ילדים א’ של ראש העין צילום באדיבות עירוני ראש העין
ילדים א’ של ראש העין צילום באדיבות עירוני ראש העין

אלה הקטנים גדולים יהיו: הכירו את קבוצת הילדים של ראש העין

קבוצת ילדים א’ לאומית (כתות ח’) של עירוני ראש העין אמנם קטנת ממדים, אבל מחפה על כך באגרסיביות והמון כישרון. המאמן עידו שי: “מדובר בקבוצה אטרקטיבית שכיף לראות”

פורסם בתאריך: 10.11.17 18:57

המחלקה הצעירה של עירוני ראש העין ממשיכה לשים דגש על פיתוח דור העתיד בגילאים השונים. קבוצת ילדים א’ לאומית (כתות ח’) פתחה אמנם את העונה עם הפסד למכבי ראשל”צ, אך מיד אחר כך הגיע ניצחון ביתי על מכבי תל אביב וניצחון חוץ על עירוני רמת גן, שמיקמו אותה במקום הרביעי במחוז תל אביב החזק בארץ עם מאזן של שני ניצחונות והפסד. בנוסף, גברה הקבוצה במסגרת הגביע על הפועל תל אביב וב-25 בנובמבר תפגוש בסיבוב השלישי למיני דרבי אזורי את מכבי פתח תקוה.

בסגל הקבוצה ישנם 11 שחקנים, בהם הרכזים עמית בר ודניאל בראל, עמית זיו הרב גוני שעושה כל על המגרש, הקלעי יועד חלבי והגארדים עמית אוריאן ובר לוי. את הסגל משלימים ניר פוני, יותם סרור, איתי בנדרסקי, נועם צביאל ועמית גרוס. את הילדים המוכשרים מאמן עידו שי (36) בעל ותק של 12 שנה באימון. “אנחנו אחת הקבוצות הקטנות בליגה מבחינה פיזית, אבל מחפים על כך בקצב גבוה, אגרסיביות והמון כישרון”, הוא מספר.

שי, שמדריך במקביל גם את קבוצת הקט-סל של המועדון (כתות ו’) ניהל מקצועית בחמש השנים האחרונות את מכבי מתן. לאחרונה שב לראש העין בה אימן בעבר, הרבה בזכותו של המנהל המקצועי של המחלקה, אביחי חלא. “אני חושב שהאגודה הזו הולכת להיות אחת החזקות בארץ ומאוד רוצה להיות שותף לחזון הזה”, הוא מדגיש.

המאמן שפעיל במספר רב של חזיתות נע ככספית על כבישי ישראל. מתגורר בגבעתיים, מורה לחינוך גופני בבית ספר יסודי ברחובות ובעל תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך מהמרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה. מלבד דור העתיד המתפתח בראש העין, גם בבית הוא מתמודד עם משימה פרטית מאתגרת בדמות שלוש בנות – התאומות שירה ונועם בנות ה-7 ורון בת השנה.

“המטרה שלנו היא להוות יריב ראוי ולהיות גורם משמעותי בליגה, בין אם ננצח ובין אם נפסיד”, מסכם שי. “עדיין מוקדם לומר, אבל מדובר בקבוצה אטרקטיבית מאוד שמשחקת בסגנון ייחודי וכיף לצפות בה. אני מזמין את חובבי הענף בראש העין ומחוצה לה לראות אותנו משחקים”.

“קבוצת ילדים א’ שלנו מביאה גאווה גדולה לכדורסל בעיר עם עליית שלב בגביע וניצחונות על אגודות מפוארות”, הוסיף המנהל המקצועי חלא. “המאמן עידו שי עושה עם הילדים עבודה נהדרת והקבוצה בהחלט בדרך הנכונה”.
בחמישי (לאחר סגירת הגיליון) אירחה הקבוצה באולם בגין החדש את מכבי שוהם ובשבוע הבא תצא למשחק חוץ מול הפועל תל אביב, הפעם בליגה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר