ברקת רחוב צלח שלום -שכונת עמישב צילום באדיבות ההורים
גן ברקת ברחוב צלח שלום בשכונת עמישב צילום באדיבות ההורים

גן ברקת: בגלל הדבורים הילדים לא יוצאים לחצר

ההורים אומרים שהבעיה אינה חדשה, ולמרות זאת אינה מטופלת (צפו בסרטון שצילם אחד ההורים)

פורסם בתאריך: 10.5.18 18:11

הורים לילדים בגן ברקת ברחוב צלח שלום בשכונת עמישב, מתלוננים על מצב החול בגן אשר לטענתם מלא לכלוך ועלים. בנוסף, טוענים ההורים שבגן יש עץ בעל פריחה סגולה, שמידי שנה בתקופה הזו מושך דבורים, אשר מסכנות את חיי הילדים ונמצאות בכל החצר וכן בחול. הם מציינים שבגלל הדבורים הילדים לא יוצאים לחצר. ולאור כך, הילדים כמעט ולא יוצאים לחצר. עוד הם מציינים שהם פנו למוקד העירוני, ללשכת ראש העיר ותלונות הציבור, אך דבר לא קורה.

"לצערי מעבירים אותנו כל פעם מאחד לשני", אומר הורה בגן, "הגננת פתחה קריאה ואף אחד לא התייחס לטענות שלה וגם ההורים פנו ובינתיים דבר לא השתנה. הבעיה הגדולה מעבר לחול המלוכלך ולתנאים הלא ראויים, היא הפריחה והדבורים שמגיעים לצוף. אנחנו לא יודעים האם יש ילד אלרגי בגן לדבורים, כי את זה יודעים רק לאחר העקיצה הראשונה, ומעבר לכך, זו בעיה שחוזרת על עצמה מידי שנה בתקופה הזו, בעירייה יודעים זאת מאחר וכל שנה יש תלונות, אך לא מתארגנים מראש, לא גוזמים את העץ על מנת למנוע את הבעיה".

מיכל אונגר מנהלת אגף גני ילדים בעירייה, מסרה בתגובה: "הגננת הונחתה על ידי הרשות כי באחריותה להקפיד שהסייעת גורפת ומרטיבה את החצר על בסיס יומי. מנהלת הסייעות הבהירה לסייעת כי חלק מתפקידה הוא ניקוי ותחזוקת החצר. משטחי הגן מצריכים תחזוקה שוטפת והדבר ידוע ומוכר לצוות הגן, גם כאשר יותקן בגן דשא סינטטי יידרש צוות הגן לתחזק אותו ולנקות אותו ביסודיות, ובוודאי גם עליו יכולים לנשור עלים מן העץ".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר