יאיר ניצני, דני ליטאני, שם טוב לוי. צילום מטי מילרוד, ,ערן ג'וג'ו
יאיר ניצני, דני ליטני, שם טוב לוי. צילום מוטי מילרוד, צביקה גולדשטיין,ערן ג'וג'ו

מה עושים השבוע בפתח תקוה: סמבה, שירי אריק איינשטיין, ומחווה לזמרות הגדולות

בהיכל התרבות תעלה ההצגה "עושה כרצונו" על סיפורה טראגי של אסתי ויינשטיין, דני ליטני ישיר ג'אז עם יין ולאור נרות, וגם בחצרות כמה בתים יהיו מופעים. קבלו את אירועי השבוע בפתח תקוה, תיהנו

פורסם בתאריך: 26.5.19 13:33

שלישי: סמבה מריו

שגעון הסמבה. השירים, המקצבים והריקודים מהקרנבל הגדול של ריו דה ז’נרו. מופע בינלאומי, צבעוני, ססגוני ומאוד קצבי. נגנים, רקדנים וזמרים מברזיל וישראל מבצעים קלאסיקה ברזילאית (משירי ז’ילברטו ז’יל, קרלוס ז’ובים) ומיטב הלהיטים של הקרנבל הגדול בעולם. ניהול מוזיקלי: ז’וקה פרפיניאן, שירה: ג’יבה פרלמן, ז’וארס דוס סנטוס וסילביניה אסקפה. ריקוד: רקדני סמבה וקפוארה. שלישי, 20:30, היכל התרבות.

חמישי ומוצאי שבת: סיפורה הטראגי של אסתי ויינשטיין

עושה כרצונו – התיאטרון הלאומי הבימה. מחזה מקורי על פי ספרה של אסתי וינשטיין, בת למשפחה של חסידי גור, אם לשבע בנות, שסירבה לחיות על פי התקנות החמורות של חיי האישות בחסידות. לאחר שהתגרשה ונותקה מרוב בנותיה, פתחה במאבק עיקש על זכותה להיפגש איתן. כאשר גילתה שסיכוייה אפסו, נואשה מחייה. לפני שהתאבדה, פרסמה את ספרה בו תיארה את מסכת חייה הסוערים שבמרכזם ניסיונותיה לחיות על פי רצונה, בחברה שכפתה עליה לחיות על פי רצונם של אחרים. "עשו הכל כדי שאנשים ישמעו על הספר ויקראו אותו!”, כתבה במכתב הפרידה שלה שהתגלה אחרי מותה. בהשתתפות: אסנת פישמן, יואב דונט, יגאל שדה, מורדי גרשון, אורנה רוטברג, אוראל מאור, סיוון מסט, חן בר, נוהר קורן, מאי מלר, אלינור וייל, נטע טרוים. בימוי: איה קפלן. חמישי – 20:30, מוצ"ש – 21:30, היכל התרבות.

שם טוב לוי – במופע "לקחת פסק זמן". מופע שמוקדש ליצירתו המשותפת רבת השנים עם אריק אינשטיין. שם טוב לוי  הוא מלחין, חלילן וזמר, אחד היוצרים החשובים והמעניינים בארץ, אשר עבד לאורך השנים עם אמנים ויוצרים שונים, והיה שותף בלהקות חשובות במוזיקה הישראלית. אחד האמנים המרכזיים שאיתם יצר ושיתף פעולה לאורך הרבה שנים, היה אריק איינשטיין. במופע, יוקדש חלק גדול של הערב לשירים המשותפים שכתב ביחד עם אריק ז"ל. בין השירים והקטעים: עוד ניפגש, פסק זמן, שלוש ארבע לעבודה, שיר של אחרי המלחמה, תוצרת הארץ, יכול להיות שזה נגמר,דון קישוט, אהבה ממבט ראשון, זה בראש שלך, ועוד. שם טוב לוי – פסנתר, חליל ושירה, גדי בן-אלישע – גיטרות ושירה. חמישי, 20:30, גולה.

אירועים נוספים:

שעת סיפור במסגרת חודש איכות הסביבה – "מלך הצפרדעים", בשיתוף המרכז לחינוך סביבתי בספריית הדר גנים. ראשון, 17:30.

פתיחת תערוכה בגלריית "הקומה השנייה" של צילומים של חברי מועדון "פוקוס" בשיתוף הקתדרה העממית פתח תקוה. ראשון, 17:00, בבניין העירייה.

ישנן בנות – מופע מחווה לגדולות הזמר העברי הנשי. שירה: יערה בן שלמה-הרן, מאיה לוי וסטלה יודקו בליווי תזמורת. שני, 10:30, היכל התרבות.

יאיר ניצני. צילום מוטי מילרוד

יאיר ניצני. צילום מוטי מילרוד

קום והתהלך בארץ. מופע מוזיקלי משירי שנות השמונים של מיטב הלהקות ושנות הפריצה של הזמר הים תיכוני. מנחה: יאיר ניצני, מנהל מוזיקלי: אורי קריב, שירה: בן ארצי, עירית ענבי, טל סונדק, גוני כנעני/רויטל זלצמן. שני, 20:30, היכל התרבות.

מופע 'השירים הגדולים ביידיש והסיפורים מאחוריהם עם קובי לוריא. דז'יגאן ושומכר – סיפור הצמד הגדול, המערכונים והסיפורים שמאחורי המערכונים והשירים. שני, 20:00, בשפירא האוס, רח' הרצל 20.

יגל הרוש במופע "שירים לחצות הליל". שני, 20:30, הגולה.

קפה מדע. הרצאה בנושא "על סביבה וקיימות", במוזיאון האדם והסביבה. שלישי, ב-20:00.

 

מחול האיילות. מוזיקה שהיא מסע גילוי ופענוח בדרכי השירה הקדומה. שירת הדיוואן השורשית מתימן העברית. אמיתי אריכא – שירה, יוקללה. ירדן ארז – עוד, כינור, ג'ומבוש, קלידים, ירום איטה – תופים, גל מאסטרו – קונטראבס. גולה, שלישי, 20:30.

ערב שירה בחצרות הבתים עם אחיה רובין ושמוליק נדל, יתקיים בחצר משפחת שפיר, רח' ריינס 6, כפר אברהם, רביעי, 20:30.

דני ליטני. צילום צביקה גולדשטיין

דני ליטני. צילום צביקה גולדשטיין

אירוע ג'אז קלאב עם דני ליטני. עם יין ולאור נרות. חמישי 21:00, בשפירא האוס, רח' הרצל 20.

 

שירה בחצרות הבתים עם אילנה כץ, אצל משפ' קגן, רח' הרב פינטו 5, נווה דקלים. חמישי, 20:30.

שיחה ומפגש עם האמן עידו מרקוס בתערוכה "לשמור רחוק" במוזיאון פתח תקוה לאומנות. שבת, 12:00.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר