גן רימון
גן רימון

בוקר טוב ילדים: בדרך לגן פוגשים את העכברים והחולדות

הורים בגן רימון שבכפר אברהם מתלוננים על צמחיית פרא, עכברים, חולדות ויתושים, בשביל המוביל לגן, בחצר ובמחסן

פורסם בתאריך: 17.6.18 08:08

עכברים, חולדות, יתושים: עם זה נאלצים להתמודד מידי יום ילדי גן רימון בשכונת כפר אברהם. לטענת ההורים, בשביל המוביל לגן ובכניסה לגן יש צמחיית פרא שבה מסתתרים עכברים וחולדות, אשר רצים מצד לצד וכן נכנסים לשטח הגן. לטענת ההורים זה הגיע למצב שגננת הגן מפחדת להיכנס לבד למחסן הגן להוציא ציוד מחשש שעכבר או חולדה יקפצו עליה. ההורים מציינים שהם פנו מספר פעמים למוקד העירוני וכן למנהלת אגף גני הילדים בעירייה, מיכל אונגר, אבל לא קיבלו פתרון לבעיה שקיימת כבר מספר שנים.
"הילדים מפחדים להיכנס לשירותים לבד או אפילו לפתוח את המגירות האישיות שלהם, שלא יקפצו עליהם עכבר או חולדה", אומרת אחת האימהות. "זו בעיה שידועה כבר הרבה זמן, כל הכניסה לגן מוזנחת, הכל מלא עשבים ולכלוך ולצערי למרות פניות גם של צוות הגן וגם של ההורים, לא עושים כלום". לטענת האם, השבוע היא באה להוציא את בתה מהגן וחולדה קפצה לעברה. "כל כך נבהלתי שלא יכולתי לזוז", היא מספרת, כשנכנסתי לגן הסייעת אמרה לי 'את רואה עם מה אנחנו צריכים להתמודד'. אני לא מבינה למה לא דואגים לנקות, גם את שטח הגן וגם מחוצה לו".
ההורים דורשים לטענת ההורים, הדרישה שלהם היא מעבר לניקיון חד פעמי, לדאוג שפעם בחודש יגיע גנן לכל הגנים בשכונה. "חייבים לדאוג לניקיון באופן קבוע, לא ייתכן שהילדים שלנו צריכים לפחד וכל הזמן מדברים על עכברים. לא ייתכן שהגננת מפחדת להיכנס למחסן וכל פעם מבקשת מאבא אחר שיוציא לה דברים", אומר אחד ההורים. עוד מציינים ההורים שהילדים סובלים גם מעקיצות של יתושים שהפכו להיות בגן דיירי קבע.
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "העירייה השקיעה בגן רימון אלפי שקלים בשנה"ל הנוכחית. הגן עבר שיפוץ מאסיבי ובחצר הגן אף הותקן דשא סינטטי לרווחת הילדים. מביקור בגן עולה כי קיים בו ובמחסן ציוד רב ובלוי שאינו נחוץ וראוי היה שייזרק, הגננת נדרשה לפנות ציוד זה מהמחסן ומחצר הגן. צוות מחלקת ההדברה הגיע לגן והציב מלכודות ורענן פתיון".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר