אופירה אבירם צילום אורית אהרוני

ה-20.2.2020 תאריך מיוחד? תקראו את מה שיש לנומרולוגית אופירה אבירם לומר

איזה אופי יהיה לתינוקות שנולדים היום, מה מאפיין את האנשים שיש להם ריבוי של הספרה שתיים בתאריך הלידה, וגם הקורונה והמצב הביטחוני: מה מיוחד בתאריך המיוחד על פי הנומרולוגיה

פורסם בתאריך: 20.2.20 12:43

אנשים אוהבים תאריכים יפים ומיוחדים ואחד כזה חל היום, יום חמישי, ה-20.2.2020. תפסנו לשיחה קצרה את אופירה אבירם, נומרולוגית מפתח תקוה, שמסבירה על המספרים, מה הם אומרים והאם יש לתאריך הזה איזו משמעות מיוחדת.

"זה יום טוב ליצירת קשרים, שותפת עסקית ובכלל", אומרת אבירם. "ביום הזה יש תדר אנרגטי מאוד גבוה של הכלה, חמלה, איזון בין נתינה ללקיחה ובין הרגש להיגיון. ביום הזה בנוסף לכך שיתקיימו הרבה חתונות, זוגות רבים ימצאו את עצמם אוהבים ונאהבים ועם רצון לנסות ולהתנסות בדברים שלא עשו. לכל ההורים הטריים שהיום נולדו להם תינוקות, אומר שמדובר על ילדים עוצמתיים וחזקים שסביר להניח שיעבדו עם אנשים במצבים רגשיים וזקוקים להמון אהבה בית ומשפחה".

היא מתייחסת גם למצב הביטחוני: "זה יום רגיש גם מבחינה ביטחונית ואינו טוב ליציאה למבצעים מול אויבנו", אומרת אבירם. היא מפתיעה לגבי נגיף הקורונה: "המספרים מראים שהיום יימצא פתרון זמני לנגיף הקורונה, דרך שיתופי פעולה מול רופאים בעולם ובארץ".
עוד מציינת אבירם את המשמעות של ריבוי המספר שתיים: "ריבוי המספר שתיים מדבר על אנשים שיש להם גישה טיפולית לעזור לאחרים במצבים סבוכים ורגישים של האדם. מי שנולד בתאריך כזה, מסוגל להבין את הזולת ולהיות קשוב. אנשים שיש להם ריבוי שתיים בתאריך, הם סופר רגישים ורגשניים, מזדהים עם הסובבים אותם ומה שמפרה אותם זה אהבה, זוגיות והרמוניה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר