חגי עטרי. צילום יח"צ
חגי עטרי. צילום יח"צ

אחרי הכוכב הבא: חגי עטרי ממשיך הלאה (וידיאו)

למרות שגרף האחוזים שלו לא עלה מספיק, עטרי לא מוותר ואומר: "מוזיקה זה החמצן שלי. אני לא עוצר וכבר שיחררתי קאבר חדש"

פורסם בתאריך: 23.11.17 11:03

חגי עטרי בן ה־18 וחצי מראש העין ממשיך לצבור מעריצים ומעריצות, במיוחד עכשיו, אחרי שהוא הופיע בתוכנית הכוכב הבא לאירוויזיון 2018. א-מממה? גרף האחוזים של עטרי לא עלה מספיק, ולנו רק נשאר להגיד לשופטים שהם הפסידו ביג טיים כי עטרי הוא כשרון וחיוך אחד ענק ואנחנו בטוחים שהוא עוד יגיע רחוק, אחרי הכל, מדובר בעלם החן שזכה בשנה שעברה בתחרות משירי אביהו מדינה שהתקיימה ב"פסטיבל תימנה" ראש העין, עם השיר "יפה אהבה".

צפו בחגי עטרי מבצע את בלי להתכוון VS זינה:


עטרי, איך אתה?
אז השבוע האחרון היה די מטורף והמסך לא עלה, אבל כולם הראו לי תמיכה ואהבה ברמות שלא יכולתי לדמיין. אומרים שמה שמחזיק בן אדם זו האהבה שהוא מקבל מהבית ובגלל זה אני כל כך גאה בעיר שלי, כי אף אחד לא הכין אותי לכמות הפרגונים והאהבה שאני מקבל ברחוב. אנשים עוצרים אותי רק בשביל להגיד לי שאני הכוכב הבא שלהם, דבר שלא מובן לי מאליו" .
ומה הלאה?
"אני ממשיך בעשייה. הופעתי במוצ"ש באירוע לזכרו של זוהר ארגוב בניצוחו של אדם יקר ומוכשר, קובי אחרק, ואני ממשיך לעשות מוזיקה כי מוזיקה זה החמצן שלי. אני לא עוצר וכבר שיחררתי קאבר חדש לשיר בלי להתכוון zina vs .

ולאירוע עליו דיבר עטרי, הגיעו במוצ"ש מאות אורחים. זה היה ערב ייחודי תחת הכותרת '30 למותו של זוהר ארגוב' בניצוחו של קובי אחרק, המנהל המוזיקלי של האירוע. האירוע התקיים במסגרת מועדון הזמר, באולם סימפוניה בראש העין והיה מרגש במיוחד הודות להשתתפותו של הזמר אמנון ארגוב ששר את מיטב שיריו של אחיו זוהר, בליווי של קובי אחרק על הקלידים, שי אחרק על כלי ההגשה ומני אליהו על הגיטרה. בחלקו השני של הערב הייתה הופעה של אומנים מקומיים מוכרים שלקחו חלק בערב, החל מאביתר שמחי שלנו, חגי עטרי, אביעד יעקובי, נתי יהב ועוד. אגב, הערב הבא של מועדון הזמר, יתקיים במוצ"ש 23.12 והפעם בנושא מרוסיה באהבה, עם שירים ישראלים ומנגינות רוסיות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר