אוטו בר
אוטו בר

מופע הצדעה לביטלס, הצגה על הרצל וכל המסיבות לקראת הסילבסטר – סופ"ש שמח

בגולה, באוסקר ווילד, ב-casa 61, בדרינק פויינט ובדרים - חוגגים את סוף השבוע של הסילבסטר בכל הכוח - ואירועים נוספים

פורסם בתאריך: 29.12.17 08:32

# בגולה מזמינים אתכם לחגוג את מסיבת הנובי גוד. מה זה אומר? שהשנה אתם מוזמנים להצטרף לחגיגה של עולי רוסיה, שתהיה גם פרועה וגם כשרה. לכם נשאר רק לצאת מהסלון הביתי, להגיע לגולה במוצ"ש וליהנות מתוכנית אומנותית מפנקת במיוחד הכוללת הרמת כוסית, הרבה אוכל מסורתי, יין חם והמון אלכוהול. וכן, יהיו גם הופעות: הסטאנד אפיסט גיורא זינגר יעלה לבמה עם מופע מיוחד של גאווה רוסית וחוצפה ישראלית. יעל חץ, אשפית הפואטרי סלאם, תופיע בקטעים נבחרים. לא מספיק לכם? עד שלב הריקודים, תיקחו חלק במופע 'בין צ'יבורשקה לשרוליק', של הרכב פאצ'ן (patzn). אחרי כל זה, אתם מוזמנים לרחבת הריקודים למסיבה עמוסת להיטים בניצוחו של די.ג'יי דאלי בסט מוזיקה רוסית וגם לתחרות בהרכבת בבושקות, אליפות דוראק, וזקוסקי. מוצ"ש, 30.12, בשעה 21:30.

דרינק פוינט. צילום אור שמשון

דרינק פוינט. צילום אור שמשון

# תייגו ‪#‎novygod‬ או סילבסטר, בעצם תייגו מה שבא לכם ופשוט תתייצבו במסיבת שנה אזרחית חדשה ומושקעת במיוחד באוסקר ווילד בפתח תקווה.
טל כהן, פרטים?
"אנחנו מקבלים את השנה באוסקר ווילד עם סוף שבוע פרוע במיוחד, שיתחיל בשישי ויסתיים בראשון. מה בתפריט? ביום שישי נחזור בזמן לשנות השמונים עם די.ג'יי יובל פרץ. במוצ"ש נעשה מייקאובר אקוסטי עם חגיגה מקפיצה של להיטים מכל הזמנים. וביום ראשון נחגוג את תחילת השנה האזרחית עם די.ג'יי שי גולדברג, הרבה פינוקים ולחיים בחצות".

# ב–CASA 61, רוצים שתקדימו לחגוג את כניסת השנה האזרחית החדשה ומזמינים אתכם לסופ"ש מפנק במיוחד, LAST 2017 WEEKEND. מה בתפריט? בחמישי מסיבה מטורפת עם די.ג'יי אורן כהן. בשישי מסיבה מטורפת עוד יותר עם די. ג'יי סער לגזיאל שירים את הקהל ויהפוך את הסופ"ש האחרון בלוח השנה לבלתי נשכח. תגיעו יפים ועם הרבה אנרגיות טובות.

CASA 61. צילום דניאל אדרי

CASA 61. צילום דניאל אדרי

# בדרינק פוינט בפתח תקווה חוגגים את הסופ"ש האחרון של השנה עם מסיבות שוות במיוחד. בשישי עם מסיבה לפנים ושלל להיטים בניצוחו של די.ג'יי חנן פורמן, במוצ"ש ליין SHABLACK עם די.ג'יי לירן לוי בשלל להיטים של מוזיקה שחורה והיפ הופ.
רפאל הדר, אז מה מחכה לנו בראשון1/12?
"את היום האחרון לשנה האזרחית נחגוג במסיבת סילבסטר עמוסת פינוקים, הפתעות ואפילו צוות שזוכה לבגדים נוצצים. לכם רק נשאר להתייצב, לארגן נהג תורן וליהנות ממוזיקה טובה עם די.ג'יי חנן פורמן, די.ג'יי הבית של המקום ועוד. אנחנו מפנקים תמיד ויש גם נשיקת חצות עם ספירה לאחור".

אוסקר ווילד פתח תקוה

אוסקר ווילד פתח תקוה

# בדרים פארק בראש העין חוגגים את תחילת השנה האזרחית החדשה עם מסיבת מוצ"ש עמוסת פינוקים.
איתי גרמה, למה רק מוצ"ש?
"אנחנו לא פתוחים במהלך השבוע כי יש לנו במקום אירועים סגורים ולכן אנו הקדמנו את מסיבת סוף השנה האזרחית למוצ"ש, היום הכי חזק שלנו שיש בו ערב קריוקי, ככה שאנשים גם ישירו שירים רומנטיים, גם ירקדו וגם יתנשקו בחצות, יום לפני…!".

שחקני ההצגה בחזרה. צילום עופר שפריר

שחקני ההצגה "הרצל מלך היהודים" בחזרה. צילום עופר שפריר

# "הירקון עשה היסטוריה" – סיור של המחלקה לשימור אתרים בהדרכת שלמה שקד. נפגשים במחלף ירקון, בכביש 40 לכיוון פתח תקוה. שישי, 19.12, 09:00.

# "הרצל מלך היהודים", הצגה. שישי, 29.12, 11:00, היכל התרבות.

ביטלס לכל המשפה של להקת MAGICAL MYSTERY TOUR

ביטלס לכל המשפה של להקת MAGICAL MYSTERY TOUR

# "מסלוניקי עד איסטנבול" – מופע של התאחדות יוצאי תורכיה. מוצ"ש, 30.7, 20:00, אולם שרת.

# ביטלמניה – מופע הצדעה לביטלס עם להקת "מג'יקל מיסטר טור" ותזמורת קאמרית. מופע אורח, חמי רודנר. מוצ"ש, 30.12, 21:00, היכל התרבות.

# היום (שישי, 15:00, טדי) תנסה הפועל להמשיך את המגמה החיובית מהניצחונות על עירוני נשר והפועל תל אביב, כשתתארח אצל הפועל קטמון שבמקום הרביעי. ניצחון יחזיר רשמית את החבורה של דני גולן למאבקי העלייה. ירין חסן ייעדר בגלל פציעה.

# מחר (שבת, 20:30, טדי) תתארח מכבי אצל בית"ר ירושלים ותנסה להמתיק במעט את העונה הבינונית שעוברת עליה. המאמן שרון מימר יפגוש את קבוצתו בעונה שעברה ויקווה לחזור מטדי עם הנקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר