עקרבים באם המושבות צילום אלינור קשאני
עקרבים באם המושבות צילום אלינור קשאני

צפו: עקרבים שחורים בחצר גן ילדים בשכונת אם המושבות

עקרב אחד נתפס בבוקר, השני אחר הצהרים. הגן גובל בשדה. "השנה לשמחתנו לא נתקלנו עדיין בנחשים", אומר אחד ההורים

פורסם בתאריך: 9.4.18 18:35

הורים לילדים בגן אלכסנדר ברחוב שרגא רפאלי בשכונת אם המושבות החדשה, מתלוננים שביום ראשון השבוע, נמצאו בחצר הגן שני עקרבים. עקרב אחד נתפס בבוקר והשני בשעה 16:00 כאשר אחת האמהות הגיעה לגן. "בבוקר אחד ההורים פרסם בקבוצת הוואטסאפ של הגן שנתפס עקרב בחצר הגן" מספר דן קשאני, הורה לילד בגן. "אחר הצהריים, אשתי באה לאסוף את הילדה והילדה אמרה לה בהתלהבות שיש בחצר חרק ענקי ושתבוא לראות. היא התקרבה וראתה עקרב שחור גדול שמתחבא מתחת לכרית. זה שהילדה התלהבה זה טוב, כי כך ידענו שהוא נמצא בחצר, אבל באותה מידה ילדים אחרים יכלו לנסות לתפוס את העקרב ולשחק איתו".

צפו באחד העקרבים שנתפסו:

איש הביטחון של הגן לכד את העקרב, ומספר הורים התקשרו אל המוקד העירוני על מנת לראות איך ניתן למנוע כניסה של עקרבים נוספים לחצר הגן. קשאני: "יצר איתי קשר שימי גולן מאגף גנים ואמר לי שהם יגיעו לגן על מנת לעשות במקום סיור, הבנתי שהם סיירו בגן ביום שני בבוקר והם בודקים מה ניתן לעשות מבחינת איטום. זו סיטואציה קצת מפחידה מאחר מדובר בילדים קטנים וכרגע הגננת והסייעת בכל בוקר בודקות את החצר לפני שהילדים יוצאים. אין הוראה לא לצאת לחצר, אלא להיות עירניים. יש לנו בגן דשא סינתתי שהחליפו לפני כשנה מאחר ונמצאו בחצר אצלנו ובגן הסמוך עקרבים ונחשים. להבנתי, העקרבים מגיעים מהשדות הסמוכים מאחר והגן נמצא בקו הראשון. השנה לשמחתנו בנחשים עדיין לא נתקלנו, אנחנו מאוד מקווים שאנשי המקצוע ייתנו מענה לנושא אחת ולתמיד, אולי הפתרון זה חתולים".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "צוות אגף אחזקת מבנים היה במקום וביצע שוב אטימה. נציג ממינהל החינוך היה בגנים ובדק שאכן הדברים טופלו. לפני יותר משנה, הותקנו בגנים אלו משטחי דשא סינטטי בחצר ואנו מקווים שהאיטום שבוצע שוב, ימנע את כניסת העקרבים לחצר הגן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. "היפר רוזנפלד"

    אפשר לטפל בזה.על ידי זה שמסביב לגן ישימו פרופילי L הפוך כך שהשן תהיה כלפי מעלה. וגודל הפרופיל יהיה פי 2 לפחות מגודל העקרב כך שלא יוכל לטפס עם רגליו.
    השקעה קטנה יחסית לחיים יקרים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר