צילום אילוסטרציה למצולמת אין קשר לכתבה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה למצולמת אין קשר לכתבה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

ההורים: המורה הכניסה את הילדה לחדר בכוח. העירייה: זה היה בהסכמה ושיח

מדובר בבית ספר לחינוך מיוחד. ההורים טוענים גם כי הילדה ננעלה בחדר ומעלים טענות נוספות על אווירה אלימה. העירייה: הצוות החינוכי מסייע להורים. משרד החינוך: המקרה ייבדק

פורסם בתאריך: 8.5.18 14:58

הורים לילדה אשר לומדת בבית ספר לחינוך מיוחד, מתלוננים על כך שבשבוע שעבר המורה הכניסה את בתם תוך שימוש בכוח לאחד החדרים ונעלה אותה לבד. לטענתם היו מיקרים נוספים בהם ביתם נפגעה, אך זה היה השיא. עוד הם מספרים שבתם לא מפסיקה לבכות ולא רוצה ללכת לבית הספר, מאחר ולטענתה יש לכאורה אלימות.
"הבת שלי התחילה ללמוד בבית הספר הזה בתחילת השנה", מספרת האם. "מדובר בבית ספר לחינוך מיוחד. מרגע שהיא החלה ללמוד שם מצבה החמיר והיא לא רוצה ללכת לבית הספר. היא נהייתה מאוד אלימה, היא שומעת קללות של הבנות, מספרת שכל הזמן זורקים כסאות ומרביצים אחד לשני שם ולכן היא מעדיפה להישאר בבית. לפני חודש המנהלת אמרה לנו שהבת שלנו נעדרת יותר מידי ואם זה יימשך כך לא תוכל להישאר. היה לא מזמן מקרה נוסף – הבת שלי ביקשה להיכנס לאולם ספורט בשביל לשחק עם הבנות שהיו שם, הם התחילו לצעוק עליה שתעוף וכשהיא לא הסכימה אחת הבנות הרביצה לה ואחרת זרקה עליה כיסא וברחה. מאז בעצם הילדה ממש מסרבת ללכת לבית הספר ונמצאת המון בבית".
עוד אומרת האם: "כשהכנסנו אותה לבית ספר זה, חשבתי שהיא תקבל יותר טיפולים, ריפוי באומנות ובדרמה ושתהיה לה תמיכה, אבל המצב שלה רק מדרדר. היא התחילה טיפול תרופתי והשיא היה כשהמורה הכניסה אותה בכוח לחדר ונעלה אותה, כי לטענתה היא הייתה אלימה. אנחנו כבר ממש בודקים אפשרות להוציא אותה מבית הספר, היא חוזרת כל יום בוכה, עצבנית מאוד וזה גרם לה להידרדרות נפשית במקום שבית הספר ישפר את מצבה ויעזור לה".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "מדובר בתלמידה בעלת קשיים מורכבים, התנהגויות אלימות מסכנות וחוסר שיפוט. גורמי הפיקוח, הרווחה ובק"ס מודעים לקשיים ומעורבים בעניינה. צר לנו על ההורים אשר מתמודדים עם קשייה וחסרי אונים מול התנהגותה ומול הקושי שלה בתקשורת תקינה עם הזולת ובתחושות רדיפה מהותיות. הצוות החינוכי ימשיך בשיחות הדרכה עם ההורים ובטיפול מסור בתלמידה על מנת לסייע להם בהתמודדות היומיומית הלא פשוטה. במקרה המתואר התלמידה נכנסה לחדר עם מורה נוספת תוך שיח מילולי ובהסכמה, שם שיחקה בפאזל על מנת לתת לה זמן להירגע".

ממשרד החינוך נמסר: "כל הגורמים הרלבנטיים  מעורבים בעניינה של הילדה ומתקיימות כל העת פגישות עם הוריה. מפקחת בית הספר הנחתה את המוסד החינוכי לתת הדרכה וכלים  להורים.  לגבי האירוע שמוזכר בפנייה, הוא ייבדק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר