אודי קרני. צילום שלמי פינטו
אודי קרני. צילום שלמי פינטו

כוכב מקומי: אודי קרני, מתופף

הוא המתופף של קרני-בנד המבצעת קאוורים לשירי להקת אבבא וחולם להופיע בחו"ל

פורסם בתאריך: 27.11.17 13:57

מי? קרני הוא מתופף בלהקת קרני-בנד, להקת מחווה ללהקת אבבא. בהרכב מלווים שישה נגנים – חמישה זמרים וזמרות והם מופיעים בהיכלי תרבות ובמועדונים ברחבי הארץ. "אנחנו מבצעים בלייב את 22 השירים הכיפיים של הלהקה", מסביר קרני.  "לכל מופע שלנו מגיעים בין 600 ל-1,000 איש. מדובר במופע מאוד מושקע מההיבט של ווידאו ארט, תלבושות, תאורה ומספר המשתתפים על הבמה".

קרני במקצועו הוא בכלל רואה חשבון ומשפטן. "מי שעובד במקצוע כזה, צריך משהו גם לנפש ומצאתי את עולם המוסיקה, כעולם שנותן קונטרס לעולם היבש של ראיית חשבון", הוא מסביר. "זה עולם מלא ומוסיקה היא דרך חיים שממלאת אותך פנימית. זה נותן לי הרבה סיפוק כשאני רואה היכל שלם עומד על הרגליים, רוקד ושמח. הרבה פעמים בסוף המופע לא נותנים לנו לרדת מהבמה ומשבחים אותנו המון. זה כיף".

רגע השיא: "הופענו פעמיים מול 4,000 איש, פעם אחת בפסטיבל מוצקין ובפעם השנייה בפארק אפק. אבל הכי רגש אותי, למרות שאנחנו מופיעים כבר שלוש וחצי, להופיע בעיר שלי פתח תקווה בהיכל התרבות".

החלום: "החלום שלי הוא להוציא את המופע הזה לחו"ל. אני מאוד מקווה שבחצי השני של 2018 נתחיל לעבוד על זה חזק ובסוף 18 תחילת 19 נופיע מחוץ לארץ. בארץ כבר למעלה מ50- אלף איש ראו את המופע ולדעתי צריך להפיץ אותו גם מעבר לים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר