ערב כוריאוגרפיה עין גנים צילום רמי לוי
ערב כוריאוגרפיה עין גנים צילום רמי לוי

התלמידים רקדו כמו גדולים בערב כוריאוגרפיה של עין גנים

השנה יצרו התלמידים קטעי מחול בנושא 'רוקדים לכבוד המדינה'

פורסם בתאריך: 25.2.18 14:32

כמידי שנה, התקיים השבוע באולם שרת "ערב כוריאוגרפיה צעירה" על ידי שכבת ו' של בית הספר עין גנים בראשות מנהלת בית הספר, הדי רוזנטל. במהלך הלימודים בבית הספר לומדים התלמידים מרכיבים שונים של עולם התנועה והמחול ונחשפים לסגנונות שונים בתחום, הן בשעורים והן במופעים השזורים בסל התרבות. בבית הספר לומדים תנועה ומחול במסגרת שעה שבועית אחת לפחות, בכל שכבות הגיל, החל בכיתות א' וכלה בכיתות ו'. ערב כוריאוגרפיה צעירה הוא נקודת שיא בלימודי המחול במהלך שנת הלימודים.
השנה יצרו תלמידי כיתות ו' בהנחיית המורה למחול טלי שדה, קטעי מחול בנושא 'רוקדים לכבוד המדינה' לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל. "מטרת הערב היא לפתוח בפני התלמידים אפשרות יצירה והבעה אישית בתחום המחול והתנועה, שיתוף פעולה בין התלמידים, חשיפה בימתית וחוויה מרגשת ומהנה להם ולהוריהם", אמרה שדה.

במהלך הערב, הופתעו התלמידים מקליפ שהוכן עבורם מחומרים שנאספו וצולמו לאורך השנים וממופע של אמניות אורחות בוגרות בית הספר. את הערב חתמו חברי להקת המחול של בית הספר בריקוד לצלילי מחרוזת מתוך המחזמר "אני ישראלי".
"היה ערב מאוד מרגש ולא שגרתי", סיפרה אם לתלמידה מבית הספר, "היופי העיקרי הוא שכל תלמידי השכבה ללא יוצא מהכלל עלו לרקוד, גם כאלה שבחיים לא חשבו שיעשו זאת ואנחנו ההורים שבקהל לא הפסקנו להתרגש ממופע מושקע וייחודי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר