גיל שוחט צילום עמית גושרמיומנה צילום שי רזשחר חסון, ארכיון שוקן ליא קניג צילום אסף עברון
גיל שוחט צילום עמית גושר מיומנה צילום שי רז שחר חסון, ארכיון שוקן ליא קניג צילום אסף עברון

מחזמר, הצגה, ומופעים: חנוכה עדיין כאן, כל האירועים שיהיו בפתח תקוה

מחזמר של שולי רנד, הצגה לילדים עם עוז זהבי ואגם בוחבוט ומופעים במתנ"סים. עד יום שלישי אפשר ליהנות בפתח תקוה מאירועי חנוכה, אחר כך חוזרים לשגרה

פורסם בתאריך: 9.12.18 09:05

כמו בכל שבוע, אנחנו מביאים כאן את אירועי התרבות והפנאי המרכזיים בפתח תקוה. תיהנו.

 

בעקבות הלב – מחזמר חנוכה לכל המשפחה מאת שולי רנד. עיבוד לספרו של אדמונדו דה אמיציס – הלב. סיפורו של נער שמחליט לעזור לאביו בפרנסת משפחתו בלילות, ללא ידיעתו של אביו, ומוסר את נפשו על מנת לצמצם את הפערים בין המעמדות. הלב הוא יומן של נער, המספר על חוויותיו, חבריו, וסיפורים ששמע בבית הספר, שאת כולם מאחד העיקרון הרגשי – “ואהבת לרעך כמוך”. ראשון, 9:45 ו-12:30 היכל התרבות.

אירועים במרכזים הקהילתיים – המופע של אמן הילדים ורדינון – מרכז קהילתי רמת ורבר, יום ראשון 9.12 בשעה 17:15; מעגל מתופפים "רידמאניה" – מעגל מתופפים ותיפוף גוף וכמו כן, מופע מחול של בנות המרכז למחול – מורן טל- מרכז קהילתי נפלאות באולם מכבים, יום שני 10.12 בשעה 17:30.

מופע קרקס מיומנה לילדים – במופע סיפור של חבורת ילדים שכבר מגיל צעיר ידעו מה הם ירצו להיות כשיהיו גדולים ומאז כבר שנים הם מתאמנים, מתמקצעים ומזיעים על מנת להיות הטובים ביותר. על הבמה הם ירקדו, ישירו, יקפצו, יתגלגלו, יתופפו ואפילו יעופו באוויר. בהשתתפות 15 אמנים, רקדנים, זמרים, אקרובטים, לוליינים, קומיקאים ומוזיקאים. לצד קאסט מיומנה לילדים, יופיעו אמני קרקס מהשורה הראשונה. משך זמן המופע 70 דקות והוא מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה. היכל התרבות, שני 10.12, 10:00, 12:30 ,17:30.

שובם של המכבים – הצגה בכיכובם של חן אמסלם, עוז זהבי, אגם בוחבוט, רוני דלומי, ומייקל לואיס. בימים ההם, בזמן הזה החליטו היוונים, אשר שלטו בארץ ישראל, לכפות את אהבת האלים היווניים על יהודי הארץ. הלוחם הצעיר, יהודה המכבי, סוחף אחריו את בני עמו למאבק על הצדק ולמלחמה נגד הגזרות הקשות שהוטלו עליהם. סיפור המרד ההיסטורי רואה אור בישראל 2018 בגרסה חדשה, קצבית וצעירה. שלישי, 11.12, היכל התרבות, 16:30, 18:30

גיל שוחט מארח את ליא קינג, כלת פרס ישראל והדיווה של התיאטרון הישראלי ואת זלטה הרשברג – סולנית לקטעי אופרה, מונולוגים ודיאולוגים ממחזות קלאסיים. עוד על הבמה הפסנתרן מיכאיל זרצקל, נתי כהן – תופים, חיה יושע – קונטרבאס. חמישי 13.12, 20:30 היכל התרבות.

מופע סטדנאפ של שחר חסון. חסון, הוא סטנדאפיסט, שחקן, תסריטאי, ראפר ומלחין. בוגר הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין. חסון מופיע על במות הסטנדאפ מסוף שנות התשעים, היה חבר בהרכב "מה קשור" לאחר מכן הופיע בקאמל קומדי קלאב וכיום הוא מופיע במופע יחיד. היכל התרבות מוצא"ש- 21:30.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר