ישי ריבו צילום דודו בכרקובי פרץ צילום אורן זיומיה טבת דיין צילום רינת לנציאנו
ישי ריבו צילום דודו בכר קובי פרץ צילום אורן זיו מיה טבת דיין צילום רינת לנציאנו

השבוע בפתח תקוה: ג'יין ביבי על המסך, ישי ריבו וקובי פרץ על הבמה

עוד השבוע: מופע לזכרו של יגאל בשן ז"ל, והקרנה חגיגית של הסרט הדוקומנטרי על מרים ספקטור בלאו, המורה המיתולוגית מפיק"א, ומופע מחווה למייקל ג'קסון

פורסם בתאריך: 10.2.19 13:27

 

יום ראשון: סיפורה של ג'יין ביבי

סינמטק פתח תקוה – "אישה של בית", בימוי: ג'יין ביבי. ככל שניסו לכפות עליה את הקודים התרבותיים של החברה הגיאורגית הפטריארכלית, כך התעוררה בג'יין התנגדות עצומה וביקורת. היא סירבה להתחתן, התגייסה לצה"ל, למדה קולנוע, התאהבה ובגיל 38 נכנסה להריון. אחרי שנים של בריחה ורגע לפני שהיא הופכת לאמא, חוזרת ג'יין עם מצלמה, המאפשרת לה לראשונה לעמוד בביטחון מול משפחתה ומול עברה. באמצעות המצלמה היא מבקשת לשבור את קשר השתיקה ולנסות להבין את אמה ואת עצמה בצל מערכות היחסים המורכבות עם הגברים במשפחה – להבין ואולי גם לסלוח.
ראשון, 20:00, במוזאון האוס, רחוב ארלוזורוב 30.

יום שני: המורה המיתולוגית

"וזה שכרה" – הקרנה חגיגית של הסרט הדוקומנטרי על מרים ספקטור בלאו. במרכז הסרט שהופק על ידי קבוצת דוקו פתח תקוה, נמצאת מרים ספקטור-בלאו, המורה המיתולוגית של בית הספר פיקא בעיר. ספקטור-בלאו הייתה בעצמה תלמידה של בית הספר פיק"א, וקורות חייה שזורים באלו של מדינת ישראל בכלל, והעיר פתח תקוה בפרט: החל מהריקוד המפורסם שלה מול בית הכנסת הגדול בעיר ביום הכרזת המדינה, דרך קבלת תואר יקירת פתח תקוה ב-2003 ועד לקבלת תעודת אשת השנה מטעם "ליונס" על פעילותה ההתנדבותית הענפה. ההקרנה תכלול דיון בהשתתפותם של גיבורת הסרט והיוצרים.
שני, אולם שרת, 19:00.

קובי פרץ צילום אורן זיו

קובי פרץ צילום אורן זיו

 

ישי ריבו צילום דודו בכר

ישי ריבו צילום דודו בכר

יום שלישי: ישי ריבו ומחווה למייקל ג'קסון

האמן ישי ריבו ושדרנית גלגלצ לבנת בן חמו בשיחת אמן על התהליך והיצירה לצד ביצועים של ריבו. אלבום הבכורה של ריבו הזניק את הקריירה המוזיקלית שלו, עם מיליוני צפיות ביוטיוב, "תוכו רצוף אהבה" כיכב במצעדי סיכום השנה, זיכה אותו בתארים "זמר" ו"אלבום השנה" והגיע למעמד של זהב. שיתופי הפעולה המוזיקליים שלו כוללים עבודה עם דודו טסה, אמיר דדון, עידן עמדי, דני רובס, דוד ד'אור, שי צברי וכמובן שיתוף הפעולה עם שלמה ארצי שהוליד את הלהיט "והאמת". אלבומו השני של ריבו, "פחד גבהים", הגיע אף הוא למעמד אלבום זהב וכלל אסופת שירים מצליחים ובינהם: "מקשה אחת זהב", "מציל אותי כל יום" ו״קול פעמונים״ שהפכו ללהיטים. לבנת בן חמו, הקול שמאחורי המיקרופון, היא אשדודית בנשמה שבשנים האחרונות גרה ביפו. היא אמא טריה, חיה ונושמת מוזיקה ישראלית בכל דקה פנויה ולנצח הקריינית הדתיה הראשונה בגל"צ. כשהגיעה לגלגל"צ בגיל 18 הישר מהאולפנא, המיקרופון לא היה זר לה – כבר מגיל 14 שרה וכיכבה במחזמר ובלהקה העירונית של אשדוד. מהצד השני של המיקרופון, לבנת משלבת בין קודש וחול, פיוטים ומוזיקה שחורה, מזרחית וספייס גירלז ומביאה לכם את הזווית המוזיקלית לפרשת השבוע.
שלישי, 21:30, גולה.

I AM KING – מופע המחווה למייקל ג’קסון. עשור חלף מאז שמייקל ג'קסון מת והותיר אחריו מורשת עשירה. השחקן והחקיין, מייקל פירסטון, הוא שנכנס לנעליים של מלך הפופ. מלבד פירסטון, יופיעו על הבמה גם צוות של רקדנים ומוזיקאים, המגיעים אלינו היישר מברודווי ומלאס וגאס ולהקה של ארבעה נגנים ושתי זמרות המלווים את הרקדנים במופע. עוד קטעי וידיאו מתחנות חייו של הזמר, כולל קטעים מהקליפים המקוריים. הפלייליסט מתמקד בלהיטיו של גקסון.
שלישי, 20:30 , היכל התרבות.

יגאל בשן. צילום זאב שטרן

יגאל בשן ז"ל. צילום זאב שטרן

יום רביעי: זוכרים את יגאל בשן

ערב מחווה ליגאל בשן. "אם תזכרי אותי" – מופע לזכרו של יגאל בשן ז"ל. מיטב האמנים בעיבודים אישיים לשיריו הגדולים של יגאל בשן ז"ל.
רביעי, 21:30 גולה.

באושר ועושר – מערכונים על זוגיות. כותבים ומגישים: שי אביבי ומיכל ליבדינסקי. רגע לפני הוולנטיין, המופע ׳באושר ועושר׳ מגיע לגולה. מופע מערכונים שמספר את הסיפור האמיתי על מה קורה לנסיך ולנסיכה אחרי החתונה, ואיך הם באמת חיים בעצם היום הזה. רביעי, 21:30 הגולה.

סדרת מפגשים עם זוכות פרסים בתחום הספרות. אגף הספריות במינהל התרבות יזם סדרת מפגשים ייחודית עם יוצרות שזכו בפרסים בתחום הספרות. במפגש השני תרצה מיה טבת דיין – סופרת, משוררת ומרצה. דיין היא זוכת פרס היצירה לסופרים עבריים ע"ש לוי אשכול לשנת תשע"ט. בין יצירותיה: "אלף שנים לחכות" , "ויהי ערב, ויהי תוהו" ו"לאן שנצוף שם בית". במפגש עמה תקריא משיריה ותשתף במה שקורה מאחורי הקלעים של כתיבתה.
רביעי, 20:30, אודיטוריום ספריית מבצע יפתח, רחוב מבצע יפתח 15 א'.

 

יום חמישי: קובי פרץ על הבמה

קובי פרץ עם להיטים מכל הזמנים. אחר שנה של שתיקה, השנה הסוערת בחייו, חוזר קובי פרץ בכל הכח אל הבמות עם הופעות ברחבי הארץ עם כל הלהיטים המוכרים ואהובים שלו, כולל שירו החדש "תודה לך מאמי".
חמישי, 14.2.19, 20:30, היכל התרבות.

יום שבת: סטנסדאפ ושבת תרבות

שבת תרבות – על פוליטיקה, כלכלה, תרבות ורפואה. מראיין: משה נסטלבאום. אורחים: אלוף (מיל), יצחק בריק – נתיב קבילות חיילים היוצא בשיחה על האם צה"ל ערוך למלחמה הבאה? ועל מה בעיקר קובלים החיילים?. ד"ר עידית תמיר – נוירוכירוגית מומחית לנוירוכירוגית תפקודית, מרכז רפואי רבין – על חידושים רפואיים במחלת הפרקינסון, האפילפסיה ומחלות של המוח. מירהל'ה אהרוני – מציירת באמצעות הפה וכף הרגל – סיפור של אופטימיות של אישה שננטשה בילדותה וניפצה את תקרת הזכוכית.
שבת, היכל גולדה, 11:00. 

מני עוזרי במופע סטנד אפ. מופע מקורי, מרענן, קורע מצחוק, שלא יורד נמוך וסוחף עד דמעות. הייחודיות שלו, הטיימינג הקומי, האילתורים ואלף הפרצופים מיתגו את מני עוזרי כאחד ממופעי הסטנד אפ המובילים בישראל. מופע שנון ומתוחכם המספק המון רגעים של הומור איכותי וכישרון ייחודי.
מוצאי שבת, 21:30, היכל התרבות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר