תלמידי נבחרת הדיבייט של חטיבת הביניים 'רשיש' . צילום באדיבות בית הספר
תלמידי נבחרת הדיבייט של חטיבת הביניים 'רשיש' . צילום באדיבות בית הספר

נבחרת הדיבייט של חטיבת "רשיש" הרשימה בכנס הארצי למורי תרבות יהודית ישראלית

את הכנס שנערך בסימן "שבעים שנים - שבעים פנים", פתחו תלמידי רשיש בדיון בנושא "אז למה לי תרבות יהודית עכשיו?" והציגו את שני הצדדים בעד ונגד. יפה גלוסקא מובילת הנבחרת: "התלמידים היו רהוטים והעלו טיעונים משמעותיים"

פורסם בתאריך: 30.11.17 14:32

תלמידי נבחרת הדיבייט של חטיבת הביניים "רשיש" בניהולה של לאה אוברקוביץ', השתתפו ביום שני השבוע, בכנס הארצי למורי תרבות יהודית ישראלית – מורשת. הכנס נערך במרכז הכנסים וואהל ברמת גן בהשתתפות ד"ר משה וינשטוק, יו"ר המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, מפקחים מכל מחוזות משרד החינוך וכאלף מורי מורשת מכל הארץ.

את הכנס שנערך בסימן "שבעים שנים – שבעים פנים" להיות עם. חפשי. בארצנו. פתחו תלמידי רשיש והשמיעו למשתתפי הכנס את דעתם בנושא. תלמידי הנבחרת, עידו בקר, גאיה קרסק, דניאל חממי ועוז אורן דנו בנושא "אז למה לי תרבות יהודית עכשיו?" והציגו את שני הצדדים בעד ונגד.

 

יפה גלוסקא מובילת הנבחרת ציינה בסיום, שהדיון היה מעניין מאוד והעלה סוגיות חשובות לכל תלמידי ישראל. "לכל מורי מורשת בארץ היתה הזדמנות לשמוע את הטיעונים בעד ונגד. התלמידים שהיו רהוטים, העלו טיעונים משמעותיים והעלו את המודעות של כולם בנושא. ראוי לציין שהפיקוח של תרבות ישראל לא פוחד להעלות את הסוגיה וממנה ללמוד על עמדות התלמידים בנושא – האם חשוב ללמוד תרבות ישראלית יהודית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר