דליה אוחיון יו"ר היכל התרבות בטקס פרסי אמ"י בהיכל התרבות צילום זאב שטרן
דליה אוחיון יו"ר היכל התרבות בטקס פרסי אמ"י בהיכל התרבות צילום זאב שטרן

"זו סגירת מעגל בשם איציק". דליה אוחיון התרגשה על הבמה בהיכל התרבות

אוחיון, יו"ר היכל התרבות החדשה, נאמה בטקס הענקת פרסי מפעל חיים של אמ"י לכמה אמנים (צפו בנאומה). במהלך נאומה של מירי רגב היו לעברה קריאות בוז מהקהל

פורסם בתאריך: 21.11.18 15:45

טקס הענקת פרסי מפעל חיים של אגוד אמני ישראל – אמ"י, בסימן 70 שנים למדינת ישראל התקיים אתמול, יום שלישי בערב בהיכל התרבות בפתח תקוה. בטקס הוענקו פרסים לאמני ישראל, על תרומתם לתרבות הישראלית – ליוסף אבו ורדה, אלכס אנסקי, משה אפרתי, מייק בורשטיין, ששון גבאי, צביקה פיק, ציפי שביט, זאביק שוורצבורד ובועז שרעבי. את הערב הנחה מיכאל הנגבי ובאולם נכחו ראש העיר רמי גרינברג, מנכ"ל היכל התרבות אריה ימיני, יו"ר ההיכל החדשה דליה אוחיון ומכובדים נוספים. הערב נפתח בנאום של שרת התרבות מירי רגב, במהלכו נקראו לעברה קריאות בוז מהקהל, שביקש לא לערב פוליטיקה באמנות. רגב הגיבה ואמרה: "יש גבול לחופש הביטוי. חופש הביטוי והאמנות כן, חופש ההסתה לא ולא". היא הוסיפה שאת האמת שלה היא תמשיך להשמיע מעל כל במה אליה תגיע.

מי שחנכה לראשונה את התפקיד שלה היא דליה אוחיון שמונתה כאמור ליו"ר היכל התרבות. בנאומה הראשון אמרה אוחיון שזה עבורה סגירת מעגל מרגשת. "בעלי, איציק אוחיון שהיה ראש עירית פתח תקווה, יזם יחד עם אריה ימיני מנכ"ל ההיכל, את פרס ההוקרה של מפעל חיים לאמני ישראל כאן אצלנו בהיכל, אותו הקים וטיפח", אמרה אוחיון וביקשה להודות לרמי גרינברג שזיכה אותה במעמד זה.

משמאל המנחה, מיכאל הנגבי, זאב שוורצברוד, דליה אוחיון, אייל באייר, נציג הקוסמים צילום זאב שטרן

משמאל המנחה, מיכאל הנגבי, זאב שוורצברוד, דליה אוחיון, אייל באייר, נציג הקוסמים צילום זאב שטרן

הבוקר, יום רביעי, אמרה אוחיון למלאבס: "זו סגירת מעגל בשבילי, איציק הקים את המקום, עשה בשבילו, אריה ימיני גדל אצלו, עוד כשהוא היה באגף הנוער ואריה היה במועצת תלמידים והערב הרגשתי כאילו אלו כוחות עליונים וסגירת מעגל בשם איציק. גם אנשים שפגשו אותי ואורו פניהם, הרגישו חוב לאיציק וגם אני הרגשתי שבאיזשהו מקום אני סוגרת מעגל שמכבד את איציק. אני מקווה לעשות הרבה לטובת באי ההיכל ולרווחת ההיכל, להחזיר דברים שנלקחו מהגימלאים, למשל כרטיס מוזל ביום חמישי אחר הצהריים. כבר דיברנו עם רמי גרינברג על כך שההיכל יהיה יותר נגיש, צריך לקנות שני כסאות גלגלים, שיורדים גם מדרגות וכל מה שאני מעלה ורואה מתוך הניסיון. יש אוזן קשבת, רגישות, אכפתיות ואני אשתדל לעשות למען התושבים. איציק אוחיון בעלי תמיד איתי, הוא מורי ורבי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר