אילוסטרציה חול בגן צילום זאב שטרן
אילוסטרציה חול בגן צילום זאב שטרן

גן מנדולינה: צואת חתולים ועכבר מת בארגז החול

לטענת ההורי הילדים, בעירייה לא מתייחסים לתלונותיהם. הגננת לא מוציאה את הילדים לחצר מזה חודשים בגלל שהם חוזרים עקוצים

פורסם בתאריך: 31.5.18 11:55

הורים לילדים שלומדים בגן מנדולינה של חב"ד, ברחוב פרנקפורטר בפתח תקוה, מתלוננים על מצבם הרעוע של הגן הגן והחצר.

לטענתם הילדים לא יוצאים לחצר כבר מספר חודשים בגלל שהחול מלא בגללי חתולים וכן נמצא במקום לדבריהם פגר של עכבר. בנוסף הילדים חוזרים הביתה מלאים בעקיצות פשפשים. טענה נוספת היא שהגן מלא ליקויים שאינם בטיחותיים ולמרות אין ספור קריאות במוקד העירוני אף אחד לא חוזר אליהם.

"מדובר בגן לילדי טרום טרום חובה ומתחילת השנה אנחנו מתלוננים על כך שהחצר שלנו במצב לא טוב", אומרת אמא לילד בגן. "החתולים עושים במקום את הצרכים שלהם, נמצא פגר של עכבר ובכל פעם שאנחנו פונים אומרים לנו שאנחנו נמצאים ברשימה של החלפת החול. החול מאוד מלוכלך ולכן הגננת החליטה שהיא לא מוציאה אותם לחצר. הבקשה שלנו לא יוצאת דופן. לא ביקשנו להחליף מתקנים, אלא רק לדאוג להחליף את החול".

לדברי אב אחר הבעיה היא גם בתוך הגן. לדבריו המשקופים של השירותים מאוד בלויים וחתיכות עץ בולטות. "מספיק שילד יגע במשקוף או יישען הוא יכול להיחתך" הוא אומר. "בנוסף גם הדלת הראשית של הגן זזה מהמשקוף ומספיק שילדים ידחפו אחד את השני, היא יכולה ליפול".

זו אינה הפעם ראשונה שההורים מתלוננים על מצב הגן. בחודש נובמבר אשתקד, התלוננו ההורים על מכה של נמלים מעופפות שעוקצות את הילדים בכל הגוף.

תגובת דובר העירייה, חזי חקק: "בשנת 2017 בוצעו סינוני חול כמקובל ובקרוב מתחילים סבב נוסף כפי שהוחלט בוועדת סינון. לא התקבלו כל תלונות מוקד. התקנת דשא סינטטי מבוצעת על פי תוכנית עבודה ובכל מקרה כל משטח כולל דשא סינטטי מצריך תחזוקה של נשות הצוות בגן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר