אלון אולארצ'יק. צילום דודו בכר
אלון אולארצ'יק,שלמה גרוניך. צילום דודו בכר, מוטי מילרוד

השבוע בפתח תקוה: רוק נשי, המגפיים של ברוך ותערוכת ציורים על מטריות

גרוניך יופיע בגולה, בהיכל התרבות יהיה סטנדאפ להורים עייפים, ועל במת אותו היכל ישירו את הלהיטים הגדולים של שנות ה-70. תיהנו!

פורסם בתאריך: 3.3.19 12:57

יום ראשון: הפלייליסט של הרוק הנשי

פלייליסט – מסע מוזיקלי עם יואב קוטנר.  "אל תקרא לי מותק" – לכבוד יום האישה הבינלאומי: הרוק הנשי בישראל משנות ה-70 ועד ימינו. ראשון, 20:00, באודיטוריום קריית המוזיאונים-יד לבנים.

יום שני: המגפיים של ברוך לא לבד

המגפיים של ברוך. משירי שנות ה-70. מופע מוזיקלי. משירי להקת כוורת, הלהקות הצבאיות, הלחנים של נעמי שמר ושייקה פיקוב, הפזמונים של אהוד מנור ודודו גבע והלהיטים הגדולים של אילנית ויהורם גאון. מנחה: נועם גיל אור. מנהל מוזיקלי: גבי ארגוב. שירה: אלון אולארצ’יק, מיקה עינב, עודד סודש וחברים.
שני, 20:30 היכל התרבות פתח תקווה.

 

יום שלישי: צוחקים על החיים של כולנו

עומר בורשטיין – סטנדאפ בגולה. במופע סטנדאפ אינטליגנטי ומקורי, בורשטיין קורע את הקהל בסיפורים על חייו אבל בעצם על החיים של כולנו. משלב הרווקות, הצבא, זוגיות, הורות צעירה ועוד. מופע שלא בוחל באמצעים ומדבר על כל מה שמצחיק בחיים. שלישי, 21:30, גולה.

יום רביעי: סרט והרצאה על ידידות אמיצה

קולנוע, פסיכולוגיה ופילוסופיה. הקרנת הסרט "מתים על החיים" (אמריקני) – חברות כמשמעות החיים. ידידות אמיצה המתפתחת בין שני גברים שונים עקב גילוי של מחלה סופנית. בסיום הסרט הרצאתה של שרה אוסטרוב. רביעי, שרת האוס, רחוב חיים עוזר 25.

 

יום חמישי: גרוניך בגולה

שלמה גרוניך בגולה. גרוניך הוא מהמוזיקאים הגדולים והמגוונים בישראל אי פעם, אך מעבר לכך הוא אחד הפרפורמרים הגדולים בארץ, משלב בין פסנתרנות וירטואוזית ושירה עוצמתית. במופע מבצע גרוניך את מיטב להיטיו בביצועי פסנתר עשירים. בין השירים: נואבה, יש לי סימפטיה, ציור, שומקום, הזמן עובר, רוזה מרציפן, שירים פשוטים ועוד ועוד. חמישי, 21:30 גולה.

 

מוצאי שבת: סטנד אפ להורים עייפים

רויטל ויטלזון יעקבס – סטנד אפ להורים עייפים. על זוגיות, ילדים, דיאטות ואיך הפכנו ממשפחה למפעל. רויטל ויטלזון יעקבס היא סטנדאפיסטית, כותבת, אושיית פייסבוק, אמא לחמישה ובעלת רצפת אגן לא מתפקדת. מוצ״ש, 21:00, היכל התרבות פתח תקווה.

פתיחת התערוכה "מופע המטריות". אמני פתח תקווה ציירו ועיטרו 40 מטריות. פתיחת התערוכה תתקיים בנוכחות ראש העירייה רמי גרינברג, ראש מינהל התרבות ענת זנזורי ויו"ר העמותה ואוצרת התערוכה שרה רז, במוצאי שבת בשעה 20:00 בגלריית הציפור הכחולה. שעות הביקור בתערוכה במהלך השבוע: שני – חמישי 17:00-19:00. שישי ושבת 11:00-13:00.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר