מיכאל בן דוד צילום מיכה לובטון

מפתח תקוה לאירוויזיון: מיכאל בן דוד ייצג את ישראל

בן דוד בן ה-25 זכה אתמול בגמר אקס פקטור לאירוויזיון בזכות הצבעת הצופים בבית שגרמו למהפך בתוצאות. בעבר סיפר לא פעם על ההתנכלויות שעבר כנער בשל נטייתו המינית וקולו הגבוה

פורסם בתאריך: 6.2.22 13:17

בהפרש של נקודה בלבד: אמש (מוצ"ש) התקיים גמר "אקס פקטור לאירוויזיון", שבסופו הוכרז הזמר והשחקן מיכאל בן דוד כמנצח הגדול וכמי שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון, שתתקיים בחודש מאי בטורינו איטליה. "אני המום. אני רוצה להגיד תודה כי זה אומר שאנשים הצביעו לי וזה אומר שמקבלים אותי איך שאני", אמר בן דוד אתמול בכאן 11 רגע לאחר זכייתו. "זה לא רק בשבילי, זה בשביל כל כך הרבה אנשים שמרגישים חסרי תועלת, כמו שאני מרגיש בהמון רגעים בחיים שלי. אני מרוגש ומודה על זה".

בן דוד בן ה-25 הוא בן בן לאמא שעלתה מאוקראינה ולאב שעלה מגיאורגיה. הוא גדל רוב ילדותו באשקלון, בנעוריו עברה משפחתו לפתח תקוה ולפני מספר חודשים עבר להתגורר עם בן זוגו ברמת גן. בן דוד סיפר לא פעם על ההתנכלויות וההתעמרויות שעבר כילד וכנער בשל נטייתו המינית וקולו הגבוה.

אמש, ביצע בן דוד את השיר I.M, עימו יופיע באירוויזיון, וגבר על שלושת הפיינליסטים האחרים: ספיר סבן שהגיעה למקום הרביעי, ענבל ביבי במקום השלישי ואלי חולי במקום השני. בן דוד גבר על חולי בהפרש של נקודה בלבד, הודות להצבעתם של הצופים בבית שיצרו מהפך דרמטי בתוצאות ונתנו לבן דוד את כרטיס הכניסה לאירוויזיון.

 

כאמור, בן דוד ייצג את ישראל עם השיר I.M שכתבו והלחינו חן אהרוני, לידור סעדיה ואסי טל, בחצי הגמר הראשון של תחרות האירוויזיון שיתקיים ב-12 במאי. במידה וישראל תעפיל לגמר, יבוצע השיר גם בשלב המכריע של התחרות שיתקיים יומיים לאחר מכן, ב-14 במאי.

ברשת מפרגנים לבן דוד וכך גם בעיריית פתח תקווה, וראש העירייה רמי גרינברג בירך אותו ואמר: "ברכות חמות לתושב העיר, מיכאל בן דוד על זכייתו באקס פקטור. מיכאל, זמר נהדר ופרפורמר אדיר נבחר לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון שתתקיים בחודש מאי באיטליה. כבוד גדול למיכאל. כבוד גדול לפ"ת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר