תרבות- יוספה מרקוס פיש. צילום זאב שטרן
יוספה מרקוס פיש. צילום זאב שטרן

כוכבת מקומית: יוספה מרקוס פיש, מוזיקאית

מרקוס פיש היא גם פסנתרנית ומורה למוזיקה. היא הופיעה במקומות רבים בעולם ומופיעה כיום בבתי אבות בפתח תקוה ובכנסים ואירועים

פורסם בתאריך: 22.3.18 15:41

מי: יוספה מרקוס פיש היא מוזיקאית, פסנתרנית ומורה למוזיקה. היא מלמדת מוסיקה מגיל 22, כמעט 60 שנה. בשלושת החודשים האחרונים היא חברה בעמותת 'קדימה למען הקשיש' שבה לוקחים חלק אמנים מקומיים ביניהם צביקה פרידמן, תמר אמזין, רחלי פרג' ועוד. העמותה מופיעה בבתי אבות. בנוסף מרקוס פיש היא נשיאת עמותת 'בני ברית פתח תקוה' שעוזרת למשפחות נזקקות. "אני ממשיכה להופיע ולנגן באירועים ובכנסים בפתח תקוה ומחוצה לה, ומגיעה לכל מקום שמזמינים אותי", היא אומרת. בצעירותה לחמה במלחמת העצמאות בחטיבת אלכסנדרוני של אריק שרון. מוזיקה החלה ללמוד באקדמיות השונות כבר לפני הצבא ולאחר השירות התחילה לעסוק בתחום בצורה מקצועית והופיעה בארצות הברית ובאירופה בסיבובי הופעות עם אומנים שונים.
רגע שיא: "הרגע המיוחד היה בווינה בשנות השמונים. ניגנתי עם הפילהרמונית האוסטרית בפארק של יוהן שטראוס מטעם ממשלת אוסטריה וקבוצת 'תיירים למען תיירים מכל העולם'. הפרופסור שניהל את כל האקדמיות בווינה, הבטיח שמי שיקבל את הפרס הראשון על ידי הוועדה, ירקוד איתו ואלס ואני קבלתי את המקום הראשון, זכיתי גם בשעון זהב וגם בריקוד על רצפת שיש".

החלום: "החלום שלי הגדול ביותר זה לעשות למען הילדים החולים בפתח תקוה ולשמח את ליבם. ומבחינת המוזיקה, להמשיך לנגן ולשמח כמה שיותר ולהספיק לשמח את כל בתי האבות שנמצאים בפתח תקוה והסביבה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר