אילוסטרציה שומר בגן ילדים (למצולם אין קשר לכתבה)
אילוסטרציה שומר בגן ילדים (למצולם אין קשר לכתבה)

הורים: "השומר בגן מסכן את בטיחות הילדים"

הורים טוענים שהשומר הזמני בגן תלם יוצא ובא כשמתחשק לו, משאיר את השער פתוח ולפעמים לא נמצא בגן. ההורים: "ילדים בני שלוש לא יכולים לשמור על עצמם". העירייה: "השומר הוחלף היום בשל התנהלות לקויה"

פורסם בתאריך: 11.12.17 18:59

הורים לילדים בגן תלם בשכונת הדר גנים, מתלוננים על השומר הזמני בגן. לטענתם השומר הקבוע נעדר בשל עניינים רפואיים ולמקום הגיע שומר חדש אשר מפקיר את הילדים. לטענת ההורים השומר בא והולך כרצונו, משאיר את השער פתוח או לחלופין נועל אותו ולא נמצא במקום – דבר שלטענת ההורים מסכן את בטיחות הילדים.

"ביום ראשון באתי לקחת את הילד מהגן, השער היה נעול והשומר לא היה בשטח הגן", אומר אחד הורים. "הסתבר לנו שהוא יצא לעשות סיבוב עם האופניים. אני עומד מחוץ לגן ומחכה ובסוף הגננות פתחו את השער. להבנתי הוא מתנדב באיזה ארגון הצלה וכשיש קריאה, אז הוא אומר שהוא צריך ללכת. זה בסדר וחשוב, אבל לא שאתה עובד כשומר על ילדים. מדובר בתפקיד מאוד רגיש, אלו ילדים בני שלוש שלא יכולים לשמור על עצמם. הוא לא יכול לעשות מה שהוא רוצה".

בקבוצת הווטסאפ של הגן הרוחות סוערות. "שמתם לב שאין שומר היום בגן", כתבה אם אחת. "היה בבוקר, אבל השער היה פתוח", ענתה אם אחרת. "הגעתי בשעה תשע וחצי ולא היה שומר, חיכיתי כמה דקות לראות אולי הוא יגיע עד שצלצלתי והגננת פתחה לי. לפני כמה ימים ראיתי אותו גם יוצא לפני הזמן, בעשרה לשתיים הוא כבר היה במעבר החצייה עם האופניים בזמן שהילדים בחוץ מחכים להסעה", כתבה אם שלישית. אמא נוספת כותבת: "כשיצאתי מהגן אתמול בבוקר, ראיתי אותו משאיר את הגן פתוח ונוסע להביא עיתון. אמרתי לו לחזור והלכתי להביא לו את העיתון. במקביל דיווחתי להורים כאן כדי שיפעילו קשרים בעירייה לטפל בעניין".

לטענת ההורים, מדובר בגן יחיד ומבודד שיש עליו שמירה פיזית בניגוד לגנים אחרים בעיר, בשל העובדה שהוא סמוך לאתר בנייה. "אני לא יודע מה הנהלים לגבי היציאה של השומר וההפסקות שלו", מסביר אחד האבות. "אני רק יודע שבמצב הנוכחי לא הגיוני שהשומר לא נמצא, שהשער פתוח ושהוא יוצא לטייל. זה בחיים לא קרה לנו עם השומר הקבוע שלנו, מתי שהיינו מגיעים הוא היה בעמדה שלו וכך צריך להיות".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אכן השומר הקבוע יצא לניתוח ויחזור אחרי חנוכה. השומר הזמני הוחלף היום בשל התנהלותו הלקויה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר