכל לעמוד במשימה".

מי שליווה את גולן לאימון הבוקר הוא יחיאל מאור, שלא מחזיק בתפקיד רשמי במועדון אך לאחרונה לוקח חלק פעיל בניהולו. מיד לאחר החתימה אתמול ערך מאור ערך לגולן סיור במתחם והכיר לו את האנשים והיום הגיע יחד איתו לאימון הבכורה. עוד לפני האימון נערכה ישיבת הנהלה, שלאחריה נערכה פגישה גם עם הצוות המקצועי ועם השחקנים.

"השחקנים הרוויחו מאמן ראוי", אמר מאור. "מדובר במאמן בסגנון אחר והם יהנו ממנו. רציתי אותו כבר שלוש פעמים בהפועל ואני שמח שזה סוף סוף התאפשר והוא חתם אצלנו".

יחיאל מאור

יחיאל מאור

בינתיים, ולמרות צעדי המחאה של האוהדים, עדיין לא חודש הקשר בין עמותת הכחולה לגלנט. "המחאה הייתה חזקה מאוד. אלה האוהדים שלנו, אכפת להם וכואב להם", אמרו במועדון. "לא ברור לנו למה גלנט ממשיך להתעלם מהם". גלנט עצמו, כמעט מיותר לציין, ממשיך בחרם הגורף על "ספורט מלאבס" וסירב להגיב לפנייתנו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר