הקניון הגדול
הקניון הגדול

פד מפחית קרינה ומתקן לטעימת עוגה: יריד יזמים צעירים בקניון הגדול

היום יתקיים בקניון הגדול יריד מכירות למוצרים שפותחו על ידי בני נוער במסגרת הפרויקט של "ארגון יזמים צעירים ישראל"

פורסם בתאריך: 15.4.18 09:10

היום, יום ראשון ה-15.4, יתקיים בקניון הגדול יריד מכירות למוצרים שפותחו על ידי בני נוער במסגרת "עושים עסקים" של "ארגון יזמים צעירים ישראל". היריד יתקיים בין השעות 16:00-20:00.
בין המוצרים שיוצגו ביריד: מתקן למחזור כוסות חד פעמיות; מגש קטן לטעימת עוגה (לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלימה); כיסוי לרכב, מתקן העוזר לחולים במחלת הפרקים לפתוח דלתות, פד המפחית את הקרינה מהטלפון הנייד לגוף, ומוצרים נוספים שפותחו כולם על ידי בני נוער. סך הכול יוצגו למכירה 14 מוצרים.

מעמד לכוסות יריד יזמים צעירים בקניון הגדול צילום יח"צ

מעמד לכוסות יריד יזמים צעירים בקניון הגדול צילום יח"צ

ארגון יזמים צעירים פועל בישראל ובעולם, ומטרתו לעודד את בני הנוער לפתח חשיבה יזמית לפיתוח מוצר. הארגון עובד בבתי ספר ברחבי הארץ עם בני הנוער מכיתות ט'. מפתח תקווה לוקחים חלק בתי הספר פיינברג, בן צבי, אולפנת הדר גנים, רשיש, גולדה ובן גוריון.

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה? הורידו את האפליקציה של מלאבס:
מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

במסגרת פעילות יזמים צעירים עם בתי הספר עובד הארגון במשך שנה עם התלמידים על פיתוח מוצר. במהלך השנה מלמדים את התלמידים לנהוג כמו מקבילהים בעולם המבוגרים, ולבחור בעלי תפקידים בקבוצה – מנכ"ל, סמנכ"ל, גזבר אחראי שיווק ומפתח מוצר. התלמידים עוברים במהלך השנה תהליכים הכוללים עבודה שנתית על המוצר, השתלמויות בנושאי שיווק, פיתוח המוצר, עיצוב יזמות, ופיתוח אב טיפוס למוצר. לבסוף, כל קבוצה מציגה את הפיתוח שלה לפני חבר יועצים ושופטים ומשפרים את המוצר על פי ההערות וחוות הדעת שקיבלו. השלב הבא הוא הכנה ליריד המכירות, ומכירה ביריד.

 

בהמשך, בחודש מאי ישתתפו התלמידי בתחרות אזורית ליזמים צעירים שמונה מחוזות בארץ, וכל מחוז יקיים תחרות אזורית. בחודש יוני תתקיים תחרות ארצית והקבוצה הזוכה בה יוצאת לתחרות באירופה. במהלך השנה הבאה תתקיים גם תחרות עולמית.
בין נותני החסויות לתוכנית, כל המוסדות האקדמיים בארץ העוסקים בתחום מנהל עסקים, עיצוב, כלכלה וכן חברות עיסקיות. הסטודנטים מהמוסדות האקדמיים, ממלאים את המטלות שלהם במסגרת התכנית ומנחים לאורך השנה את הקבוצות. כמו כן יש מנטורים מחברות עסקיות המלווים את הקבוצות בהתנדבות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר