ההפגנה מול עיריית פ"ת בהשתתפות הורי יסמין וינטה ז"ל
ההפגנה מול עיריית פ"ת בהשתתפות הורי יסמין וינטה ז"ל

העירייה תפקח על הגנים הפרטיים באופן שהחוק מאפשר באמצעות יחידה מיוחדת במינהל החינוך

העירייה הודיעה גם שתבנה תשע כיתות מעון נוספות, שיועברו לרשתות שבפיקוח כמו ויצו, נעמת ואמונה

פורסם בתאריך: 21.6.18 14:58

ועד הפעולה של הורי הגנים הפרטיים נפגש אתמול עם ראש העירייה, איציק ברוורמן. בפגישה השתתפו גם ודורינה ו-ולדימיר, הוריה של יסמין וינטה ז"ל. בסיום הפגישה הודיע ברוורמן על כוונה להקים יחידת פיקוח מיוחדת במינהל החינוך, שתפקח על הגנים הפרטיים בעיר, בתחומים ובאופן שהחוק מאפשר לפעול.
בעירייה הסבירו שמינהל החינוך יציע לגנים הפרטיים להצטרף למסלול פיקוח של הרשות שיכלול מתן שירותים בתחומי הבטיחות, ההדרכה וכמובן פיקוח ובקרה. ברוורמן אמר: "עדכנתי את ההורים כי פניתי בעניין גם למרכז השלטון המקומי ולפורום ה-15 של ראשי העיריות הגדולות, והצעתי שנפעל יחד לשינויים משמעותיים בחוק החינוך לגיל הרך. מיניתי את מר רמי הופנברג סמנכ"ל העירייה לחינוך, לרכז את הנושא וביקשתי שהנושא יטופל במהירות המרבית ובשיתוף פעולה מלא עם ועד הפעולה של ההורים. לא אשקוט עד שנבטיח את שלומם של ילדינו היקרים".

קודם לכן, במהלך השבוע, בעקבות מקרי ההתעללות הרבים בפעוטות במסגרות פרטיות אליהם נחשפו התושבים בימים האחרונים, שהשיא היה הריגתה של יסמין וינטה ז"ל על ידי הסייעת אינה סקיבנקו בפתח תקוה, הודיעה העירייה שתפעל להרחיב את היצע המעונות בפיקוח. העירייה תעשה זאת על ידי כך שתבנה תשע כיתות מעון יום נוספות, שיימסרו לתפעול רשתות מוסדרות הנמצאות בפיקוח, כגון ויצו, נעמת, אמונה וכדומה.

אחת האמהות הפעילות בקבוצת 'צדק לילדינו' בפתח תקוה אמרה: "אנחנו לא מתכונים להוריד את הנושא מסדר היום". אנחנו בקשר עם המטה הארצי, ממשיכים ללוות את ההורים של יסמין ונעשה הכל על מנת לשנות את ההתנהלות שמקרים כאלה לא יחזרו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר