הכשרות מאמנים לטיפול בילדים. תמונה ממאגר Shutterstock
הכשרות מאמנים לטיפול בילדים. תמונה ממאגר Shutterstock

גני ילדים בפתח תקוה שכדאי להכיר

המעבר לגן הוא צעד חשוב עבור הילדים, אך הוא לא פחות משמעותי בשבילכם, ההורים. אתם רוצים לדעת שילדכם יגיעו למקום בטוח וחם, שיעניק להם יחס אישי ומסור. על מנת להקל עליכם בתהליך בחירת הגן, הכנו עבורכם רשימה של גני ילדים מומלצים בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 16.1.18 09:31

עדכון אחרון: 3.2.20 15:00

הגן של חגית

הגן של חגית בפתח תקוה, בניהולה של חגית לבהר, בעלת 17 שנים של ניסיון בתחום החינוך והגיל הרך ואהבה אמיתית ואותנטית לילדים הטבועה בה. חגית היא מאותן נשים שהאמהות טבועה בהן, החיבוק, החום והאמפתיה שגורים בה באופן טבעי וזורם ומרגישים זאת מיד עם הרגע הראשון בו נכנסים אל הגן.

הגן של חגית מתנהל באווירה נעימה ומשפחתית ומחולק לשלוש קבוצות גיל: תינוקות: גילאי 3 חודשים עד שנה, צעירים: גילאי שנה וחודשיים עד שנתיים ובוגרים: גילאי שנתיים עד שלוש. לכל קבוצה משלושת הקבוצות יש מטפלות משלה, צעצועים ומשחקים מפתחים מתאימים ותכנים ייעודיים על פי קבוצת הגיל. מספר המטפלות לכל קבוצת גיל הוא בהתאם לנדרש ואף מעבר לכך, על פי הצורך.

"צוות הגן כולל נשות צוות איכותיות שנבחרו בקפידה על פי אהבתן וגישתן המקסימה לילדים, הידע והניסיון המקצועי שלהן. הן יודעות לענות על הצרכים האינדיבידואלים של כל ילד מבחינה רגשית, חברתית, קוגניטיבית, מוטורית והתפתחותית, ומעניקות יחס חם ואישי לכל אחד מהילדים" אומרת חגית לבהר.

על הגישה הייחודית לילדים, היא אומרת: "מבחינתנו זו זכות לקחת חלק בחוויה הראשונית של התינוקות והילדים הצעירים בהיכרות עם העולם, בסביבתנו החמה, המטפחת".

"הגישה שלנו בגן היא אוהבת, תומכת ומעודדת את הילדים לגלות את המרחב הסובב אותם, תוך למידה וחקר הסביבה ופיתוח תחושת ביטחון עצמי חזקה ורצויה. אנו פועלים במטרה לעזור לילדים להתחיל לפתוח את כישוריהם ותחומי העניין הייחודיים להם ולאפשר ליכולות הטבעיות שלהם לפרוח".

בגן של חגית מועברים שני חוגים שבועיים: חוג חיות וחוג ג'ימבורי בתנועה, המועברים על ידי מדריכות חיצוניות. בחוג החיות, הילדים לומדים להכיר את עולם החי והטבע ולהיחשף לבעלי החיים החמודים והמרתקים המגיעים לגן. חוג ג'ימבורי בתנועה מתקיים עם אביזרים ייעודיים ובעזרת שירים, ריקודים, תרגילי שיווי משקל ותנועות המפתחים קואורדינציה ושרירים חיוניים.

הגן של חגית: כל הלב לילד שלך. צילום עצמי

הגן של חגית: כל הלב לילד שלך. צילום עצמי

תפריט המזון בגן, מגוון ועשיר וכולל את כל אבות המזון בכל ארוחה. ארוחת הצהריים כוללת חלבונים (בשר), פחמימות וירקות. האוכל טרי וכשר ומותאם לטעמם האישי של הילדים. בסוף כל יום, נכתב בלוח הגן מה הילדים אכלו בארוחת הצהריים, כך שההורים יתעדכנו מה ילדם אכל מדי יום ביומו. בבקרים מוצעת ארוחה קלה הכוללת גם שפע ירקות ואחר הצהריים כריכים עם ממרחים טעימים.

האג'נדה של חגית לבהר היא להקיף את כל מה שאפשר בהיבט תכני הלימוד, כגון מושגים, מילים ומספרים, עונות השנה, חגים, ועוד ועוד. "האהבה והליווי האישי לכל ילד במסע החוקר שלו, הם הקווים המנחים שלנו בגן" היא אומרת, "ודרך הליווי והעידוד, לפתח, ללמד ולהעשיר את הילדים".

"הצטרפנו לארגון 'מחוסגן' כך שהגן מקבל ילדים מחוסנים בלבד, וכן לארגון 'הגן הבטוח שלי' המכשיר מתנדבים לבצע ביקורי פתע בגני ילדים ולוודא כי הילדים מאושרים, שמחים וכי צרכיהם ממולאים בקפידה. בנוסף, כל צוות הגן עבר סדנת עזרה ראשונה ארוכה ומקצועית. אנו מחוברים למוקד חירום באופן קבוע והגן מצויד במצלמות במעגל סגור – הכל למען בטיחות הילדים ואושרם ורוגע ההורים תוך הידיעה שהילדים שלהם בטוחים, שמחים ואהובים".

הגן של חגית

כתובת: דוד וולפסון 23, פתח תקוה

טל': 052-4491044

קישור לדף הפייסבוק

קישור לאתר

ימים א'-ה' : 7:00-16:00 אופציה עד 17:00

יום ו'- 7:30-12:00

הגן של חגית. צילום עצמי

הגן של חגית. צילום עצמי



גן בון בון

אם אתם מתלבטים לאיזה גן לרשום את ילדיכם לקראת שנת הלימודים הבאה ומחפשים מקום חם, שמעניק תשומת לב מוקפדת לכל ילד ויש לו עשרות שנים של ניסיון בגידול דורות רבים של ילדים, יכול להיות שכדאי לכם לשקול את גן בון בון בכפר גנים.

גן בון בון הוא גן ופעוטון. את הגן מנהלות ומפעילות זהבה ומירה, גננות מקצועיות ומוסמכות בעלות ניסיון של 30 שנה. בגן מאמינים בגידול הילדים ובחום, באהבה ובתשומת לב אישית לכל ילד ולקצב שלו. כל חלק בגן בנוי ומעוצב לקדם את הגישה החינוכית של הגננות.

מבנה הגן – בגן 3 קבוצות גיל: פעוטון – 3 חודשים עד שנה וחצי, קבוצת צעירים – שנה וחצי עד שנתיים וחצי וקבוצת בוגרים – שנתיים וחצי עד שלוש וחצי. בגן חצר מרווחת מאד אשר מחולקת ל-3 ולכל כיתה חצר משלה (חצר פעוטות, חצר צעירים וחצר בוגרים). במרחב החצר מספר רב של מתקנים בטיחותיים ופרדס. מרחב החצר בשטח דונם אחד ממש כמו פארק ציבורי גדול ירוק ונעים.

גן בון בון

גן בון בון

מלבד השיעורים והפעילות החינוכית השוטפת שמעביר צוות הגן המסור יש גם פעילות חיצונית מעשירה וחוגים אשר מועברים לכיתת הצעירים ארבע פעמים בשבוע וחמש פעמים בשבוע לכיתת הבוגרים. פעילויות כגון בייבי מיוזיק, אפייה ובישול, שעת סיפור ושעת מוזיקה.

ב"בון בון" אוכלים אוכל בריא, לא מעובד ביתי המוכן יום יום במקום, טרי וטעים. כשאר אחת מתוך הארוחות היא בשרית. מלבד החוגים הגן פועל בשוטף על העברת תכנים חינוכיים והעשרה, קבלת שבת בימי שישי וחגיגת חגים וימי הולדת. האווירה החמה והמשפחתית שנוצרת בגן ממשיכה עם ילדים והמשפחות הלאה ועובדה לכך אפשר לראות כאשר ילדים אשר התחנכו בגן, חוזרים אליו היום בתור הורים ומעוניינים שלילדיהם תהיה את אותה החוויה והחינוך וזוהי כנראה ההוכחה החזקה מכולן ואין הרבה גנים היום שיכולים להתגאות בדורות הרבים שהם גידלו.

גן בון בון

כתובת: דגל ראובן 47, פתח תקוה

הגן פועל בימים א'-ה': 17:00-07:00 וביום ו': 12:15-07:00

טל': 072-3222080

אימייל: [email protected]

גן בון בון

גן בון בון



אקדמיקט

גני ילדים יש הרבה – ולילד שלכם מגיע הטוב ביותר!

הורים רבים מבינים שהבחירה של גן הילדים היא אחת ההחלטות החשובות ביותר. בשנים הראשונות מתעצבים אצל הילד הביטחון והדימוי העצמי, כללי התנהגות חברתיים, מיומנויות יסוד, דרכי למידה, תהליכי חשיבה וכישורי חיים – זו בדיוק הסיבה שהורים רוצים לדעת שהגן בו בחרו הוא הטוב ביותר שהצליחו לאתר עבור ילדם. הם רוצים ללכת לעבודה בראש שקט מתוך ידיעה שילדם במקום טוב, שמחנך אותו, מעשיר אותו, מלמד אותו, מטפל בו, אוהב אותו ובעיקר רואה אותו ואת הצרכים שלו ועונה עליהם.

אקדמיקט

וכאן בדיוק – במרכז החינוכי לגיל הרך "אקדמיקט" – מתחיל העתיד של ילדיכם.

גן אקדמיקט משלב סטנדרטים סביבתיים גבוהים עם עקרונות חינוך ברורים, המשתלבים עם היכולות הרגשיות התלויות בילד ובגילו. ייחודה של שיטת העבודה אינה בדגלים ותיאוריות אלא ביישומן. במרכז הגישה החינוכית – חום, הבנה והכלה יעטפו את הילדים מגיל ינקות ועד המעבר לגן העירוני. באמצעות תכניות הלימוד הייחודיות והאתגרים המוצבים בפני הילדים, מטפחים את הסקרנות הטבעית איתה הם נולדים, דבר המבטיח רצף התפתחותי אמיתי ושמירה על תהליכי התפתחות טבעיים של הילד.

השינוי בגישה מתבטא גם בפעילויות ההעשרה שמועברות לילדים, עבודה בקבוצות קטנות ועבודה פרטנית משמעותית כשכל ילד וילדה יכולים לקבל דגש על הצדדים בהם הם חזקים וחיזוק ותמיכה לפי הצרכים האישיים שלהם. גם הארוחות בגן הינם מרכיבים חשובים בסטנדרטים של המרכז החינוכי "אקדמיקט". האוכל מוכן במקום והוא טרי, מזין, כשר ומסודר. התפריט מורכב על ידי תזונאית עם דגש על איכות ואיזון.

בהחלט לא מדובר פה ב"עוד" גן רגיל, המרכז החינוכי אקדמיקט מציע סביבה חמה, תומכת ומשפחתית ועם זאת מקצועית והישגית – במקום זה יודעים להקנות לילד את הכלים הדרושים לו כדי להתמודד וליהנות מעולם הילדות ולהתכונן לעולמם המורכב של המבוגרים, והתוצאות מדברות בעד עצמן.

במרכז החינוכי "אקדמיקט", בבעלותה של דנה ראובנוב, מחנכת, מטפלת בבעיות קשב וריכוז ומורה לטיפוח כישורי למידה מתחנכים ילדים מגילאי 0.4 ועד גיל 3 המחולקים לקבוצות על פי גיל והתפתחות. השיקול למעבר בין הקבוצות במהלך השנה הוא פרטני, לפי רמת המוכנות של כל ילד לחוות אתגרים יותר מורכבים.

הצוות החינוכי נבחר בקפידה רבה וכולל אנשי חינוך, סייעות, מפעילי חוגים מקצועיים, ומלווה ע"י ריקי ממרן, יועצת חינוכית, מלווה התפתחותית ומנחת הורים ומשפחות. הצוות המקצועי עוסק בפיקוח ופיתוח תכניות לימוד והעשרה בהתאם לקבוצות הגיל השונות, בשילוב ליווי אישי, תמיכה התפתחותית וייעוץ משפחתי חינוכי להורים ולצוות הגן.

המרכז החינוכי אקדמיקט דוגל בשקיפות מלאה מול ההורים. נגיש להורים לכניסה על ידי קודן, מצולם במערכת סגורה וכל מערכת הלימודים מונגשת. ישנה תכנית חודשית כללית ואפילו תכנית שבועית ויומית וכמובן – עדכון שוטף להורים.

במרכז החינוכי אקדמיקט – מכוונים להתפתחות, עצמאות, העצמה, חשיבה ויחסי חברות נאותים והכי חשוב – הכוונה ללימוד תוך הנאה – שהיא הדרך ל"הנעה".

מתכונת זו משולבת בהרבה אהבה, תשומת לב אישית ואווירה של כיף.

גן "אקדמיקט" – המרכז החינוכי לגיל הרך

כתובת: לוי אשכול 19, פתח תקוה.

טל': 050-8949597

אימייל: [email protected]

קישור לאתר



גן האקדמיה: בית ספר לקטנטנים

קל מאוד לראות מדוע 'גן האקדמיה' הוא הבחירה הפופולרית על ידי הורים בפתח תקווה. הגן מציע סביבה נעימה, בטוחה וחווייתית עבור הילדים והוריהם, הוא ממוקם בסביבה אידיאלית ברחוב גיסין, ומספק בית חמים ומטפח לתינוקות מגיל צעיר מאוד ועד לילדי בתי ספר המגיעים לצהרון.

כיתות הגן מרווחות, מוארות ומעניקות רוגע ושלווה לצד בטיחות מקסימלית. המקום המרווח מתאים לכל פעילות – מצומצמת או רבת משתתפים, בהתאם לצורך.

הגן פועל על פי שיטת מכון אדלר, כשהנהלת הגן מפתחת מערכת יחסים מיטבית וארוכת טווח עם ההורים, הילדים וצוות הגן. מנהלת הגן בעלת ניסיון וותק נצבר בניהול גני ילדים לאורך 20 שנה. היא דוגלת ביחס של כבוד ושקיפות לילדים, הענקת תשומת לב מרבית, חיבוק ואמפתיה, ותקשורת בגובה העיניים, ואומרת כי: "המפתח להצלחה בגן ילדים מחייב דיאלוג בריא ומקדם בין הגננת להורה וכמובן לילדים".

"המטרה שלנו היא לספק סביבה בטוחה ואכפתית, בה ילדים יכולים להתפתח ולהעשיר את עולמם בסביבה אותנטית ובטוחה. הילדים לומדים על הסביבה ועל האחר. כיצד להיות חלק מקבוצה וכיצד להתנהל באופן אישי. בגן האקדמיה הילדים לומדים לשחק, לתקשר ולכבד אחד את השני, ולרכוש מיומנויות אידאליות המהוות את הבסיס לכל שנות חייהם העתידיות".

כיתות הגן

גן האקדמיה מחולק לשלוש קבוצות גיל, התינוקיה: 3 חודשים עד שנה, קבוצת הביניים: גילאי שנה עד שנתיים, וקבוצת הבוגרים: גילאי שנתיים עד שלוש. היחס בין מספר המטפלות למספר הילדים בגן האקדמיה הוא יחס אידיאלי. בתינוקיה מטפלת אחת לכל 5-6 תינוקות ובשתי הקבוצות הנוספות שתי מטפלות וסייעות לכל 12 ילדים. לכל קבוצה יש את המתחם שלה ו"הממלכה שלה" עם עולמות תוכן, צעצועים, פעילויות וחוגים המתאימים לקבוצת הגיל הספציפית, עם חצר נפרדת ייעודית וללא ערבוב בין קבוצות הגיל השונות.

כל שכבת גיל ומה שהיא צריכה. צילום עצמי

כל שכבת גיל ומה שהיא צריכה. צילום עצמי

צוות הגן

בגן האקדמיה פועלות מטפלות מוסמכות העוברות הכשרה נוספת עם כניסתן לתפקיד. הגננות בגן הן גננות מוסמכות מטעם משרד החינוך. האני מאמין של מנהלת הגן: "הצורך לחנך ילדים לעצמאות, לשמר את הסקרנות הטבעית שלהם ולא לכבות אותה, לייצר אינדיבידואליות לכל ילד ולהעצים את הביטחון העצמי והדימוי העצמי החיובי של הילדים".

הארוחות

בגן האקדמיה שמים דגש רב על ארוחות בריאות, טעימות ומזינות. הארוחות מבוססות על אוכל ביתי וטרי המבושל מידי יום וכולל מנות בשריות, פחמימות וירק. תפריט הארוחות נבנה על ידי תזונאית ילדים בהתאמה להתפתחות הילדים מתוך הבנה וידע של צרכי הילדים ובהתאם לכל גיל, והן מוכנות על ידי טבחית מנוסה.

חוגים

ילדי הגן משתתפים ב- 4 חוגים המשולבים בגן לאורך השנה: ג'ימבורי, ריתמוזיקה, חי-גן והצגות. בכיתת בוגרים לקראת סוף השנה יתווסף חוג אנגלית.

בגן האקדמיה לא משעמם לרגע. צילום עצמ

בגן האקדמיה לא משעמם לרגע. צילום עצמ

צהרון

מעבר לגן הילדים, מופעל במקום צהרון במתחם נפרד עם מטפלות וסייעות משלו, המקבל ילדים מגיל 3.5 ועד כיתה ב'. מוצעות הסעות להבאת ילדי בתי הספר וגני הילדים לצהרון בשעות הצהריים, הנהנים מארוחה חמה, חוג דו שבועי, פעילות תואמת גיל, פעילות יצירה, משחקי חברה וההעשרה דידקטית. גן האקדמיה פועל תחת הפיקוח העירוני של העיר פתח תקווה. צוות הגן כולו עבר קורס מד"א ומנהלת הגן עברה בנוסף קורס התנהלות בטוחה. הגן כולל מצלמות למען ביטחון הילדים, וישנה מפקחת המלווה את הגן לכל צורך.

 

גן האקדמיה

כתובת: גיסין 34, פתח תקוה.

טלפון: ‏053-3601703

לאתר הגן

עמוד פייסבוק

כל מה שהילד שלכם צריך נמצא בגן האקדמיה. צילום עצמי

כל מה שהילד שלכם צריך נמצא בגן האקדמיה. צילום עצמי



ארץ הקטקטים

למי שמחפש את המקום עם תשומת הלב האולטימטיבית, גישה חינוכית מוקפדת ורמה לימודית גבוהה יחד עם חום ואהבה של בית

גן פעוטון טרום חובה וטרום טרום חובה החוגג השנה 3 שנים של פעילות מציע מיגוון רחב של כיתות החל מגיל 3 חודשים. "ארץ הקטקטים" נמצא ברישיון ובפיקוח משרד החינוך והבריאות. במקום תמצאו צוות מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש באווירה חמה ואוהבת.

הגן נמצא במבנה רחב ידיים שיש בו גם אולם גדול ומקלט כמו גם חצר מרווחת אשר מחולקת כך שלכל כיתה יש את החצר משלה מאובזרת במתקנים בטיחותיים ומשחקים. צוות הגן מתגאה בכך שהחוגים הפעילויות ואפילו האוכל – בכל אלמנט מוקדשת מחשבה מרובה על התוכן, מדוע מעבירים כל פעילות ועל הדרך שבה היא מעוברת.

לגן הטרום טרום חובה וגן הטרום חובה יש גננות בכירות בעלות תואר ראשון עם ותק וניסיון מעל 25 שנה. הגנים מפוקחים בפיקוח צמוד של מפקחת ממשרד החינוך ועל פי תוכנית הלימודים של משרד החינוך .מכיוון שהנהלת הגן שואפת תמיד למצויינות בכל תחום לימודי הרי שהם מרחיבים ומוסיפים על תוכנית הלימודים המון ידע ותכנים לימודיים כך שכל ילד יוצא מהם "פרופסור קטן".

לעומת גני העיריה שעמוסים ילדים – מעל 30 ילד בכל גן, בארץ הקטקטים בגני הטרום טרום חובה והטרום חובה מספר הילדים קטן ומוגבל כך שלכל ילד ניתנת מירב תשומת הלב, החום והאהבה איתם הוא פורח ומשגשג. החוגים והפעילויות המעוברות לילדים על ידי צוות הגן נעשות בקבוצות קטנות כך שכל ילד מקבל את מירב תשומת הלב האפשרית וכל חוג שמועבר לילדים נבחן ופותח בקפידה לקידום ושיפור יכולות פסציפיות אצל הילד. לדוגמה, בחוג מוזיקה בתנועה הילדים לומדים איך מספרים סיפור באמצעות מוזיקה, פיתוח השמיעה והדמיון ולומדים האזנה לכוונת המלחין. דוגמה נוספת היא חוג תיאטרון המועבר לילדים ובין המטרות שלו אפשר למצוא פיתוח הבטחון העצמי של הילדים, כשרון המשחק וההתבטאות מול קהל. כל ילד מקבל מעקב צמוד על ידי צוות הגן אשר מורכב מאנשים מקצועיים ומשכילים בעלי השכלה גבוהה מתאימה וכך יודעים לגבי כל ילד בדיוק במה הוא כישרוני יותר ובמה צריך להשקיע תוך כדי ליווי חם, אוהב ומחבק. חוגים נוספים שהילדים עוברים למשל: משחקי חשיבה, מדעים ואנגלית לדוגמה.

בגן מתגאים בהישגים לימודיים מרשימים כמו ילדים בני שנתיים שיכולים לסור באנגלית ובעברית ובילדים בגיל טרום חובה אשר יודעים קרוא וכתוב. הגישה החינוכית של הגן, לפי מנהלת הגן, היא שבכל ילד רואים גאון ורק נשאר לפתח אותו עם הרבה תשומת לב, חום ואהבה.

ב"ארץ הקטקטים" מקפידים על אוכל בריא, לא מעובד וטרי שנעשה במקום באופן יומי ויודעים להכיל ולדאוג לילדים עם כל מגבלה תזונתית או אלרגיה. במקום אפשר למצוא אפשרות לצהרון, כמו גם חוגים והרצאות אחרי הצהריים ואפילו חוגים להורים ולמבוגרים.

ארץ הקטקטים

כתובת: יחזקאל רבינזון 6, פתח תקוה

טלפון: 03-6093187

קישור למייל



גן סאנשיין – גן בטיחותי ובטוח לילדים עם מצלמות אונליין

אחד הדברים המעסיקים ביותר הורים לילדים צעירים כיום הוא הביטחון והבטיחות של הילד בגן הילדים. בגן סאנשיין מבינים את חשיבות העניין, ומספקים שקיפות יתרה באמצעות רשת מצלמות המצלמות את הילדים, הצוות וכל הנעשה בגן באונליין, בכל רגע נתון.

הפתרון המתקדם הזה הוא בגדר פריצת דרך משמעותית עבור כלל הגנים הפרטיים בישראל, שמטרתו להסיר מפני הורים רבים את תחושות הדאגה והפחד.

גן סאנשיין מהווה מסגרת חינוכית לגיל הרך בטיחותית ושלווה ומספק רוגע ושקט נפשי להורים בכל האמצעים המבטיחים כי ילדיהם בידיים טובות. מלבד המצלמות המאפשרות להורים לצפות בילדיהם בכל רגע נתון, הגן מעסיק צוות גננות ותיקות ומנוסות המעניקות חום ואהבה, ליווי, עידוד ואוזן קשבת, דואג לארוחות מעשירות ובריאות, לפעילות תואמת גיל ולסביבה מלאת עניין, מקדמת ומפתחת.

לוגו גן סאנשיין פתח תקוה. באדיבות הלקוח

מאיר, מנהל גן סאנשיין אומר: "היה לנו ברור שכאשר הורים בוחרים גן עבור ילדם היקר להם מכל, הם רוצים להרגיש שהוא מוגן ובטוח, שהילד נמצא בסביבה נעימה ומחבקת הדואגת לצרכיו. בהתאם לכך, רשתנו את הגן במצלמות 'אונליין' המצלמות כל הזמן ומשדרות את הנעשה בגן בשידור חי. ההורים יכולים לצפות בילדיהם דרך האפליקציה בטלפון הנייד, בעת שהילדים משחקים, לומדים, מאזינים לסיפור, נהנים מחוג, אוכלים ונחים".

מדוע החלטת לפתוח את "גן סאנשיין"?

"כאב לשלושה ילדים, ומתוך כך שבבעלות משפחתי רשת המחזיקה מעונות רבים ברחבי הארץ, רכשתי במהלך העשור האחרון ידע רב בתחום גני הילדים, הטיפול, הטיפוח ופיתוח הילדים בצורה הנעימה והמעודדת ביותר. החלטתי לפתוח מקום אשר יהווה חממה לילדים".

אילו יתרונות נוספים מספק גן סאנשיין?

"היתרונות רבים ומגוונים. תפריט המזון לילדים פותח בשיתוף עם תזונאית מומחית והוא מגוון ועשיר, בגן מועברים שיעורים וחוגים ייעודיים, הילדים נהנים מג'ימבורי מושקע, ממגוון צעצועים ומשחקים, והחשוב מכל, מהחוויה החמה והאנושית המוענקת להם מאנשי הצוות בגן. צוות הגן עבר הכשרה של קורס עזרה ראשונה מקיף של 22 שעות המספק להם כלים להתמודדות עם מצבי חירום שונים".

כיצד עיצבתם את גן סאנשיין?

"הגן עוצב ע"י האדריכלית ומעצבת הפנים שירן אורן והוא רחב ומרווח. מתחם הגן על פני שטח של 330 מ"ר, מחולק לשלוש קומות המקושרות באמצעות מעלית. בכל קומה פועלת קבוצה אחת, במטרה ליצור אווירה מגובשת ואינטימית ביניהם ולאפשר לצוות הגננות להעניק יחס אישי לכל אחד. בגן יש חצר גדולה עם דשא סינתטי נעים. בנוסף, ברחבי הגן מפוזרים לחצני מצוקה המחוברים ישירות למוקדי החירום השונים כדי שנהיה מכוסים. הורים המעוניינים בגן המספק להם שקט וביטחון מוזמנים לבקר בגן סאנשיין".

"גן סאנשיין"

שעות הפעילות 7:00-17:00
שישי 7:30-12:00.

כתובת: כותב הכורם 44 נווה עוז פתח תקוה

טלפון: 072-3957200.

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

גן סאנשיין פתח תקוה. צילום עצמי

גן סאנשיין פתח תקוה. צילום עצמי



חמד של גן

למצוא את הגן המושלם עבור הילדים, זו המשימה הכי מאתגרת שיכולה להיות להורים בימים אלו. אך אם תשאלו את הורי הילדים של גן חמד של גן בפתח תקוה, מבחינתם הם זכו בגדול, ולא בכדי, חמד של גן הוא אחד מגני הילדים הפרטיים המומלצים בפתח תקוה.

חגית קאשני ובת שבע איפרגן מפעילות כבר מעל עשר שנים את חמד של גן בהצלחה ובאהבה רבה. שתיהן עם ניסיון בתחום החינוך של כמעט עשרים שנה וזאת לאחר שכל אחת מהן הגיעה מרקע אחר ועבודות במקצועות אחרים. האהבה הרבה לילדים הובילה את שתיהן לעזוב את עיסוקן הקודם, שהיה רחוק מתחום החינוך, ולהגשים את החלום של עבודה עם ילדים.

מלבד היות הגננות נשים המעניקות חום ואהבה, נושאים חשובים לא פחות שכל הורה יבדוק בגן חדש הם הנושאים של בריאות, בטיחות וקיומם של אישורים: "אצלנו כל צוות הגן עבר השתלמות של הגשת עזרה ראשונה", מספרות לנו חגית ובת שבע, "בנוסף לאישורים הבסיסים של אישור הפעלת מעון יום לפעוטות של משרד העבודה והרווחה, חמד של גן היה בין הראשונים להצטרפות לפרוייקט "מחוסגן", כלומר – ילדים שאינם מחוסנים לא יכולים להירשם לגן ", הן מוסיפות.

חמד של גן מתאים לילדים החל מגיל שלושה חודשים ועד גיל שלוש, והוא מחולק לשלוש קבוצות גיל: תינוקיה, פעוטות ובוגרים. בגן יש חצר גדולה ומאובזרת, עד רמת המאווררים המשמשים את באי הגן בימי הקיץ החמים. חגית ובת שבע דאגו גם להפעלות של חוגים חווייתים וחשובים לכל קבוצת גיל: ליווי התפתחותי לגילאי התינוקות, חוג תנועה משולב עם לימודי אנגלית לפעוטות ולבוגרים, וכן חוג חיות חווייתי המתאים לרוב הגילאים בגן.

מה הייתן אומרות להורים לילדים קטנים שמחפשים אחר הגן המושלם והבטוח עבור ילדיהם? "אנחנו יכולות להבין את החששות שיש להורים. כל התחלה חדשה בגילאים האלו היא גם מרגשת וגם מלווה בחששות. היינו ממליצות להורים לקבל המלצה ממקור ראשון על הגן. למזלנו יש לנו את ההורים של ילדי הגן שלנו, וכל יום אנחנו שומעות את הכרת התודה שלהם, וכמה שהילדים שלהם שמחים ומאושרים, כך שאנחנו יודעות שאנחנו עושות משהו טוב", הן עונות.

"הילדים בגן מגיעים אלינו לאחר המלצות מפה לאוזן, ומה שעומד לנגד עיננו זה להסב נחת ושקט להורים, ביחוד במצב היום שיש הרבה חופשים במסגרות החינוך למול ימי העבודה במשק. אנחנו באות לקראת ההורים בימים האלו על מנת שלא יפסידו ימי עבודה", אומרות חגית ובת שבע. "זה לא מובן מאליו שיהיה כזה שיתוף פעולה בין ההורים לגננות, ואנחנו מודות על ההורים הנפלאים של ילדי הגן. לאחרונה ציינו את 'יום המחנך' וההורים פירגנו ופינקו אותנו במתנות יפות".

חגית ובת שבע עם משלוחי מנות לפורים. צילום עצמי

חגית ובת שבע עם משלוחי מנות לפורים. צילום עצמי

כמידי שנה הגננות חגית ובת שבע מקפידות להיות גם בצד הנותן ולא רק בצד המקבל. לכן בכל שנה בחג הפורים מכינים הורי וילדי חמד של גן משלוחי מנות ומעניקים אותם להוסטל "תפארת עלומים" המהווה מסגרת מגורים לאוכלוסיות מוחלשות. הורי הילדים תרמו מכספם להכנת משלוחי המנות הנדיבים וצוות הגן תרם מוצרי חשמל ועוד מוצרים בסיסיים וכן תרמו מזמנם והגיעו לשמח את דיירי ההוסטל עם שלל הפתעות והפעלות לפורים.

מה עוד חשוב לכן שידעו על הגן? "את האוכל אנחנו מבשלות בעצמינו ומקפידות מידי יום על האוכל הכי טרי שיש בתפריט של דיאטנית שמלווה אותנו. בגן קיים ממ"ד, מצלמות בכל חדר, וכמובן הצוות עובר מידי שנה הכשרות והשתלמויות. הגן נמצא בפיקוח של ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל, ויש ביטוח לכל ילד".

"תודה על החיבוק והיחס החם והאוהב לכל ילד וילדה בגן. תודה על החינוך לערכים, לחברות וכבוד לאחר. תודה על שאתן נותנות לנו את האפשרות ללכת לעבודה בראש שקט כשהאוצר הקטן שלנו נמצא בידיים טובות ובטוחות", כתבו ההורים במכתב המתנוסס על אחד הקירות בגן, ועל כך אומרות חגית ובת שבע: "אנחנו לא צריכות יותר מזה, זה אומר את הכל", הן מסכמות

חמד של גן

כתובת: רחוב יוסף ספיר 13 פתח תקוה
חגית: 0544223102
בת שבע: 052-6222109
ימים א'-ה' 7:00-17:00
יום שישי: 7:30-11:45

פייסבוק

חגית בפעולה. צילום עצמי

חגית בפעולה. צילום עצמי



גן צהרון עדי

עדי רצאבי, מנהלת גן צהרון עדי בשכונת נוה עוז מזה כ-20 שנה מגדלים דורות ילדים מאושרים . תושבת נוה עוז מזה כ 20 שנה, בוגרת וינגייט לגיל הרך, בוגרת מימד בי"ס לאדריכלות,בוגרת עבודי – קופירייטרית החלה דרכה כמורה בבי"ס גורדון בעיר והמשיכה בניהול צהרון בנע"מת כ-7 שנים ומשם הדרך לעצמאות הייתה קצרה. מאז ועד היום דוגלת עדי בהקניית עצמאות לדור הצעיר ובחינוך ילדים עצמאיים,סקרניים והכי חשוב חייכניים ומאושרים.

הגן הינו פיסת גן עדן ירוקה בעיר פתח תקוה. מבנה מרווח וגדול עם שטח נרחב ועצים בחצר, גם בחלל הגן מרחב פתוח וגדול עם חלק נפרד לחדר אוכל ומבנה נפרד לשינה. במקום קיר גדול נמצא חלון שקוף גדול הנותן מרחב ראייה גדול לכל החצר. הילדים גדלים באווירה נינוחה עם צוות אוהב ומסור עם שקיפות מלאה כלפי ההורים להם אנו זמינים 24\7.

גן צהרון עדי

החוגים בגן מגוונים כמו למשל: ג'ימבורי, טבע, ריתמוסיקה ושעות סיפור מומחזות. ב"גן עדי" האוכל מבושל טרי מדי יום ביומו . האוכל מגוון, תוספות הפחמימות מלוות במרק ירקות עשיר חם מזין וטרי מדי יום. ירקות טריים מוגשים בבוקר וירקות מבושלים בצהריים . בכל בוקר מתחיל עם ירקות, חביתות, כריכים, טונה, קורנפלקס וגבינות כמו גם חומוס, לביבות תירס ועוד. נמשיך בארוחת עשר מלווה בפירות ובצהריים ארוחה בשרית ביתית . הקו המנחה הוא שטריות שווה בריאות.

מנהלת הגן עדי מאמינה שילד עצמאי הוא ילד בריא . הגן הינו רב גילאי ילדי הגן הינם בגילאי שנה עד שלוש. כאשר הקטנים יותר למדים מהר מאוד התנהגות בוגרת יותר מהגדולים ומתפתחים מהר בדיבור הרגלי אכילה ועוד … כמובן שכל החלק החינוכי והעבודה המעשית מחולקת לפי גילאים .הגן מקושט תמיד על פי הנושא הנלמד

המקום פועל גם כצהרון לגילאי 3-5 באהבה רבה .

בחופשת הקיץ מתקיימת קייטנה החל מה-9.8 מלאת חוגים והנאה מרובה.

פועלים לפי המוטו "במקום שיש אהבה – יש הכל"

"גן צהרון עדי"

כתובת: האביב 4, פתח תקוה

טל: 050-5479157

גן צהרון עדי



גנגלית בכפר

כל מי שיש לו ילדים קטנים ואפילו גדולים, זוכר את הפעם הראשונה שחיפש גן עבור הילד שלו. כולם מחפשים את הגן המושלם, שייתן מצד אחד את המעטפת האוהבת והתומכת ומצד שני, את המסגרת החינוכית המושקעת. מי שעונה על הצורך של מרבית ההורים הוא 'גנגלית', הגן של גלית שובל במושב כפר סירקין (דקה מפתח תקוה) הגן של גלית, הוא אחד הגנים הוותיקים באזור פתח תקוה והסביבה. הגן החל את פעילותו בשנת 1998 והיום הבוגרים של הגן בני ה-20 פלוס, מגיעים לא פעם לבקר על מדים ולעיתים כצוות פעיל.

הגן עצמו, בנוי במבנה היסטורי בן 60 שנה שבעברו היה צריף בבית הספר, גן ילדים ומקום מחבוא למעפילים בכפר.גלית עיצבה ובנתה את הגן מחדש, תוך שמירה על היופי הנוסטלגי והצביון המקורי, הפך המקום לקסום ומושך את הילדים וההורים כאחד.

גנגלית: מבנה היסטורי, אווירה משפחתית. צילום באדיבות הלקוחה

גנגלית: מבנה היסטורי, אווירה משפחתית. צילום באדיבות הלקוחה

גלית שובל, היא גננת מוסמכת לגיל רך מגיל לידה ועד 6 שנים, בוגרת סמינר לווינסקי ובעלת ניסיון בתחום האמנות הפלסטית "אוהבת, נושמת, חיה ולומדת מילדים כל יום, כל היום" היא אומרת בהתלהבות שעדיין לא חלפה גם אחרי 22 שנה. לתחום הגיעה במקרה "שהבן שלי היה בגן, הגננת שלו החליטה אחרי 14 שנה שהיא מיצתה את עצמה ורוצה למכור את הגן ואני שבכלל הגעתי מתחום ההפקות והאירועים, ידעתי שזה הסימן בשבילי לעשות את השינוי ולעשות מה שאני כל כך אוהבת וזה לעבוד עם ילדים".

אחד הקווים המנחים את גלית והצוות בגן הוא שילד בשנותיו הראשונות זקוק לחום, אהבה ותחושה של משפחתיות וכבוד ושילד מרגיש שאוהבים אותו, שכיף לו בכל בוקר להגיע לגן, הוא יתפתח היטב ויגיע לגן בכל בוקר בשמחה.

גני ילדים בפתח תקוה: גנגלית. צילום באדיבות הלקוחה

גני ילדים בפתח תקוה: גנגלית. צילום באדיבות הלקוחה

את היום פותחים בשיחת בוקר בכל קבוצה בהתאם לגיל הילד ובשל ההתפתחות המהירה בגילאים, המעקב הוא יום יומי גלית והצוות החינוכי מדווחים להורים ברמה היום יומית על העשייה בגן, על מנת שניתן יהיה להמשיך את המעקב בבית "אני בתור מנהלת הגן, מדווחת ומיודעת על כל מה שנעשה עם כל ילד וילד" מסבירה גלית "אני נפגשת עם ההורים, משוחחת ומייעצת להם בכל מה שקשור לעולם הילד, החל מתזונה ועד ההסתגלות הכללית שלו בגן" היא מסבירה.

"גנגלית" מחולק לקבוצות גיל- קבוצת הבוגרים- "נרקיס"- בניהולה של גלית שמיועדת לגילאי שנה ו-11 חודשים ועד ארבע שנים. וקבוצת "סביון"– קבוצת התינוקיה, גילאי ארבעה חודשים ועד 18 חודשים. לצד הצוות הקבוע יש צוות נוסף ומטפלת סבב, שנותנת מענה ועזרה לקבוצות. במהלך היום, נכנסים לגן חוגים שונים העוסקים בתחום המוזיקלי, מוטורי ומדעי וזה לצד הפעילות השוטפת בגן בקבוצות פרטניות של פעילות יצירה- ציור, הדבקה, גזירה. הרכבת משחקים, שעת סיפור ופעילויות ייעודיות לקראת חגי ישראל ועונת השנה וכמובן טיולים רגליים וחצר כמו שאפשר רק בכפר.

אחד הדברים הייחודים לגנגלית, היא חצר הגרוטאות. בחצר יש עולם שלם שמורכב מחפצים וכלים מעולם המבוגרים והילדים מאוהבים במקום. בחצר הילדים מתאמנים על החפצים שמעולם המבוגרים, מפתחים ערך לגבי חפצים ומיצוי מקסימלי בשימוש בהם, בונים, משחקים ומחליפים דמויות אין סופיות "מדובר בחצר החלומות" היא אומרת בחיוך "זה מרחב פתוח ורחב ולילדים יש מרחב תנועה ובעיקר מקום ליצירתיות אישית וקבוצתית, כל מה שנמצא בחצר, נבחר בקפידה והם רוכשים במקום מיומנויות שונות ובטחון עצמי".

ומה לגבי ארוחות?

"אחד מזיכרונותיי הכי מוחשיים כילדה – היה הריח של הגן, כבר בבוקר כשהייתי מגיעה "תפס" את אפי ריח הכריכים עם הריבה והשוקולד, זיכרון שהולך איתי לטוב. היום כמנהלת גן, המודעת היטב לתפקיד המזון בהתפתחותם התקינה של ילדים, אני בוחרת להגיש לילדי הגן זיכרונות ריחניים שיצעדו עימם לטוב ויתרמו להתפתחותם בכל התחומים והצבא שלנו ב"גנגלית" צועד על קיבתו וזאת בחסות שף ערן הרשקוביץ שנה שישית בגן -האוכל בגן טרי ומזין. התפריט עשיר ומאוזן וכולל את כל אבות המזון ומוגש לילדים בשעה קבועה".

עוד בגן:

  • גלית עברה קורס התנהלות בטוחה בגני ילדים ומדריכה את הצוות בנהלים.
  • מצלמות במעגל סגור לצורך אבטחה ובקרה מותקנות בגן מזה עשור.
  • גלית וכל צוות הגן עברו קורס עזרה ראשונה מקיף.
  • בגן מותקן לחצן מצוקה קבוע למקרי חירום.

שעות הפעילות מ-7:00 עד 17:00 ולנרשמים חדשים הם מתאמים פגישת היכרות והסבר ופגישה נוספת הכוללת סיור לצורך התרשמות.

גנגלית בכפר בע"מ

כתובת: הגפנים 18, כפר סירקין, פתח תקוה

טלפון: 054-766-9368

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

גנגלית. צילום באדיבות הלקוחה

גנגלית. צילום באדיבות הלקוחה



גן גנונה בהנהלת ויויאן דוד

20 שנות וותק יש לויויאן דוד בתחום החינוך ובכל פעם מחדש היא מצליחה להתרגש מהילדים, מההצלחה שלהם, מאהבה שהיא מקבלת ובעיקר רוצה להמשיך לגדל עוד שנים רבות דורות של ילדים.

גן הילדים גנונה הוא מעון מקצועי ואיכותי הפועל ברוח מונטסורי , לויויאן תואר ראשון בהתמחות לגיל הרך ותואר שני במנהל החינוך והתפישה החינוכית שלה היא שטיפול בילדים מצריך המון חום ואהבה "אני מאמינה שתפקידי כבר מגיל צעיר לאפשר לפעוט להיות חוקר עצמאי של סביבתו על ידי חושיו" ומבחינתה זה לא מסתכם רק במילים אלא במעשים בשטח "אנחנו בגן מעודדים אצל הילדים יצירה וחשיבה חופשית. אני מאמינה שכבר מגיל צעיר אפשר להבטיח אצל הילדים מצוינות בתחום החינוך, מדובר בתהליך אותו אנחנו מתחילים כבר בשלב הראשוני של הפעוט ולאורך השנים עובדים עם הילדים על התחום המוטורי, הקוגניטיבי והשכלי".

גן גנונה פתח תקוה

גן גנונה פתח תקוה

בגן גנונה, שלוש קבוצות גיל מגיל שלושה חודשים ועד שלוש שנים וצוות המעון, הוא צוות מקצועי ומוכשר אשר מלווה בפיקוח והדרכה לאורך כל השנה "יש לנו בגן חצר גדולה ומרווחת עם דשא סינטטי המאובזרת במגוון של מתקנים המאפשרים לילדים חופש בחירה ומרחב הרצוי למשחק, התפתחות ותנועה. הגן שלנו מספק גירויים רבים ותנאים מקסימליים ללמידה ואנחנו מובילים את הילד ללמידה על ידי תיווך, משחק וחוויה אישית".

בגן סדר יום קבוע והם מקפידים על אכילה נבונה ותפריט מאוזן ללא מזונות מעובדים וצבעי מאכל. וכן מטמיעים אצל הקטנים את החשיבות לפעילות גופנית כחלק משגרת יום קבועה על מנת לחזק את הדימוי העצמי ולעודד את הכרת הגוף "הגן שלי הוא סוג של ממלכה, שילדים מקבלים בו את המיטב הן מבחינת מזון, מבחינת תשומת לב וחינוך" לצד כל זה, הגן של ויויאן הוא גן שקוף ובגן מוצבות מצלמות, אשר ההורים יכולים בכל שעות היום לצפות בילדים ולהיות רגועים.

איזה חוגים יש אצלכם בגן?

"חוג אנגלית לקבוצה הבוגרת, חוג התפתחות לתינוקיה וחיות וספורט לפעוטות ולבוגרים וכן חוג תאטרון בובות. לצד זה מידי שבוע מחליפים ספר בספרייה של הגן ואופים חלות.

מה מבדיל אותך מגנים אחרים?

"ראשית, אני עובדת בגן ברוח מונטסורי, שיטה שמתבססת ומפתחת את חושיו של הילד על ידי משחק, יצירה ולמידה. אני יושבת עם הילדים באופן אישי וייחודי והילדים שלנו יוצאים מפה לגני עירייה מוכנים ברמה גבוהה ביותר וכמובן, האני מאמין שלי שטיפול בילדים מצריך להעניק המון חום ואהבה ותנאים מקסימליים ללמידה והתפתחות" מסכמת ויויאן דוד.

גן גנונה

הגן פועל בימי ראשון עד חמישי בין השעות 7:00-16:45 ובשישי 7:30-12:15.

קישור לדף הפייסבוק

יחיאל מיכל פינס 26, פתח תקוה- 054-4442101

גן גנונה, פתח תקוה



מעיין החינוך התורני

כבר כשהיה אריאל בן שנה וחצי, חפשה לו אמו הילה את גן החלומות. אריאל הוא הנסיך שלה, ומגיע לו את הטוב ביותר.

הילה פנחס היא תחקירנית בערוץ 13, ותסמכו עליה שהיא תדע לחקור ולברר היכן נמצא המקום הזה. גן שיעניק חינוך מקצועי וערכי, שיעמוד בדרישות הלימודיות הגבוהות של המחונן שלה, ושיכין אותו כראוי לעתיד טוב ומצליח. מקום שיעטוף אותו באהבה, שיחכה לחבק אותו בכל בוקר, ושהוא ישמח להגיע אליו בכל יום מחדש.

וחוץ מזה, היא יודעת שלאריאל פוטנציאל גבוה במיוחד, והיא מצפה שימקסמו את כל היכולות והכישורים שלו, יקנו לו מיומנויות למידה חשובות וגם יפתחו כישורי חיים. אז איפה מוצאים את גן החלומות הזה?

כל הורה מגיע לשלב בו עליו לבחור מסגרת חינוכית לילדו, והוא שואל את עצמו: במה להתמקד? מה באמת יעזור לילד שלי לגדול הכי טוב שאפשר? את השאלות הללו הצגנו בפני אנשי מקצוע מהתחום כדי לקבל תמונה ברורה יותר.

הגב' קלודיה קראוס- פסיכולוגית קלינית לילדים, בגני "מעין החינוך התורני", בפתח תקווה, מסכימה ש"בחירת גן מתאים לילד היא אחת המשימות החשובות שהורים מתמודדים עמה". מבחינתה, "גן טוב הוא גן שיש בו גננת חמה היודעת להתייחס אישית לכל ילד, וגם לשים גבולות ולחנך כשצריך. גן שיש בו חינוך לערכים, ובמקביל דאגה ותשומת לב לצרכים הרגשיים, הפיזיים והלימודיים של הילד".

כדי לוודא זאת, מציעה קלודיה: "בקרו בגן בעצמכם ובדקו: האם הילדים שנמצאים בו שמחים ומרוצים, האם הם ניגשים לצוות הגן לקבלת מענה לצרכיהם? כיצד מגיב הצוות החינוכי לילדים? כיצד אתם מרגישים בגן, האם נעימה לכם השהות בו? דאגו גם לקבל המלצות אישיות מהורים של ילדים שאתם מכירים וסומכים עליהם".

הגב' גליה אך M.A. בקלינאות תקשורת, בעלת ניסיון ניהולי במכוני התפתחות הילד, ומנחת צוות הקל"ת של "מעין החינוך" ממליצה על: "גן שבו יש לגננת הסתכלות התפתחותית רגישה וסבלנית לילד, כמו גם סביבה מגרה ומאתגרת שתפתח בילד את היצירתיות, הסקרנות והלמידה, להן הוא נדרש בשנים החשובות הללו".

מרכז מוזיקלי לילדי הגנים במעין החינוך

המלצה דומה קבלנו מהגב' מוריאל כהן M.A. בחינוך, אשר מעצבת את סביבת הלמידה בגני המעין. היא טוענת ש"סביבה גנית המתוכננת באופן מקצועי, מעניקה לילדים השראה רגועה ובטוחה. גם לבחירת צבעי הגן, יש משקל חשוב ביצירת האווירה. בנוסף, חשוב לבדוק שפינות המשחק בגן משלבות מיומנויות למידה, כמו פיתוח אוריינות, חשבון ועוד, מעבר למשחק הסוציו דרמטי".

מסתבר שהכל חשוב. הילה פנחס צדקה בהחלט. חשוב לחפש את גן החלומות שיענה על כל המעלות… האם קיים מקום כזה?

מי שמכיר את הילה יודע, שכאשר היא מציבה לעצמה מטרה, היא משיגה אותה. היא מתחילה בחיפוש בשכונת מגוריה: אם המושבות. בדרכה מגלה גנים מטופחים, אך אין בהם די ערכים… שומעת על גנים שמצטיינים בלמידה, אך לטעמה חסרים בהם חום ואהבה… לבסוף היא מגיעה לגן של מיכל, גן של הרשת הוותיקה: "מעין החינוך התורני".

מיד כשנכנסת מרגישה משהו שונה באוויר. היא פוגשת גננת מאירת פנים, שמשדרת לכל ילד יחס של כבוד ואהבה. הילדים יושבים נינוחים, ומקשיבים להסבר נעים וקולח על נימוסי שולחן ודרך ארץ בשעת הארוחה. הילה מסמנת וי ראשון.

היא מתבוננת בקירות הגן, הכל מעוצב בגווני ורוד פוקסיה וירוק תפוח. הריהוט מסוגנן בטוב טעם, והכל קסום כל כך. את עיניה צדה פינה ססגונית מפינות הבית: "המכבסה", שמזמינה את הילדים למיין בגדים לפי כהה / בהיר, עם הוראות כביסה מצוירות. הילדים תולים כביסה על פי דגם בהתאם לצבעי האטבים ולמספר הבגדים. "לומדים כאן חשבון, צבעים וכישורי חיים, דרך פינה שכולה חוויה. אין דברים כאלה!". היא מסמנת בסיפוק וי נוסף.

פינת מטבח במעיין החינוך התורני

פינת מטבח במעיין החינוך התורני

כשהילדים ניגשים לארוחה. מספרת לה מיכל הגננת על הביקור החודשי במרכז המוזיקלי, שם לומדים הילדים תוים ומקצבים עם מגון כלים, ונחשפים לתכנים מוזיקליים ברמה גבוהה. להילה כבר ברור מעל כל ספק שהיא מצאה את המקום אותו חפשה…

היום אריאל לומד בגן חובה, וזו שנתו השלישית בגני המעין. הוא כבר יודע לקרוא הודות למורה לקריאה שיש רק ב"מעין", פעם בחודש מבקר ב"מרכז מדעי טכנולוגי" הבלעדי של הרשת, וגם בצהרון נהנה ממגוון חוגים ומנסיעה לחדר הסנוזלן המתקדם המיועד לילדי הצהרונית במעין.

אמא הילה מרוצה ומאושרת, וממליצה בחום לכל החברות בשכונה: "הגנים של 'מעין החינוך התורני פ"ת', הם המקום הנבחר שמגשימים לילדינו את כל החלומות!!".

מילה של הילה- זאת מילה. כבר אמרנו.

קישור לאתר



הבית החם בניהולה של אינה שרץ

אחד הדברים שמחפשים בגן, מעבר לחינוך, אהבה והחום, זה שהגן יהיה נקי ואסטטי, שהאוכל יהיה טרי ושההרגשה תהיה כמו בבית. כבר מהכניסה לגן 'הבית החם', אפשר להבין שהגעתם למקום אחר. המקום החדש ששופץ רק לאחרונה, בנוי על 250 מ"ר, מדובר בגן גדול מאוד ומרווח, נקי ומסודר שאהבה נשקפת מכל חלק שבו "אני פתחתי את הגן מתוך אהבה שלי לילדים ולחינוך" מסבירה מנהלת הגן אינה שרץ. הגן של אינה, הוקם לפני כשמונה שנים ובתחילת השנה עבר למשכנו החדש במבצע קדש 5 "כל העשייה בגן נעשית מתוך אהבה אמיתית, מתוך הלב שלי החוצה" מסבירה אינה, שאומנם במקצועה היא לא גננת, אבל הניסיון שהיא צברה לאורך השנים והעשייה שלה היא מתוך הרצון לעשות טוב ושהגן יצליח.

הבית החם בניהולה של אינה שרץ

מבחינה פדגוגית, מנהלת את הגן הגננת יערית פרידמן, שנמצאת בגן מהיום שהוא נפתח לפני כשמונה שנים "בבית החם" אנו מאמינים בחשיבותה של התפתחות הילד באווירה משפחתית, ביתית וחמה. ולראיה, הגן מותאם באופן מושלם לצרכי הילד, כיתות הגן מרווחות ומוארות ומעניקות סביבה חינוכית מזמינה, עשירה ותואמת את גילאי הילדים." היא מסבירה.

בגן שלוש קבוצות גיל- תינוקייה לילדים בגילאי שלושה חודשים עד שנה, קבוצת צעירים משנה וחודשים עד גיל שנתיים וקבוצת בוגרים מגיל שנתיים ומעלה.

אינה ויערית מדגישות שצוות הגן הוא יציב וקבוע וכולל מטפלות מנוסות וגננת מוסכמת בעלת תואר בחינוך ותעודת הוראה "תכנית הלימודים בגן הינה על פי התוכנית השנתית של משרד החינוך, הכוללת את עונות השנה וחגי ישראל. בנוסף, הילדים בגן נחשפים לנושאים מגוונים נוספים כמו צורות, צבעים, חברות, לילה ועוד. הלמידה בגן נעשית באופן חוויתי תוך כדי משחק, פעילות, שירים, ריקודים וסיפורים. בגן אנו שמים דגש על לימוד ערכים, הרגלים, דחית סיפוקים, סובלנות והקשבה." בנוסף בגן חוגים על פי קבוצות גיל: התפתחות הילד לתינוקייה וחוג תאטרון בובות, מוסיקה וחוג תנועה לקבוצות הבוגרות.

ואינה מתייחסת לאחד הדברים שמעסיקים לא מעט הורים – נושא האוכל "הארוחות בגן הן ביתיות, מגוונות ובריאות הניתנות לילדים בקבוצות קטנות וכל ילד מקבל את תשומת הלב הדרושה לו. האוכל מבושל בגן מידי יום, זה אוכל טרי ומזין ואנחנו שמים דגש על אבות המזון, ירקות ובריאות, אין בגן חטיפים ושוקולד ואנחנו שמים דגש על בריאות הילדים".

מה מבדיל אות הגן שלך מגנים אחרים?

"קודם כל יש לנו צוות מאוד וותיק ואמין. בנוסף, הגן שלנו הוא גן מאוד מיוחד וקסום, השקענו כסף רב בשיפוץ על מנת שבכל בוקר הילדים יכנסו לגן בשמחה וגם אנחנו מרגישות שאנחנו מתעוררות כל בוקר לעשייה מבורכת".

הבית החם בניהולה של אינה שרץ

כתובת: מבצע קדש 5 פתח תקווה

ראשון עד חמישי – 7:00-17:00 ושישי 7:30-12:00.

052-8024157, 03-9227242

הבית החם בניהולה של אינה שרץ

כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מירה

    הגנים הכי מיוחדים ויפים בפתח תקווה . צוות חפ ומסור שאין כמוהו .. אל תחשבו פעמיים.

  2. אחת שמבינה

    כל מילה אמת! גני המעין באמת מגשימים את כל החלומות של ההורים. הילד הולך לגן בשמחה, ומביא ידע מדהים ברמה של בית ספר.
    הגננות בשעריה פשוט מדהימות, מספר 1 בשכונה!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר