מגרש אם המושבות. צילום באדיבות התושבים
מגרש אם המושבות. צילום באדיבות התושבים

אם המושבות: מצב השירותים במגרשי הספורט מזעזע

ההורים סבורים שהסיבה לכך שהשירותים מלוכלכים היא ששישנה מחלוקת באחריות מי הם נמצאים, באחריות בית הספר אשר הם נמצאים בשטחו או באחריות אגף הספורט אשר אחראית על הפעילות אחר הצהריים

פורסם בתאריך: 4.12.17 14:22

תושבים משכונת אם המושבות מתלוננים על רמת הניקיון של מגרשי הספורט בבתי הספר בשכונה ובעיקר על מצב השירותים הצמודים אליהם.

לדבריהם הבעיה קיימת בכל המגרשים בבתי הספר בשכונה: אהוד מנור, נתן יונתן וגולדה. לטענת התושבים, מדובר במגרשי ספורט חדשים יחסית שבסמוך אליהם נבנו גם שירותים לטובת הציבור הרחב. הבעיה היא שבסוף יום פעילות השירותים לא מנוקים ולכן המשתתפים מעדיפים לא להשתמש בהם. בבוקר התלמידים מקבלים שירותים מלוכלכים.

"השירותים מיועדים לילדי ובאי החוגים, אבל הם כל כך מלוכלים שהילדים וההורים המלווים אותם לחוגים, מעדיפים להתאפק", אומרת אמא. "השירותים יכולים לשמש את הילדים שמשתמשים באולם הספורט בשעות הבוקר, אך מאחר והשירותים מלוכלכים באופן מזעזע, הם מעדיפים לעלות לכיתות".

המגרשים משמשים מאות מתושבי השכונה שמגיעים לאורך כל השבוע לחוגים. "אנחנו מגיעים לחוגים או למגרש אחר הצהריים לשחק, ובמידה ולילד יש פיפי, אנחנו מעדיפים לעשות בצד ולא להיכנס לתוך השירותים שיכולים להוביל למחלות קשות", אומר אב אחר. "הריח נוראי, המראה לא מרנין ולא מובן לנו מדוע אף אחד לא דואג לניקיון".

ההורים סבורים שהסיבה לכך שהשירותים מלוכלכים היא ששישנה מחלוקת באחריות מי הם נמצאים, באחריות בית הספר אשר הם נמצאים בשטחו או באחריות אגף הספורט אשר אחראית על הפעילות אחר הצהריים.

"מכיוון שזה נופל בין הכיסאות, פשוט לא מנקים את השירותים על בסיס יומי. כדי שמישהו יואיל בטובו להגיע לנקות הורים פונים למוקד העירוני וזה לא צריך להיות כך", מוסיף האב.

אז מה הפיתרון?

"שיוסיפו לכל מנקה בבית הספר עוד שעת ניקיון בבוקר והוא ידאג לנקות את השירותים מידי יום. כמה זה יעלה להם, עוד 100 שקל? אבל העיקר שהשירותים יהיו נקיים, במקום להביא חברת ניקיון ייעודית שהיא תצטרך להסתובב בין המגרשים השונים בעיר".

תגובת העירייה: "מהעירייה נמסר שהשירותים נוקו ומתוחזקים על ידי הנהלת המרכז".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר