מיכה שטרית צילום תומר אפלבאום
מיכה שטרית צילום תומר אפלבאום

השבוע בפתח תקוה: הופעה של מיכה שטרית, מחווה למייקל ג'קסון

גם הצלילים היפים של מילאנו ושל פריז יככבו השבוע בפתח תקוה, ובשבתרבות יופיע אמן חושים. מה עושים השבוע בפתח תקוה, כל הפרטים

פורסם בתאריך: 28.1.19 11:07

יום שני: מנחם מנדל בארץ ישראל – תיאטרון יידישפיל. סאטירה מוזיקלית נוסטלגית משולבת בשירי התקופה על פי ספרו של י. ד. ברקוביץ’ לפי רעיון של יואל ליבה. מנחם מנדל, גיבורו המיתולוגי של שלום עליכם, שהפך לסמל היהודי הגלותי המתפרנס מ”עסקי אויר”, מגיע לארץ ישראל לחפש את מזלו ואת בנו שמרד והפך לחלוץ. דרך מסעותיו בארץ, מוצגת תל אביב-יפו מצד ה”מנחם מנדליות” שלה, עיר של בתי קפה, ספסרי קרקעות ואנשים החולמים על התעשרות מהירה. מול, מהפכה חברתית המתרחשת ע”י החלוצים בקיבוץ ובמושב. עיבוד ובימוי: חגית רכבי ניקוליבסקי, ניהול וליווי מוזיקלי: אור מצא. שני, 20:00, היכל התרבות

יום שלישי: "האלמנה העליזה". התיאטרון המוזיקלי ההונגרי חוזר לישראל, ומציג את האופרטה האהובה ומלאת שמחת החיים של פרנץ להאר, "האלמנה העליזה". בניצוחו של המנצח פאל פרקש ובבימויו של מנהל התיאטרון המוזיקלי ההונגרי בוז’או ג’וזף. סיפור המחזה הוא על גורלה של מדינה ענייה שבנקאי החצר הזקן שלה נושא לאשה את חנה, צעירה יפהפייה וחסרת פרוטה. מיד לאחר נישואיהם, מת הבנקאי ומוריש את כל רכושו לרעייתו, רכוש שמכיל את רוב משאבי המדינה. בכירי המדינה מוכנים לעשות הכל על מנת לעצור את הצעירה מלהינשא שוב ולהציל את כספי המדינה מידיה. למרבה המזל, האהבה שכובשת את כולם, למרות שהיא לא עוזרת לפתור את הדאגות, מובילה את הדמויות לסוף טוב דרך מנגינות יפות, הרבה אי הבנות מלאות הומור וריקודים משעשעים. ההצגה בשפה ההונגרית עם תרגום לעברית ורוסית. שלישי, 19:00 היכל התרבות.

יום שלישי: מיכה שטרית בגולה. המופע של מיכה שטרית, מהאמנים המשפיעים ביותר בתרבות המוזיקה בארץ, מאפשר היכרות אינטימית עם שיריו ועם הסיפורים שמאחורי השירים. המופע מורכב משירים שכתב והפכו לאבני דרך במוזיקה הישראלית, החל מלהקת "החברים של נטאשה", להיטים שכתב לאמנים אחרים ושירים מתוך אלבומי הסולו – "מסמרים ונוצות", "קובה" "שלהי קיץ" ועוד. רון בונקר- גיטרות. שלישי, 21:30 הגולה.

יום רביעי: כספיון הדג הקטן – הצגת ילדים. על פי ספרו של פאול קור. לגילאי 3-8. יום רביעי, 17:30, היכל התרבות.

יום חמישי: מלה סקאלה לשנז אליזה (בין מילאנו לפריז) – הצלילים המרתקים בעולם. מפגש פסגה ווקלי מרגש. פניני הקלאסיקה האופראית כפי שעלו על בימת הלה סקאלה במילנו ומיטב השירים מהקברטים של פריז. בהשתתפות: קרן הדר בקולה העוצמתי והמרגש וסולן האופרה, הטנור גבי שדה. מרצה: יואל שתרוג. יום חמישי, 20:30, היכל התרבות.

שבתרבות – שבת של אקטואליה בהנחיית העיתונאי איתן דנציג. בהשתתפות: ח"כ איציק שמולי, האורתופדים ד"ר יוסף עאוני וד"ר אבי אלבז ואומן החושים גידי וייסגלס. בשרת האוס, רח' חיים עוזר 25, שבת, 2.2.19, בשעה 11:00.

מוצ"ש: I AM KING – מופע המחווה למייקל ג’קסון. מוצ״ש, 21:00, היכל התרבות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר