בנות הלהקה וחגית ויחנסקי עם הגביע, צילום פרטי

כבוד: מקום ראשון לבנות הלהקה של חגית ויחנסקי בתחרות של מועדון המחול הישראלי

המטרה הבאה היא להיות באחד משלושת המקומות הראשונים בקדם גביע העולם ולייצג את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים ביוני הקרוב בספרד

פורסם בתאריך: 16.3.22 11:14

לאחר הפוגה של שנה וחצי בעקבות הקורונה חזרו בנות להקת ה-dream team של חגית ויחנסקי לקטוף תארים. אמש (שלישי) התקיימה התחרות הארצית "נעורים 2022" של איגוד ממ"י (מועדון מחול ישראלי) לגילאי נוער, שם זכו הרקדניות של ויחנסקי בלא פחות מהמקום הראשון בקטגוריה הכי גבוהה בסגנון היפהופ. הן עשו זאת בריקוד שנקרא alice in wonderland.

בנות הלהקה הזוכה של חגית ויחנסקי, צילום פרטי

על הכוריאורפיה שקיבלה שבחים רבים היתה אמונה המדריכה לימאי חייקין. צוות השופטים שכלל אושיות מחול העניק ללהקה של ויחנסקי את הציון 9.5 מתוך 10.

 

 

בסוף החודש יתחרה הריקוד גם בקדם גביע העולם של DWC, תחרות בה משתתפות להקות מכל הארץ והלהקות הזוכות יוצאת לגביע העולם בספרד שם משתתפות להקות מ- 62 מדינות. גם בקדם גביע העולם מקוות הבנות לזכות באחד משלושת המקומות הראשונים ולייצג את ישראל בגביע העולם שיערך ביוני הקרוב בספרד.

חגית ויחנסקי עם הגביע, צילום פרטי

חגית ויחנסקי אמרה: "אני גאה ברקדניות המוכשרות שלי שגדלות ומתפתחות אצלי מגיל 5 ובסופו של דבר קוצרות את הפירות, שמחנו להעניק עוד רגע של גאווה לעיר פתח תקוה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר