מירב הלינגר. צילום קורן קריספיל
מירב הלינגר. צילום קורן קריספיל

כוכבת מקומית: מירב הלינגר, זמרת, יוצרת ופסנתרנית

מירב הלינגר גדלה במשפחה ציונית דתית, עובדת על האלבום השני, מסיימת תואר במוזיקה, מלמדת בבית ספר, מופיעה במספר הפקות, ומנהלת אומנותית את הגולה והתרל"ח בעיר

פורסם בתאריך: 1.2.18 15:28

מי: מירב הלינגר, זמרת, יוצרת, מלחינה ופסנתרנית, העוסקת ביצירה מגיל צעיר. הלינגר השיקה את אלבומה הראשון 'במבט אחד כחול' בינואר 2016. במקביל הופיעה על במות מרכזיות ברחבי הארץ, השתתפה בפסטיבלים (פסטיבל הפסנתר, פסטיבל יערות מנשה), חיממה את 'איפה הילד' ושיתפה פעולה עם יוני רכטר, אריאל הורוביץ, ריקי גל ועוד. הספק מרשים לבחורה בשנות העשרים לחייה. הלינגר גדלה במשפחה ציונית דתית בשכונת כפר גנים. "האמונה והשאיפה להיות אדם טוב יותר, מהוות גורם מרכזי בתהליך היצירה שלי", משתפת הלינגר. כשניצבה מול הקונפליקט הקלאסי אם להופיע מול קהל מעורב או לא החליטה הלינגר להופיע גם מול קהל מעורב. "המשמעות של לגדול בחברה שיש בה אידיאולוגיה מסוימת בעלת השלכות רבות על היומיום, היא לא פשוטה. הייתי צריכה לעבור תהליך מול המקום הזה, לחקור, ללמוד, ולתהות, כדי להרגיש שאני ממשיכה להיות אני, ובמקביל ממשיכה להיות מחוברת למקום שממנו אני באה וליהדות". בימים אלו הלינגר אוספת שירים חדשים לקראת האלבום הבא, מסיימת תואר במוזיקה באוניברסיטה, מלמדת מוזיקה בבית ספר, מופיעה במספר הפקות, ומנהלת אומנותית את מתחם הגולה ובר התרל"ח בעיר. "אין לי רגע של מנוחה", היא אומרת.

רגע השיא: "לאחרונה הרמתי עם חברות מופע שנקרא 'תמונת אשה'. המופע, שהוזמן במיוחד כדי לתת במה לשירתה המופלאה של היוצרת תרצה אתר (בתו המשורר נתן אלתרמן), הוכתר כהצלחה מסחררת (כל הכרטיסים נחטפו מיד), ומאז מזמינים אותנו שוב ושוב לבמות רבות ברחבי הארץ".

 

 

החלום: "מוזיקה היא השראה, אבל היא בעצם היומיום שלי ולכן אני משתדלת להודות לאלוהים בכל יום על הזכות לעשות את מה שאני עושה. זה לא מובן מאליו. יש רגע בהופעה שאפשר לראות ביוטיוב, שבו אני מארחת את יוני רכטר ואנחנו מבצעים יחד שיר שכתבתי. לפני שיוני מתחיל לנגן הוא אומר לקהל: עכשיו נבצע שיר שמירב כתבה … ואני, בלי להתכוון, יצא לי בחצי קול: אתם קולטים?. האמת היא שבשנים האחרונות קרו דברים שבעבר יכולתי רק לחלום עליהם. טפו טפו טפו, כמו שסבתא שלי הייתה אומרת, שרק ימשיך ככה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר