פארק הירקון פתח תקוה, שלמה אהרונסון וארי כהן אדריכלים.

בתי קפה, מרכזי מסחר ומתחם הופעות: כך ייראה פארק הירקון של פתח תקוה

בתוכנית גם מתקני ספורט ומגרשים, מרחב ירוק משמעותי, פיתוח בריכות מים טבעיים, שבילי אופניים, מתחמי לינה, פארק נינג'ה, פארק שעשועים ענק, ועוד

פורסם בתאריך: 18.5.22 08:39

פרויקט הדגל של פתח תקוה, פארק הירקון, הגיע לתכנון מפורט המשתרע על פני 10,000 דונם. ראש העירייה רמי גרינברג ומהנדס העיר איציק אוז'לבו, נועדו בימים האחרונים עם צוות התכנון של פרוייקט פארק הירקון פתח תקוה ובפגישתם הוצג התכנון המפורט לפארק. סך כל שטח התכנון ישתרע כאמור על פני כ-10,000 דונם. הצגת התכנית המפורטת הינה צעד משמעותי לקראת קידום הפארק המטרופוליני אשר הקמתו תחל בשנים הקרובות על שטח עצום בצפון העיר.

הפארק יקשר בין הגן הלאומי תל אפק לגני יהושוע בתל אביב. בפגישה שנערכה עם מתכנני הפרוייקט הוצגה התכנית המפורטת לפארק הכוללת פיתוח שטחים נרחבים למתקני ספורט ומגרשים, ניצול מבנים לשימור אשר יהפכו לבתי קפה ומרכזי מסחר מודרניים, הקמת מתחם הופעות ענק, מרחב ירוק משמעותי, פיתוח בריכות מים טבעיים ומרחבי ישיבה ובילוי, שבילי אופניים, מתחמי לינה איכותיים, פארק נינג'ה ופארק שעשועים ענק, ועוד. תכנון הפרוייקט משלב את הנחלים העוברים בפארק, נחל ירקון ונחל שילה. כמו כן, במסגרת התוכנית גם "הר הזבל" ישודרג ויהפוך למרחב שבו יערכו מופעים.

 

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "פתח תקוה תשנה את פניה בשנים הקרובות בכל תחום ובמסגרת ההתחדשות המקודמת יוקמו גם שטחים ירוקים לנופש ופנאי לרווחת תושבי העיר. תכנית פארק הירקון תעלה את הדימוי העירוני ותאפשר ריאה ירוקה בהיקף משמעותי אשר תציב את פתח תקוה כעיר מטרופולינית ומובילה. הפארק יהווה מוקד משיכה להיקף תיירים נרחב ולפעילויות פנאי ייחודיות. אנו ממשיכים לקדם את התכנית ביתר שאת מול הגורמים הרלוונטיים לרווחת התושבים כבר בשנים הקרובות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מגד ציפורה

    כל הכבוד לראש העיר על תוכנית פיתוח פארק הירקון ,מקווה שזה יהיה מוכן כבר בשנה הקרובה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר