אילוסטרציה פעילות מוסיקלית, הוברמן פתח תקוה
אילוסטרציה פעילות מוסיקלית, הוברמן פתח תקוה

הוכפל תקציב משרד החינוך לחינוך מוסיקלי בפתח תקוה

הסכום הוכפל מ-96,835 שקלים בשנת הלימודים תשע"ז לקרוב ל-180,000 שקלים בשנת תשע"ח. מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב: "המוסיקה היא אחד הכוחות החזקים שמשפיעים על נפש האדם"

פורסם בתאריך: 6.12.17 07:10

משרד החינוך, הכפיל את התקציב הניתן לחינוך המוסיקלי בפתח תקוה מסכום של 96,835 שקלים בשנת הלימודים תשע"ז לקרוב ל-180,000 שקלים בשנת תשע"ח. כבר כיום ישנם 14 בתי ספר "מנגנים" בעיר שבהם חווים התלמידים למידה מוסיקלית מוגברת ושימוש בכלי נגינה.

המשרד גיבש לאחרונה תוכנית חומש עבור החינוך המוסיקלי, כדי להרחיבו באופן ניכר ולהנגישו למקסימום תלמידים. לדברי מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, המוסיקה היא אחד הכוחות החזקים שמשפיעים על נפש האדם, על הקוגניציה ועל הרגש, ויש בה כדי לשפר מיומנויות, כמו זיכרון וקואורדינציה.

החינוך המוזיקלי מתקיים באמצעות שיעורי מוסיקה בבתי הספר, במגמות מוזיקה בבתי ספר מנגנים ובקונסרבטוריונים. יצוין שהחינוך המוסיקלי מתקיים הן במערכת החינוך הפורמאלי באמצעות שיעורי מוזיקה בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובמגמות המוזיקה בחטיבה העליונה. במסגרת הבלתי פורמלית מתקיים חינוך למוזיקה בקונסרבטוריונים ובמתנ"סים.

בכוונת משרד החינוך להקצות תקציב ללימודי מוסיקה גם לתלמידי חטיבות הביניים. "הכפלת התקציב תאפשר לבתי הספר המנגנים להשביח את כוח אדם, להוסיף צוותי למידה והוראה, לשפר את איכות כלי הנגינה, להעמיק את הרפרטואר המוסיקלי שנלמד ולהוצאת יותר מורים להשתלמויות מקצועיות", אומר אבואב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר