גל צרויה. צילום: זאב שטרן
גל צרויה. צילום: זאב שטרן

גל צרויה נטש את האימון ויעמוד לוועדת משמעת ביום חמישי

קפטן הפועל לא אהב את ההחלטה של המאמן שלא לתרגל אותו בהרכב. כשהתבקש לרוץ מסביב למגרש, טען כי הוא פצוע. מקורבי החלוץ: "דני גולן שם עליו איקס. גל פשוט קיבל עצבים ויצא מהאימון"

פורסם בתאריך: 20.11.17 19:59

קפטן הפועל גל צרויה נטש אתמול (ראשון) על דעת עצמו את האימון, ובעקבות זאת צפוי לעמוד ביום חמישי לוועדת משמעת מול הבעלים דורון גלנט והמאמן דני גולן. מקורבים לשחקן טוענים כי מרגע הגעתו של גולן לקבוצה צרויה לא תורגל בהרכב הראשון ולמעשה לא זכה לכל יחס מהמאמן. בעקבות ההתפתחויות, השחקן שוקל את המשך דרכו בקבוצה. "גל שיחק בהרכב השני והיה לו קשה מאוד להנות", אמר מקורב לשחקן. "בהרכב השני כולם ילדים מהנוער ונבחנים שאפילו הוא לא יודע מי הם. הוא פשוט קיבל עצבים ויצא מהאימון".

כבר סוער. גולן. צילום: זאב שטרן

"מתחילת השנה היחידים שמשחקים בהפועל הם גל צרויה ורובי לבקוביץ'", הוסיפו מקורבים לקפטן הפועל. "משום מה דני גולן פשוט שם איקס על צרויה. מתרגל הרכבים וגל לא שם. יש בעיה איתו". בשיחות בין שחקנים בקבוצה נמתחה ביקורת קשה על המהלך של גולן, כאשר אחד מהם אמר: "מאיפה הביאו את המאמן הזה? יכול להיות שהוא לא ראה שמתוך 10 שערים שכבשה הקבוצה העונה גל כבש ארבעה ובישל שלושה? זה אמנם לא בסדר שגל נטש את האימון, אבל לא ייתכן שקפטן יקבל יחס כזה".

 

היום, כשהגיע צרויה לאימון, קיבל השחקן הוראה לרוץ מסביב למגרש ולא להתאמן עם הקבוצה. בתגובה אמר צרויה כי הוא סובל מכאבים בשריר ונשאר בחדר ההלבשה. "יש תאקל ביניהם, אבל גל בטח לא ישפיל את עצמו וירוץ מסביב למגרש", אמרו בסביבת השחקן.

דני גולן וגל צרויה סרבו להגיב לפניית "ספורט מלאבס".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש מגמה מיצד ההנהלה.לא לעלות ליגה שגל צוריה לא יבקיע שערים.המשתף דני גולן משתף פעולה עים ההנהלה המכשילה ברשות גלנט.לכו הבייתה שנכם

  2. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    דני גולן .היתחלתה ברגל שמאל.עדיף שתעזוף את הקבוצה.ליפניי שיהיה לך חגיגה גדולה.באתה להכשיל את הקבוצה.עדיף שתעזוב…חבל ניתקלתה באוהדים שלא רואים בעניים.

  3. שלומי

    דני גולן יאפס מאופס מי אתה בכלל
    זורק את הקפטן ונותן לו לרוץ מסביב למגרש
    יאפס
    השחקן שנותן את הדם בשביל הפועל
    הוא וירין והשוער
    לך הביתה יזבל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר