ליד הבית. סרין קדרי, מתי סרי, ליעד שהם, נועה דרזנר. צילומים ניר קידר, עופר וקנין, אורן דאי, קריית המוזיאונים
ליד הבית. נסרין קדרי, מתי סרי, ליעד שהם, נועה דרזנר. צילומים ניר קידר, עופר וקנין, אורן דאי, קריית המוזיאונים

מה עושים השבוע בפתח תקוה: נסרין קדרי עם שירים חדשים, אירועים רבים במסגרת חודש האישה

קדרי תופיע בהיכל, לילדים יתקיימו אירועים רבים וסדנאות, ולנשים יתקיימו אירועים רבים, ביניהם מסיבת זומבה

פורסם בתאריך: 1.3.20 08:17

1 "משחקים יחד" – זמן איכות להתפתחות. במרכז לגיל הרך נפתחה משחקייה מודרכת, מותאמת וייחודית להורים ולילדים בגיל הרך מגיל לידה ועד גיל שש. במשחקייה המודרכת יתאפשר זמן איכות משמעותי בין ההורים לילדיהם באמצעות מגוון פעילויות מקדמות התפתחות. המפגש בין 45 דקות, ילווה בהדרכתן המקצועית של מירי מרום, מדריכה התפתחותית ומדריכת הורים ושל נעמה רמות, מרפאה בעיסוק שתספקנה למשתתפים כלים מעשיים שיהפכו את המשחק לחוויה מעצימה ומלמדת, כל זאת באווירה נעימה ואינטימית. הפעילות תתקיים כל יום ראשון בין השעות 16:00-16:45, 17:00-17:45. ראשון, 16:00, המרכז לגיל הרך.

2 רגע מתוק עם אביה הר נוי כוכבת הילדים – הצגה מוזיקלית. ראשון, 17:30, מתנ"ס עמישב.

3 מועדון הקורא – ליעד שוהם. ליעד שוהם על ספרו ״יום הדין״ – יום הדין הוא רומן מתח מורכב ועכשווי על מחירם של סודות והזדמנויות שניות, כמו גם על הורות, נאמנות וכפרה. ליעד שהם הוא מחבר ספרי המתח הישראלי המצליח ביותר בארץ, שהוגדר כג'ון גרישם המקומי. ראשון, 20:00, יד לבנים.

ליד הבית. מתי סרי צילום ניר קידר

ליד הבית. מתי סרי צילום ניר קידר

4 מתי סרי 'פותח שולחן' – מופע מוזיקלי ישראלי, בעקבות גיבורי התרבות השונים אשר יצרו את פס הקול הישראלי והטביעו את חותמם על התרבות שלנו: יוסי בנאי, זוהר ארגוב וסשה ארגוב. שלישי, 18:00, אולם עופרה חזה – בן גוריון.

5 שעת סיפור – 'הביצה שהתחפשה' עם שמחה גבריאל, שלישי, 17:30 במרכז זמיר.

6 מגילת אסתר 2' – מופע לפורים עם רינת גבאי, גיא פרידמן, אביעד בנטוב ואודי גוטשלק. שלישי, 18:15 היכל התרבות.

7 החוט האדום – El Hilo Rojo. פעימות – סדרת מופעים אינטימיים של צליל וגיטרה. החוט האדום: מופע מוזיקלי ואינטימי של שני אמני פלמנקו ישראלים. עם הגיטריסטית נועה דרזנר ואמן הפלמנקו הידוע יהודה ״שוקי״ שוויקי. שלישי, 20:00, מוזאון פתח תקוה לאמנות.

8 אבאל'ה. מתן צור מארח את אסי צובל, מתן פרץ, שי קופלוביץ' ועוד, לערב סטנדאפ על אבהות, ילדים ונרות אקמול. (מופע הרצה). שלישי, הגולה, 20:30.

9 סדנת ציורי פנים. סדנת היכרות וטעימה מתחום ציורי הפנים: היכרות עם הציוד, דרכי השימוש, הדגמות ותרגול מעשי עם דורית לוין – פיית הצבעים. רביעי, 17:00, מתנ"ס נווה גן.

10 סדנת אוזני המן מבצק והצגת ילדים 'סומסום הליצן', לגילאי 4-9 רביעי, 16:30, מרכז עולמות.

11  מי הבוט – על זיהוי פנים ופייק ניוז. הרצאה של רוני פרידמן. רביעי, 19:00, בית המתנדב.

12 ברית מילה – קומדיה יהודית. כריס חולם לפרוש מעבודתו המתישה כאיש מכירות ולנוח על זרי הדפנה. אולם לצערו טרם הצליח להרוויח מספיק כסף כדי שיוכל להפסיק לעבוד. יום אחד מספר לו דיוויד חברו, על יהודי אחד, המשמש כיועץ השקעות ממולח, שמרוויח הון עבור לקוחותיו. אלא מה? יועץ ההשקעות הזה עובד רק עם חבריו היהודים מבית הכנסת. כריס מחליט להתגייר כדי שהמשקיע האגדי יסכים לקבל אותו כלקוח, ולהכפיל ולשלש עבורו את חסכונותיו. אולם הדרך להפיכתו של כריס לבן העם הנבחר רצופה קשיים וצחוק בלתי נשלט. בכיכובם של שמוליק לוי, דורית פלד- הרפז, אבי אטינגר, גיל וסרמן, יורם יוספסברג, איצ'ו אביטל. מאת: אילן חצור. רביעי, 20:00, תיאטרון הבית גולדה ע"ש גברי לוי.

נסרין קדרי. צילום אמיל סלמן

נסרין קדרי. צילום אמיל סלמן

13 נסרין קדרי. קדרי מגיעה עם רפרטואר מוזיקלי עשיר ועם להיטיה הגדולים – "לומדת ללכת", "בנאדיק", "אל תלך", ועוד, ןגם חושפת שירים מאלבומה החדש. המופע בליווי 6 נגנים. רביעי, 21:00, היכל התרבות.

14 הקרנבל של נופרי. מופע הפעלה קופצני המשלב משחקים, שירים וריקודים בשיתוף מלא של הקהל לכל המשפחה. לגילאי 3-7. חמישי, 17:30, מרכז קהילתי בן חור.

15  סדנת 'קאפקייק מקליי' לגילאי שש ומעלה, חמישי, 17:30, במרכז י"ד הבנים.

16 בלוניזם – שיגעון הבלון. מופע סוחף, מצחיק ומשעשע של אלוף בלוני הצורות, בשיתוף הקהל עם בלוניזם – גיא שפר . חמישי, 17:30, אשכול פיס.

17 מאחורי המסך עם משה בקר. מופע מצחיק בו לוקח משה בקר את הקהל 'בשביל ישראל' של ההוויה הישראלית. חמישי, 18:00, תיאטרון הבית גולדה.

18 תיבת פנדורה- הצגת יחיד של דקלה קופלוביץ. סיפור על מסע התמודדות, בדידות, כאב, אבדן התמימות ובחירה בחיים, בריפוי, בזוגיות ובמשפחה. הצגת יחיד של כ-40 דקות לאחריה שיח פתוח עם הקהל. חמישי, 20:30, גולה.

19 פרפרים הם חופשיים – תיאטרון באר שבע. קומדיה רומנטית, שנות השישים בניו יורק. דון, עיוור צעיר ומוכשר שעזב את בית אמו בפרבר עשיר, מגיע לחפש את מזלו בעיר הגדולה כמוזיקאי. הוא שוכר לעצמו דירת חדר בוהמיינית ועורך היכרות עם שכנתו היפה והזרוקה, ג׳יל. הקשר נקלע לקשיים כאשר אמו של דון, סופרת מכובדת ושמרנית, מגיעה לביקור מפתיע. בהשתתפות: תום אבני, ליאת גורן, ענבר דנון, דני שפירא. חמישי, 20:30, היכל התרבות.

20 קרנבל פורים עם רגב הוד – מתנ"ס נפלאות. מסיבת פורים הכוללת תחרות תחפושות נושאת פרסים, שירים, ריקודים, כיבוד עשיר ומופע ים תיכוני של הזמר רגב הוד. חמישי, 22:30, מתנ"ס נפלאות.

רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

21 סיור במרכז העיר ובאזורי התעשייה עם ראש העירייה רמי גרינברג, שיספר על ההתחדשות העירונית הצפויה, תהליכי פיתוח, צמיחת אזורי התעשייה ועוד. ד"ר חיים מייטליס יספר על ההיסטוריה של העיר ומייסדיה. שישי, 08:45 , מקום מפגש רחוב העלייה השניה 1. ברישום מראש.

22 שחרית קלאסית – חושניות ספרדית. מפגשים עם מוזיקה קלאסית, מוזיקת פולקלור ומוזיקת עולם. ניהול מוזיקלי: אורי ברכה. בהשתתפות: אירית שטרק – שירה, עילי – גיטרה. שישי, 11:00, בית שפירא.

23 מלך הטבע – קטנטנים במוזיאון. הצגת איכות מבית המדיטק. ההצגה מיועדת לגילאי 3-7. בנוסף, בשעות 10:00-10:45 יתקיים סיור מודרך להורים ולילדים במוזיאון לאמנות, הכולל פעילות יצירתית בתערוכה. שבת, 11:00, מוזאון פתח תקוה לאמנות.

24 שירה עם ציבור – ערב זמר עם אילן טל. מופע נוסטלגי המאגד את כל השירים משנות ה-60 בעיבודים חדישים ומסקרנים. מוצ"ש, 20:30, בית תרבות גולדה ע"ש גברי לוי.

25 פרפרים הם חופשיים – תיאטרון באר שבע. מוצ"ש,20:30, היכל התרבות.

26 כיפה סרוטה. הצמד ישי ואייל במופע קומי על מה שקורה בתוך ומחוץ לקהילה הדתית לאומית. מוצ"ש, 20:30, מועדון הגולה.

 

חודש האישה: הרצאות ומסיזומבה

אלו האירועים שיתקיימו בשבוע הקרוב במסגרת חודש האישה בפתח תקוה

ליד הבית. גלית בנגלס. צילום דניאל מלכיאל

גלית בנגלס. צילום דניאל מלכיאל

1 התערוכה יצירה בג'ינס – דמות האישה בפתח שנת 2020. אוצרות שרה רז, אורה בן יורם ואורנה לבבי. ראשון, 20:00, אשכול פיס.

2 שבע פנים לגוונים – הרצאה של שרון חזום 'להתחבר לעצמך באמת'. ראשון, 20:30, אשכול פיס

3 גלית בנגלס – להעז, לבקש, להאמין ולפתוח את הלב. מסע יצירתי של אישה אמיצה, שהחליטה לפרוע את חובות החברה שבבעלותה מתוך ערכה של מילה, להגשים ל-90 בעלי חוב את חלומותיהם ובתום מסע של תשעה חודשים סגרה חובות של 2.2 מיליון ש"ח. ראשון, 20:30, ספריית מבצע יפתח.

4 החופש לנוע – מופע מחול מזרחי בביצוע להקת belly dance project, כוריאוגרפיה: נורית קפלר סלוק. ראשון, 21:30 אשכול פיס.

5 "חוצה כל גבול ולא נותנת למגבלה להגביל אותה" – ספיר חיים. הרצאה מאת ספיר חיים – שחקנית, במאית ויוצרת. שני, 20:00, מתנ"ס שמואל הנגיד.

6 בוקר היסטורי – נשים שעשו היסטוריה. ראשיתה של פתח תקוה: מבט נשי ומבט גברי. זיכרונות זרח ברנט וחנה טרגר בראשיתה של פתח תקוה. מרצה: פרופ' מרגלית שילה – היסטוריונית ישראלית, פרופ' במחלקה ללימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה ע"ש מרטין זוס באוניברסיטת בר אילן. סיפורן של נשים פורצות דרך: סרט והדרכה מאת צוות בית שיח נשים. שלישי, 9:00, בית שיח נשים.

7 "צלילי חיינו וסוד כוחם" – אפרת בן מנחם. הרצאה מאת המוזיקאית והפסנתרנית אפרת בן מנחם המדגימה את השימושים השונים של המוסיקה בחיינו ואת התועלות שאנו יכולים להפיק ממנה: ריפוי באמצעות הצלילים | המנגינה בשרות הורדת הכולסטרול | המנגינה כמחליפה של כדורים ותרופות הרגעה. שלישי, 10:00, מתנ"ס שמואל הנגיד.

8 יום ספורט לנשים ומסיבת זומבה. מסיזומבה שכולה תרומה עם רוית סנפי-אשרי, טל ברגר ואורח מיוחד: Zes מריו גוטיירז. ההכנסות באירוע מוקדשות לעמותת עלמה – לנערות בסיכון. רביעי, 20:00, אולם גולדה, רחוב ראשון לציון 8.

9 נשים רוקדות- לנשים בלבד. חמישי, 10:30, מתנס מרכז.

10 "פאזל אישי" – הרצאה של דינה לביא לגמלאים. חמישי, 10:30, מתנ"ס נוה גן.

11 להסיר את השכבות – רחלי קמינסקי. מהחסידות הסגורה והכפייה הדתית ועד לחיי חופש הבחירה. חמישי, 20:30, בית שיח נשים.

12 יום האישה בקניון הגדול – בוקר חוויתי: קפה ומאפה, הרצאה של פאולה רוזנברג 'להיות אישה (יותר) מאושרת", והקרנת טרום בכורה של הסרט "נשים בחזית". ברישום ותשלום מראש של 65 שקלים. שישי 6.3 10:00 מתחם הקולנוע "הוט סינמה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר