ילד עצוב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
ילד עצוב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מתחילת השנה החליפו ארבע פעמים את חברת ההסעות לחינוך המיוחד

ההורים טוענים כי מדובר בצעד לא הגיוני, משום שמדובר בילדים שצריכים להתרגל אל הנהג ולסמוך עליו. אחת האמהות: "עד שהרגשנו שסוף סוף הדברים מתחילים להסתדר החליפו לנו נהג"

פורסם בתאריך: 26.12.17 08:40

הורים לילדים בגן שפתי בשכונת שעריה, הקולט את ילדי החינוך המיוחד בגילאי 3-4, מתלוננים על כך שהשבוע זו הפעם הרביעית שעיירת פתח תקוה מחליפה את חברת ההסעות של הילדים מתחילת שנת הלימודים.

"זה צעד שהוא פשוט לא הגיוני", אומרת אמא לילד בגן. "התחלנו את השנה עם הרבה בעיות ועד שסוף סוף הרגשנו שהדברים מתחילים להסתדר, שהילדים התרגלו לנהגים, שהם מכירים אותם וסומכים עליהם, פתאום התקשרו אלינו במוצאי שבת האחרונה והודיעו לנו שחברת המוניות מתחלפת ומיום ראשון יש לנו נהג חדש".

מה הבעיה עם זה?

"מעבר לכך שהנהג מאוד לא סימפטי בעיניי ולא כל כך נחמד לילד, בבוקר יש לנו נהג אחד ובצהריים נהג אחר. הילד לא מכיר את הנהג, הוא לא מוכן לעלות להסעה וכבר יומיים אני רבה עם הילד ומנסה לשכנע אותו שהכל בסדר. הילד שלי חוזר מהגן בשעריה לצהרון בהדר גנים. ביום ראשון אחרי הגן, מתקשר הנהג לבקש שארד לקחת את הילד. אני אומרת לו שהוא צריך ללכת לצהרון ולא הביתה והתשובה שלו היתה שאין לו את הכתובת. ילד אחר הגיע לצהרון אחרי שעה. הם אמורים לאסוף את הילדים בשעה 13:50 ובפועל אספו אותם ב14:25 והילד הגיע לצהרון רק בשעה 15:15. כשדיברתי עם האחראי על הנהגים הוא טען שהם עושים לנו טובה – אבל אף אחד לא עושה לי טובה. הם מקבלים על כך כסף ואמורים לתת שירות מיטבי".

לטענת האם, ישנה בעיה נוספת והוא ההתעקשות של הנהג שהילד ישב מקדימה במקום בבוסטר שלו מאחור. "הודעתי להם מהיום הראשון, שהבן שלי לא יושב מקדימה. זה לא בטיחותי. אמרו לי שזה בסדר כי הנהג מנתק את כרית האוויר. אבל אני לא סומכת עליהם שבשביל נסיעה אחת הוא ינתק את הכרית האוויר. זה מאוד מסתכל אותנו ההורים שאנחנו כל יום צריכים לחשוש אם הילד הגיע לגן או לא הגיע, אספו אותו בזמן או לא והאם הנהג היה נחמד ומי בכלל הנהג, הנהג הקבוע או שעוד פעם החליפו לנו נהג".

תגובת העירייה: "חברת ההסעות הודיעה על הפסקת פעילותה לפני מספר ימים והעירייה פעלה מיידית למציאת חברת הסעות חליפית שהחלה לפעול זה מכבר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר