המבנה בו יהיו הגנים צילום באדיבות ההורים
המבנה בו יהיו הגנים צילום באדיבות ההורים

ההורים בהדר גנים בהלם: גני טרום טרום חובה ימוקמו בקומות העליונות

מתחם גנים חדש בהדר גנים לא יהיה מוכן לשנת הלימודים הבאה והילדים הצעירים ילמדו בקומות השנייה והשלישית, במקום בנות האולפנה

פורסם בתאריך: 19.6.18 15:12

הורי הגנים בזלת, גרניט ופז, שילדיהם ילמדו בשנת הלימודים הקרובה במבנה ברחוב הרב משורר ישעיהו בשכונת הדר גנים, טוענים שנודע להם בימים אלה שהגנים לא ימוקמו בקומת הקרקע, אלא בקומה השנייה בהן לומדות כיום בנות האולפנה. לדברי ההורים בקומת הקרקע של המבנה יש שני גני עירייה ועכשיו החליטה העירייה לשבץ את הגנים החדשים בקומה העליונה. הגנים ישובצו במבנה זה משום שמבנה גנים חדש שנבנה בסמוך, לא יהיה מוכן בזמן.
ההורים אומרים שהמשמעות היא קודם כל שאין חצר בגישה ישירה והילדים יאלצו לרדת כל יום לחצרות של הגנים הממוקמים בקומת הקרקע. עוד מציינים ההורים שמאחר ומדובר בשלושה גנים, מדובר בלא פחות מ-100 ילדים והדבר ייצור לחץ במדרגות. בנוסף מציינים ההורים, שיהיה לחץ גם בשעות הבוקר ובימי שישי, כאשר כל 100 ההורים ו־100 הילדים יצטרכו לעלות לגן או לרדת ממנו יחד והדבר לא בטיחותי.
בימים אלה נשלח מכתב לעירייה מטעם הורי שלושת הגנים על ידי עו"ד רונית בימבליך פצנובסקי, אמא לילד בגן. היא ציינה שמבדיקה באתר האינטרנט של הרשות, הגנים כלל אינם מופיעים ברשימת הגנים המוסדיים מטעם העירייה ולכן לא ניתן לקבל פרטים על מספר הילדים, הגננת, מנהלת או מפקחת הגן.
במכתב מצוין באופן בולט נושא המיקום בקומה עליונה. עוד מצוין במכתב, שהגנים ימוקמו בקומות העליונות. אם מהגן אמרה: "לצערנו, יש יותר שאלות מאשר תשובות, פנינו לעירייה, אך כרגע אף אחד לא יודע לענות לנו מה יהיה. צריך להבין שמדובר בילדים בגילאי טרום טרום חובה, ילדים קטנים, לפעמים צריך להוציא אותם להתאוורר באמצע היום ולאו דווקא בשעות ההפסקה או לחלופין, הילדים יהיו בחצר ויצטרכו ללכת לשירותים, זה מאוד לא פשוט. שכונת הדר גנים היא שכונה עם אוכלוסייה צעירה, מתפתחת, ומשום מה בעירייה לא חשבו על כך שצריך להקים גם מוסדות חינוך בהתאם. בנוסף, צריך לזכור שכרגע לומדים בכיתות הגן העתידיות בנות האולפנה, זה אומר שבכלל עדיין לא עשו שינוי למקום, וצריך לקוות שהם יעמדו בזמנים".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "מספר הילדים במתחם נחלים גדל באופן משמעותי, מאחר ומתחם הגנים החדש לא יהיה מוכן לתחילת ספטמבר, ועל מנת לתת מענה להורים שגרים במתחם הוחלט לפתוח את גני הילדים במבנה זמני בבנין האולפנה שמתפנה. נערכו מספר סיורים בהשתתפות של אגף הביטחון, מפקחת משרד החינוך, נציגי מנהל החינוך ואגף גני ילדים. הגנים שצפויים להיפתח במבנה הזמני יהיו יפים וראויים ויותקנו בהם כל המתקנים הנחוצים בכדי לתת לילדים תנאים טובים ללימוד. הגנים בבניין האולפנה יתוגברו בצוות נוסף שיסייע לניוד הילדים לחצר בקומה התחתונה ובכל מקרה בכל קומה יוצבו מתחמי משחק ייחודיים נוספים. חשוב לציין כי כל הגנים יקבלו אישור בטיחות של משרד החינוך. השיבוץ של הגננות לגנים החדשים בכל העיר באחריות המפקחת ומלאכת השיבוץ בעיצומה".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר