עברי לידר. צילום אריאל בשור
עברי לידר. צילום אריאל בשור

שישי בג'סיקה, סין במוזיאון, בשבת בבוקר והופעה של עברי לידר במוצ"ש. סופ"ש שמח בפתח תקוה

וגם מופע של טררם קידס, חנוכה בג'ופלין והפועל נגד עירוני נשר

פורסם בתאריך: 1.12.17 08:24

# אם גם אתם חובבי מוזיקה אלקטרונית ורוצים לרקוד, אז בואו למסיבת קראחנה שווה במיוחד ביום שישי בג'סיקה. למה? כי זה מגניב, וגם כי זה קרוב לבית, פה בעיר פתח תקוה.

אודרי דלל מבעלי הג'סיקה, פרטים על הליין הכי סודי בעיר?
"יש לנו מסיבת טראנס בג'סיקה כל שלישי ושישי עם די.ג'י מובילים בעולם המוזיקה האלקטרונית שבאים לתת בראש. למי שנכנס לעמוד של הג'סיקה בפייסבוק מצפה אכזבה כי אנחנו כבר לא מעלים שם כלום. פרטים על המסיבות שלנו יש תחת שם הליינים שלנו, UPSY TUNES בלבד. נתראה בשעה 23:00".

מסיבה בג'סיקה שישי אופסי טונס. צילום יח"צ

מסיבה בג'סיקה שישי אופסי טונס. צילום יח"צ

# חגיגות חג החנוכה בג'ופלין הן תמיד הפקה מפנקת, במיוחד אם מדובר בסופ"ש, ימים בהם יש במקום ליינים שווים במיוחד. אז מה בתפריט? בחמישי ליין מוזיקה שחורה והרבה אקשן שיגרום לכם לנענע את האגן ולבלות עם די.ג'י BATON על עמדת המוזיקה. בשישי ה־15.12 יגיע למקום די.ג'י AMITHIGH עם מיינסטרים איכותי. לכם רק נשאר להתייצב, לא לפני שתכנסו לעמוד הפייסבוק של המקום, תתייגו חברים ואולי תזכו בצ'ייסר און דה האוס בחמישי ובירה בשישי.

איתי ועופר גרמה יום הולדת. צילום יח"צ

איתי ועופר גרמה יום הולדת. צילום יח"צ

# רגע לפני שנספר לכם שמחכה לכם מוצ"ש מתוק במיוחד בדרים פארק בראש העין עם ערב קריוקי מיוחד וסופגניות לרגל חג החנוכה, אנחנו רוצים לפרגן לאחד והיחיד, הבעלים של המקום ואיש מדהים, איתי גרמה שחגג ביום חמישי האחרון יום הולדת. איתי זכה מאבא עופר, החברים, ואבי היזמי הכוכב והמפיק של הליין בימי חמישי, למסיבה מושקעת במיוחד עם הופעה, חברים והרבה שמח.

איתי, איך היה?
"הרגיש לי כל השבוע יום הולדת כי קיבלתי המון ברכות ואיחולים וגם סרטונים. זה היה הסופ"ש הכי מדהים שיכולתי לבקש. תודה לאבא שלי שדאג ששיר לוי יופיע ביום ההולדת שלי, לאחי ליעד שאחראי על המוזיקה וגם לאבי היזמי הכוכב והמפיק שלנו ויואל מוגמי ואמנון כברו שעזרו. תודה לכולם על שבת הכי כיפית ומשפחתית עם סרטון ברכות מרגש. תודה לכל מי שכיבד אותי ולאישה המדהימה שלי".

# טררם קידס – מופע חנוכה, שישי, 15.12, 10:00. היכל התרבות.

# נדודים ונהרות – על מושג הבית בתרבות סין המסורתית. שבת, 16.12, 12:00 בכניסה לרחבת מוזיאון פתח תקווה לאומנות.

# במוצאי השבת הקרובה, יופיע עברי לידר בהיכל התרבות בעיר לרגל 20 שנה לאלבום "מלטף ומשקר". באוגוסט 1997, שלחה חברת "הליקון" לתחנות הרדיו תקליט שדרים הנושא את השם "לאונרדו" – סינגל הבכורה של יוצר חדש ולא מוכר בשם עברי לידר. תחנות הרדיו שמזהות את הצליל החדשני והייחודי מחבקות את השיר והוא הופך תוך יום ללהיט ענק. בעקבותיו באים תקליטי השדרים "תמיד אהבה", "אף אחד משנינו", "מרי לנצח" ו"כמה כוכב" וכובשים בזה אחר זה את תחנות הרדיו תוך שהם יוצרים ציפייה ענקית לאלבום הבכורה של התגלית החדשה. כשנה לאחר מכן, בדצמבר 1997, יצא האלבום מלטף ומשקר לחנויות המוזיקה ותוך חודשיים מכר למעלה מ-40,000 עותקים וזוכה למעמד אלבום פלטינה. לידר שכתב והלחין בעצמו את כל שירי האלבום ועבד על האלבום עם המפיקים המוזיקליים יועד נבו ויהודה עדר זוכה לחיבוק גדול מהקהל שעוטף אותו באהבה מאז ועד היום.

20 שנה חלפו מאז, לידר הוציא שבעה אלבומי אולפן ושלושה אלבומי מופע והתברג בצמרת האמנים בישראל. הוא מוביל את פאנל השיפוט של אקס פקטור, שיתף פעולה על הבמה ומחוצה לה עם רבים מאמני ישראל, הקים את ההרכב הבינלאומי TYP, יצא לסיבובי הופעות בכל רחבי הארץ תוך שהוא ממלא את האולמות עד אפס מקום, הוציא ספר תווים משיריו, כתב מוזיקה לסרטים, לתיאטרון, למופעי מחול ועוד.

"זהו סיבוב ממוקד, ההופעה תהיה שונה מההופעה הרגילה", אומר לידר השבוע. "חלקה הראשון יורכב מביצוע מלא של האלבום על פי סדר הופעת השירים בו והחלק השני ממיטב הלהיטים. עיצוב התאורה והבמה ישתנו בין שני החלקים כאשר החלק הראשון יהיה מסע בזמן ובמסגרתו יעשה שימוש בתאורה זהה לסיבוב ההופעות הראשון ובחלק השני היא תתרחב לתאורה המלווה את סיבוב ההופעות הנוכחי".

מוצ"ש, 16/12, בשעה 21:00. היכל התרבות פתח תקוה. מחיר: 109-149 שקל. 

דני גולן. צילום: זאב שטרן

# ביום שישי (15:00, ראש הזהב) תארח הפועל את הלפני אחרונה בטבלת הליגה הלאומית, עירוני נשר, בניסיון להפיח מעט חיים בעונה הכל כך חלשה שעוברת עליה. המאמן דני גולן ינסה למנוע איבוד נקודות נוסף, כדי שהעונה שהתחילה עם הצהרות על מאבקי עלייה לא תסתיים במאבקי תחתית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר