שער כניסה לגן ילדים, לגן המצולם אין קשר לכתבה
שער כניסה לגן ילדים, לגן המצולם אין קשר לכתבה

חלם: הסייעת והגננת לא הסתדרו, הסייעת הועברה לגן בו לומדת בתה של הגננת

במהלך כל השבוע שובשה פעילות הגן. אחת האמהות: "מי עושה דבר כזה?! בינתיים גם אנחנו והילדים שלנו נפגעים"

פורסם בתאריך: 10.1.18 14:32

הורים לילדים בגן חובה בכפר גנים, טוענים שמאבקי כוחות מצד העירייה משבשים את הפעילות השוטפת בגן. עם עובדה שערורייתית אחת אי אפשר להתווכח: בימים לא מעטים הגן לא פעיל, וההורים נקראים זמן קצר אחרי שהם מביאים את הילדים לגן, לקחת אותם.
זה הסיפור: בתחילת השנה שובצה בגן גננת חדשה (חדשה בגן, לא במערכת) אך מהרגע הראשון היא והסייעת הקבועה לא הסתדרו. "שמעתי שעוד בקיץ כשהן שמעו על השיבוץ, הן ביקשו לא להשתבץ ביחד, כי הן לא מסתדרות, אבל אף אחד לא הקשיב להן", אומרת אמא לילד בגן. "אחרי שהשנה התחילה עם והרבה חוסר שקט, דיון וביקור של הפיקוח, החליטו בעירייה שהן לא יכולות להמשיך ביחד ואי אפשר לגשר. אין ביניהן התאמה על דרך החינוך, אין כימיה וזה לא עבד. הוחלט שהסייעת תעזוב".
יום העבודה האחרון של הסייעת, לפני שהועברה לגן אחר, היה ביום שישי שעבר. "ביום ראשון השבוע הגיעה סייעת חדשה וגם הגננת הגיעה, ונראה היה שהכל מסתדר. אבל מסתבר שהסייעת הועברה לגן בו לומדת בתה של הגננת. מאותו רגע שזה התגלה לגננת, במהלך אותו יום, הגן שוב לא פועל כמו בשגרה. מיום שני הגננת לא בגן. ביום שני הגן נפתח בשעה שמונה וחצי, וביום שלישי, הבטיחו לשלוח גננת ועד השעה תשע לא הגיעה אף אחת והגננת שהבינה שהגן סגור, הגיעה מהבית חולה עם הבת שלה. היום, יום רביעי, הייתה אמורה להגיע גננת אך לא הגיעה, והגן נפתח עם שתי סייעות. כמו שזה נראה, כל עוד הסייעת תהיה בגן של בתה של הגננת, הגננת לא תגיע ומי שסובל מכך הם הילדים. אנחנו לא מבינים את העירייה – הרי הגננת והסייעת לא הסתדרו, אז איך הם מעבירים את הסייעת לגן בו לומדת בתה של הגננת?! מי עושה דבר כזה!?. בינתיים גם אנחנו והילדים שלנו נפגעים".

מעיריית פתח תקוה נמסר: "שיבוץ גננות הוא באחריות משרד החינוך ויש להפנות את השאלה אליהם".
ממשרד החינוך נמסר: "הבעיה ידועה ומטופלת על ידי הגורמים המקצועיים במשרד החינוך והעירייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר