גן סנאי. צילום באדיבות ההורים
גן סנאי. צילום באדיבות ההורים

"זה בסדר שרוצים להקים גן דתי בשכונה, אבל למה על חשבון הילדים שלנו?"

גן סנאי בשכונת אחדות יהפוך מחילוני לדתי. הילדים יפוזרו בגנים אחרים. ההורים לא מבינים למה

פורסם בתאריך: 21.4.18 19:51

תושבים בשכונת אחדות מתלוננים על כך שעיריית פתח תקווה הופכת את גן סנאי, גן טרום חובה וחובה ברחוב קהילת פינסק, מגן חילוני לגן דתי בשנת הלימודים הבאה ותפזר את הילדים בגנים אחרים בשכונה. מנגד טוענים בעירייה שבאזור שכונת אחדות נבנו ואוכלסו לאחרונה גני ילדים לציבור החילוני ועקב ביקוש לגנים דתיים, הוחלט לפתוח בשכונה את הגן הדתי הראשון במבנה של גן סנאי.
"הבת שלי לומדת בגן סנאי, גן שנמצא סמוך לבית שלנו", מספר תושב השכונה, "בשבוע שעבר קיבלנו שיבוץ לגן וראינו שהיא שובצה בגן שפרינצק שהוא גם מרוחק מהרחוב שלנו, מאוד מוזנח וישן, להבדיל מגן סנאי שהחצר בו שופצה והחליפו את החול לדשא סינטטי. בנוסף היא שובצה לבד ללא חברות, דבר אשר אנחנו חוששים שיגרום לה לרגרסיה". תושב אחר מוסיף: "לא מובן לנו מדוע סוגרים את גן סנאי, הוא אחד הגנים הטובים בשכונה. גננת מדהימה שעושה רבות לטובת הילדים ועכשיו רוצים לפזר את הילדים שלנו בגנים אחרים. זה בסדר שרוצים להקים גן דתי בשכונה, אבל למה על חשבון הילדים שלנו?! אף אחד לא עדכן אותנו שסוגרים את הגן. לאחר שקיבלנו שיבוץ לגן אחר התחלנו לברר ולבסוף בעירייה אמרו לנו שזה הולך להיות גן דתי. החשש שלנו הוא שמאחר ונסגר גן חילוני, הגנים יהיו מלאים והילדים שלנו יסבלו מכך".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "באזור שכונת אחדות נבנו ואוכלסו לאחרונה שני גני ילדים חדשים לציבור החילוני. עקב כך יעשה שינוי של אזורי הרישום לגנים חילוניים. לאחר פניות רבות של הורים לאור הביקוש והרישום, הוחלט לפתוח את הגן הדתי הראשון בשכונה, במבנה של גן סנאי. משפחות יכולות להגיש ערר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צדקת

    לחילונים אפשר לעשות הכל ממילא הם ילכו למילואים יפסידו עבודות,ישלמו מיסים גבוהים כדי שיהיה תקציב לחרדים להתנדנד בישיבות לאנוס קטינים לקבל הנחות בכל דבר ולחיות בגן עדן שהחילונים הם עבדיו תתעוררו פריארים ההיו הופכים גן חדרי לחילוני ?
    חוץ מלבכות אתם לא יודעים כלום

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר