מימין נפתלי בטאט, יוסי מנחם, חגית בן חמו,קרולינה שקולניק, שמואל אבואב, ראובן טגניה, זהבית דאסו צילום אגף הנוער
מימין נפתלי בטאט, יוסי מנחם, חגית בן חמו,קרולינה שקולניק, שמואל אבואב, ראובן טגניה, זהבית דאסו צילום אגף הנוער

פרס הצטיינות על תרומה לקהילה לקרולינה שקולניק וראובן טגניה

שקולניק היא תלמידת תיכון ברנר, טגניה לומד בישיבת אמי"ת אלירז. שניהם קיבלו את פרס מצטיין הנשיא של משרד החינוך

פורסם בתאריך: 29.4.18 11:46

קרולינה שקולניק, תלמידת כיתה י"ב בתיכון ברנר, וראובן טגניה, תלמיד כיתה י"א בישיבת אמי"ת אלירז, קיבלו השבוע (ביום רביעי, 25.4) את פרס הצטיינות הנשיא של משרד החינוך לשנת 2018 לרגל חגיגות ה־70 למדינה על פעילותם במסגרת אגף הנוער.
קרולינה שקולניק מתנדבת במסגרת מרכז הנוער עין גנים מזה שלוש שנים. היא התחילה כמד"צית והייתה פעילה במועצת הנוער העירונית. בכיתה ט' התחילה להתנדב במסגרת של ארגון אירועים לנוער והובילה מספר פרויקטים התנדבותיים בעיר, כמו הפקת הסרטון הויראלי "עושים את זה אחרת" על קבלת השונה, הפקת אירוע התרמה עירוני למען חולי סרטן, פעילות להקמת מועדון ס.ג.ו.ל. – למען חולי סרטן ועוד. "דרך ההתנדבות הכרתי אנשים חדשים, למדתי לראות דברים בצורה שונה, למדתי לא לוותר ופיתחתי ביטחון לסחוף איתי אנשים למען מטרות טובות", אמרה שקולניק.
ראובן טגניה מכהן כיו"ר המועצה הבית ספרית וזו השנה השנייה שהוא מייצג את ישיבת אמי"ת אלירז במועצת הנוער העירונית. כמו כן זו השנה השנייה שהוא מכהן כנציג במועצת התלמידים והנוער המחוזית של מחוז תל אביב. טגניה מוביל באירועים ופרויקטים של מועצת הנוער למען הקהילה ולמען קידום הנוער בעיר. במקביל לפעילותו במועצת הנוער העירונית, טגניה מתנדב בתנועת הנוער "בני עקיבא", ובעמותת "קו לחיים", בנוסף הוא מכהן כסגן מנהל בישיבה בה הוא לומד במסגרת פיתוח מנהיגות תלמידים ופעיל בקבוצת הרובוטיקה. "כמי שצמח בתנועת נוער והתחנך על ערכים של נתינה, עזרה ואכפתיות לאחר, תמיד הרגשתי את הרצון לשנות ולהוביל פרויקטים למען הזולת והנוער בעיר", הוא אומר.
אורנה דוידאי, סגנית ראש העיר וראש אגף חברה, נוער וצעירים: "קרולינה שקולניק וראובן טגניה הביאו כבוד לעיר, בקבלת פרס נשיא המדינה ומשרד החינוך. אבל יותר כך יש להם זכות גדולה בתרומתם לעיר ולנוער דרך אישיותם המעוררת השראה, הם מהווים דוגמא למופת מבחינת הסולידריות החברתית, המעורבות בקהילה ורוח ההתנדבות". גיא אליהו, מנהל אגף חברה, נוער וצעירים: "הזכייה של קרולינה וראובן בפרס נשיא המדינה מוכיחה שאפשר להתבלט ולהיות משפיעים בכל מסגרת בלתי פורמלית אם זה במועצות הנוער, תנועות הנוער או מרכזי הנוער. קרולינה וראובן הפכו להיות חלק מהצוות של אגף הנוער, הם מעורבים ויוזמים פרויקטים ייחודיים ואין ספק שהפרס מגיע להם״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר