צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

סופש ארוך ופרוע בברים בפתח תקוה

אלכוהול, פינוקים, מוזיקה ונשיקות: כך חוגגים בעיר את הספירה לאחור

פורסם בתאריך: 31.12.17 19:32

# תייגו ‪#‎novygod‬ או סילבסטר, בעצם תייגו מה שבא לכם ופשוט תתייצבו במסיבת שנה אזרחית חדשה ומושקעת במיוחד באוסקר ווילד בפתח תקווה.
טל כהן, פרטים?
"אנחנו מקבלים את השנה באוסקר ווילד עם סוף שבוע פרוע במיוחד. ביום ראשון נחגוג את תחילת השנה האזרחית עם די.ג'יי שי גולדברג, הרבה פינוקים ולחיים בחצות".

אוסקר ווילד פתח תקוה

אוסקר ווילד פתח תקוה

# באוטו בר בפתח תקוה אומרים שבשנה שעברה היה מדהים וגם השנה יהיה טוב. הם מבטיחים שתצאו השנה מהמקום עם הרבה חוויות ותמונות שלכם מחויכים. וכן, יש נשיקת חצות וגם די.ג'יי. צוות העובדים ייכנס לאווירה עם לבוש מתאים וכמובן שיהיה הרבה אלכוהול.

אוטו בר

אוטו בר

#  נתנאל הפקות ואירועים בחר השנה באולמי לה פלומה בפתח תקוה כיעד המושלם לספירה לאחור. התוכנית האומנותית כוללת רקדניות ברזילאיות, זיקוקים בחצות, עמדות אוכל (בשרים, סלטים, מוקפצים, תוספות ועוד), אלכוהול וגם די.ג'יי ותמונות מגנטים. כל הטוב הזה ועוד, מחכה לכם ביום ראשון בשעה 22:00.

ג'ופלין. צילום ירדן יוסף לוי

ג'ופלין. צילום ירדן יוסף לוי

# איפה אתם בשניות האחרונות של השנה האזרחית היוצאת? קבלו עוד אופציה, הג'ופלין בר בו חוגגים סילבסטר עם מסיבה שווה במיוחד והרבה פינוקים.
אור כהן, פרטים?
"השנה נחגוג את מסיבת הסילבסטר שלנו עם הרבה מאוד אלכוהול, כולל די.ג'יי והמון אקשן, כמו בכל שנה, נעשה במקום משחקי אלכוהול ונפנק את הלקוחות שלנו. מה שבטוח, מחכה לבליינים מסיבה מגניבה עם המון אקשן. תגיעו!".

 

# בשפירא בר לא חוגגים מסיבת סילבסטר כי המקום כשר אבל מזמינים אתכם לארוחה רומנטית ומפנקת וגם נשיקת חצות. ולא, אין להם מחיר מופקע וגם לא זיקוקים בחצות, אבל מבטיחים כמה פינוקים".
אבי שטרית, אין מסיבה?
"מסיבה ממש לא כי אנחנו מקום כשר. אנחנו כן חוגגים את השנה החדשה עם ארוחה זוגית מפנקת הכוללת מנה ראשונה, 2 מנות עיקריות ובירה או יין חופשי ב־79 שקלים לסועד עם מוזיקת רקע רומנטית ונשיקת חצות. מי שרוצה לחגוג עם שירים או לשיר, מוזמן להגיע אלינו ביום שני לערב קריוקי".

דרינק פוינט. צילום אור שמשון

דרינק פוינט. צילום אור שמשון

# בג'מס ביר פקטורי בפתח תקוה, המקום בו הופעות ימי ראשון הפכו לטרנד, החליטו לחדש לרגל השנה החדשה. מה זה אומר? שאתם מוזמנים לפתוח שנה עם ג'רמי והצוות במסיבה עמוסת נצנצים ואורות, די.ג'יי שירקיד את הקהל וגם הרבה בירה טרייה והפתעות. יום ראשון החל מהשעה 21:00. המלצה שלנו, תכינו נהג תורן, כי ג'רמי הולך לפנק ולפנק.

# בדרינק פוינט בפתח תקווה חגגו כבר את הסופ"ש האחרון של השנה עם מסיבות שוות במיוחד. "את היום האחרון לשנה האזרחית נחגוג במסיבת סילבסטר עמוסת פינוקים, הפתעות ואפילו צוות שזוכה לבגדים נוצצים", אומר רפאל הדר. "לכם רק נשאר להתייצב, לארגן נהג תורן וליהנות ממוזיקה טובה עם די.ג'יי חנן פורמן, די.ג'יי הבית של המקום ועוד. אנחנו מפנקים תמיד ויש גם נשיקת חצות עם ספירה לאחור".

דיקלה ויניב יעקב בעלי ברקוד. צילום:זאב שטרן

דיקלה ויניב יעקב בעלי ברקוד. צילום:זאב שטרן

# בברקוד של דקלה ויניב יעקב חוגגים את השנה האזרחית החדשה בחאפלה מטורפת עם הופעות חיות וריקודים.
דקלה, פרטים?
"הבאתי את האומנים המובילים, שראל ואביב טל, להופיע במקום בערב הסילבסטר. אני לא קוראת לזה סילבסטר אלא מסיבת סוף שנה אזרחית ולכן אנחנו חוגגים עם מוזיקה עברית ים תיכונית והרבה אלכוהול ונשיקת חצות. מתחילים בעשר בלילה. תגיעו!".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם נובי גוד זה חג של גויים.
    מילה נרדפת לסילבסטר הקדוש.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר