שולי רנד צילום מוטי מילרוד
שולי רנד צילום מוטי מילרוד

שולי רנד, תחרות ריאליטי על הבמה ודירה להשכיר: מה עושים השבוע בפתח תקוה

הצגה לילדים, מרתון יוצרים על הבמה בשיתוף הקהל, הדילמות של הווטרינר וסיור ט"ו בשבט בחווה החקלאית: אירועי התרבות והפנאי שיהיו השבוע בפתח תקוה, תיהנו

פורסם בתאריך: 13.1.19 14:13

יום ראשון: הדילמות של הווטרינר

סינמטק פתח תקוה – הסרט הישראלי "פרא". בימוי: אוריאל סיני, דנאל אל-פלג. מערכת יחסים בין חולה לרופא היא דבר מורכב תמיד, אבל כשמטופל לא יכול לדבר או לקבל החלטות עבור עצמו, זה הופך להיות מסובך במיוחד. ככה נראית המציאות היומיומית איתה מתמודדים גיבורי הסרט אריאלה ושמוליק, וטרינרית ומטפל ראשי בבית החולים לחיות בר, מקום שהוא יקום מקביל עם שאלות וחוקים משלו. מה עושים כשמצבו של מטופל שלך עלול להחמיר רק מעצם הקרבה אליך? עם המון אהבה ועבודה סיזיפית הם מנסים להתקרב ומתעמתים עם שאלות שנכונות גם לחיים מחוץ לכותלי המרפאה – האם שווה לחיות ולהחיות בכל מחיר, מתי העזרה והטיפול רק מאריכים את הסבל, ואיך אפשר לדעת מתי הרגע הנכון לשחרר. ראשון, 13.1, 20:00 מוזיאון האוס – רחוב ארלוזורוב 30.

דירה להשכיר – הצגת ילדים על פי המחזמר של לאה גולדברג. סיפורם של שכנים, דיירי מגדל אחד, המבקשים למצוא דייר חדש במקומו של מר עכבר שעזב. אל הבניין מגיעים דיירים שונים: נמלה, ארנבת, זמיר, חזיר ויונה. מי ישכור את הדירה? עיבוד מוזיקלי עשיר לעלילה מרתקת, העוסקת ביחסים בין שכנים, בעזרה לזולת ובחברות אמת, ושזורה בדמויות ססגוניות ומפתיעות. ראשון, 17.30, היכל התרבות.

 

יום שני: צ'ייקובסקי והיידן בהיכל

קלאסיקה ללא גבולות. אנסמבל סולני תל אביב בניצוחו של ברק טל. סולנית: ליה ז’ו, כינור. בתוכנית: היידן- סימפוניה מס’ 19, מוצרט- קונצ’רטו לכינור מס’ 5, צ’ייקובסקי: אנדנטה קנטבילה, צ’ייקובסקי- סרנדה מלנכולית/ ולס סקרצו לכינור ותזמורת, ביזה- וקסמן: פנטזיה “כרמן” לכינור ותזמורת. שני, 20:00, היכל התרבות.

 

יום רביעי: שולי רנד מספר ושר

שולי רנד בהופעה. שולי רנד מהשחקנים והזמרים המוכשרים והנדירים יפליא בשירה ובסיפורים כפי שרק הוא יודע. בימים אלה הוא זוכה לתשבחות והלל מכל עבר על הופעתו בסרט המצליח “הבלתי רשמיים”. במופע ישיר מתוך האלבום “נקודה טובה” – שהביא לפסקול הישראלי שירים שהפכו לחלק חשוב בתרבות הישראלית כמו “אייכה”, ויחשוף את האלבום החדש “רצוא ושוב”. מופע הלהקה יכלול את כל השירים הגדולים “אייכה”, “המשורר”, “מה התכלית”, “בן מלך עשוי מאבנים טובות”, “מוחין ד’קטנות” ועוד, וכמובן את שירי האלבום החדש. רביעי, 21:00, היכל התרבות.

האגף לאיכות הסביבה בראשות חברת ההנהלה ענת זנזורי, יקיים לקראת טו בשבט מספר פעילויות ברחבי העיר. ביום רביעי ה- 16/1/2019 בשעה 17:00 במתנ"ס מטלון, תתקיים פעילות של סדנאות יצירה והפעלה ולאחר מכן תתקיים הצגה. ביום שישי ה- 18/1/2019 בשעה 10:00 יתקיים סיור לקראת ט"ו בשבט, בחווה החקלאית (רח' קפלן) – בשיתוף המח' לשימור אתרים בנושא "בית גידול לאלופים" אתרי החווה החקלאית וסיפוריה. בהדרכת יונתן טל. נפגשים בכניסה לחווה בשעה 10:00.

 

יום חמישי: הקאמרי וערב סלאם

"האחרים" – התיאטרון הקאמרי – מחזה מאת הלל מיטלפונקט ובבימויו. 1947, תל אביב. הפנסיון של אידה. השנה האחרונה של המנדט הבריטי בארץ ישראל. אל הפנסיון של אידה מגיעה אורחת, דסי. דסי היא צעירה ילידת תל אביב, מי שהתגייסה לצבא הבריטי להילחם בגרמנים, הכירה בזמן השירות את ג’ק הבריטי, קצין מודיעין, ונישאה לו. השניים חיים מאז באושר בברמינגהאם בה הם מגדלים את בנם דיוויד. לאחר שש שנים בהן לא הייתה בארץ, דסי מגיעה חזרה לעיר הולדתה כדי להשתתף בחתונתה של גילה אחותה. ביקורה של דסי בארץ פותח פצעים חדשים וחשבונות ישנים בין בני המשפחה: אריה מרשק התעשיין, אביה של דסי דורש ממנה במפגיע לעזוב מיד את הארץ שכן בנישואיה לג’ק הבריטי המיטה קלון על משפחתה. גילה האחות האוהבת נקרעת בין מחויבותה לאביה ואהבתה לאחותה, מה גם שהקרב המשפחתי הזה מתרחש בערב כלולותיה. אל עלילת המאבק המשפחתי נשאבים גם דייריו האחרים של הפנסיון: מאייר – פליט מגרמניה שאינו מוצא פה שפה ובית, עמירם – צעיר נכה שנפלט מקיבוצו וחולם על קריירה מוסיקלית, תיאה – זונה צעירה הנושאת נאומים בנושאי כלכלה ומעמד האשה, ואידה, בעלת הפנסיון, זו שליבה פתוח לכל נידחי החברה. ”האחרים” הוא מחזה מריר ומרגש על יוצאי הדופן, אותם אנשים נואשים וחסרי נוחם שהשעה הציונית ההיסטורית הגדולה חלפה מעל ראשיהם והותירה אותם, אולי לתמיד, זרים במדינתם שקמה. משתתפים: נטע גרטי, עירית קפלן, ג’וי ריגר, יצחק חזקיה, אבישי מרידור, דודו ניב, אסתי קוסוביצקי, כינרת לימוני, גיא מסיקה. חמישי ומוצאי שבת, 20:30, היכל התרבות.

גולה סלאם – ערב פואטרי סלאם חורפי במיוחד עם שבעה מתמודדים. פואטרי סלאם היא תחרות ידידותית, בה עולים היוצרים אחד אחרי השני, ומתחרים על לב הקהל ועל קולו, במטרה לעלות לסיבוב הבא ולהציג קטע נוסף. במהלך הערב יופיעו מגוון יוצרים, ותיקים לצד חדשים. יוצגו קטעים שנכתבו במיוחד עבור ערב זה, כמו גם קטעים שחיכו שנים במגירה. ינחה אריאל פייגלין. משתתפים: אמיר מויאל, יובל גרוסמן, יוליה טישין, מייקל קופפרמן, נועם צוריאלי, ניצן חורי ועומר צוריה. שבת, 19.1, 21:30, הגולה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר