גן גלעד. צילום באדיבות ההורים
גן גלעד. צילום באדיבות ההורים

הורי גן גלעד: "הגן פשוט מעופש"

לדברי חברת וועד הגן מצב התשתיות בגן בכי רע: "החול לא הוחלף, המתקנים ישנים, הקירות מתקלפים והמשחקים שבורים וישנים"

פורסם בתאריך: 28.12.17 08:08

הורים לילדים בגן גלעד בשכונת שיפר מתלוננים כי הגן רעוע ומצב התשתיות בכי רע. אורטל עבאדי, אמא בגן וחברת הוועד, שלחה בשם הורי הגן מספר מכתבים לעירייה, לראש העיר, למינהל החינוך ולאגף גני הילדים אך לטענתה, למרות שווידאה שכולם קבלו את המכתבים, אף אחד מהם לא ייצר איתה קשר בנושא.

גן גלעד. צילום באדיבות ההורים

גן גלעד. צילום באדיבות ההורים

"אני בעצמי למדתי בגן הזה ואני מכירה אותו יותר מ-30 שנה", היא אומרת השבוע. "המצב של הגן מזעזע. חוץ מזה שיש לנו גננת מופלאה וסייעות מדהימות התנאים בגן פשוט אינם מתאימים ללימודים בשנת 2018. את החול לא החליפו שנים, המתקנים בחצר ישנים, בתוך הגן הקירות מתקלפים – הגננת תלתה בריסטולים על הקירות כדי להסתיר זאת, אבל זה לא פתרון. בנוסף המשחקים שבורים וישנים, מסגרת העץ על הקיר שבורה, התריסים מתנדנדים, דלת השירותים תקועה, המרצפות שחוקות. צר לי לומר שהגן הזה פשוט מעופש".

לדבריה השבוע הביאו לחצר הגן מתקן חדש. "זה סוג של לעג לראש, כי מדובר במתקן אחד על גן שלם. ואולי רק כדי להעיד על ההתנהלות, את המתקן שפירקו, הוציאו והניחו בצד בכניסה לגן. אף אחד לא דאג להזיז אותו. כנראה ציפו שהסייעת בת ה-60 תיסחב אותו אל הפח".

גן גלעד. צילום באדיבות ההורים

גן גלעד. צילום באדיבות ההורים

מה הפיתרון לדעתך?
"אמנם שכונת שיפר והמכבים לא דומות באופי שלהן לאם המושבות, לנווה עוז ולכפר גנים, אבל אנחנו צריכים לקבל את אותו מענה ואף מעצם היותן שכונות וותיקות לקבל העדפה מתקנת. שלחתי מכתבים, העליתי פוסט לפייסבוק וחוץ מתגובה מעורפלת ומתחמקת בדף הפייסבוק של ראש העיר, לא נעשה כלום. מן הראוי היה לשלוח מכתב תשובה, להרים טלפון ולהגיד לי שהנושא בטיפול – אבל כלום, דממה".

תגובת העירייה: "בגן גלעד מבוצעות עבודות לשיפוץ החצר והגן נמצא בפעימה הבאה להחלפת משטח חול בדשא סינטטי. לפני כשנתיים נעשה שיפוץ בגן שכלל צביעה וסיוד, ונמצא ברשימת הגנים המיועדים לשיפוץ מאסיבי בהתאם לתכנית העבודה של אגף אחזקת מבני חינוך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עדן בן חיים אחת האמהות

    כועסים מאוד הגן מאוד מוזנח ..הם חייבים כבר להחליף את החול המסריח הזה הבן שלי בגן הזה .. דורשים שיפוץ !!לא ייתכן שלאף אחד לא אכפת בעייריה הזאת …אז על מה בדיוק התקציבים הולכים?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר