שלומית אהרון. צילום כפיר זיו
שלומית אהרון. צילום כפיר זיו

שלומית אהרון מגיעה להיכל: "הקהל בפתח תקוה מעריך ואוהב"

שלומית אהרון מגיעה להיכל התרבות עם מופע חדש: "אנחנו מתרגשים מאוד להגיע להיכל התרבות בפתח תקווה ולבצע עם האנסמבל המורחב של גלעד אפרת את השירים האהובים שכולנו גדלנו עליהם, עם טוויסטים מפתיעים"

פורסם בתאריך: 25.1.19 08:57

שלומית אהרון מגיעה להופעה בהיכל התרבות בעיר. בימים אלה מעלה אהרון מופע חדש בשם "תקליט עברי". המופע הופק בהשראת מופע מן העבר, בו שיתפה פעולה עם המוזיקאי חגי אלקיים ועם הבמאי צדי צרפתי. כל השירים במופע נכתבו לפני קום המדינה ומשלבים אלמנטים של מזרח ומערב.

על ההפקה, העיבוד והביצוע המוסיקלי מופקד גלעד אפרת, בשיתוף אנסמבל הנגנים המורחב שלו. מדובר בשיתוף פעולה אמנותי ראשון של אהרון ואפרת.

שלומית אהרון אמרה לקראת המופע: "אנחנו מתרגשים מאוד להגיע להיכל התרבות בפתח תקווה עם המופע החדש ולבצע עם האנסמבל המורחב של גלעד אפרת את השירים האהובים שכולנו גדלנו עליהם – בתלבושת חדשה ועם טוויסטים מפתיעים. הופעתי כבר פעמים רבות בהיכל התרבות, במסגרת עשרות אירועים. אני יודעת עד כמה אריה ימיני רואה בקידום הזמר העברי מטרה חשובה. לשמחתי, הקהל בעיר גם הוא מעריך ואוהב, וממלא את המקום בכל פעם מחדש. אני בטוחה שצפויה לי ולקהל חוויה משותפת מהנה מאוד".

היכל התרבות, מוצאי שבת 26.1.19, בשעה 21:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר