צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
למצולם אין קשר לכתבה צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מכות והטחת ראש בסורגי הלול: כתב אישום חמור נגד סייעות בגן ברחוב פינסקר על תקיפת תינוקות

הנאשמות טיפלו בפעוטות בטווח הגילאים שבין 3 חודשים עד 3 שנים. לפי כתב האישום הן סטרו לתינוקות בגן, נענעו אותם, דחפו את ראשם, הכו אותם אחזו בהם בכוח בזרוע ועוד

פורסם בתאריך: 1.7.18 10:38

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום בפתח תקוה כתב אישום נגד ויקטוריה קובטקו, קטרינה קיריליוק ופולינה זבגורודני, מפתח תקוה, בגין ריבוי עבירות בסעיפי תקיפת קטין או חסר ישע על ידי אחראי והתעללות בקטין או חסר ישע. לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד מורן לוין, הנאשמות עבדו כסייעות בגן ברחוב פינסקר בפתח תקוה בין השנים 2015-2018, וטיפלו בקבוצות פעוטות בטווח הגילאים שבין 3 חודשים עד 3 שנים. בהזדמנויות שונות במהלך עבודתן בגן, ועל פי כתב האישום, בין התאריכים 20-23 למרץ השנה, תקפו הנאשמות את התינוקות בגן הילדים בכך שסטרו בפניהם, נענעו אותם, דחפו את ראשם, הכו בהם, אחזו בהם בכוח בזרוע ועוד.

כך, לפי כתב האישום, באחת ההזדמנויות דחפה קובטקו את ראשו של אחד התינוקות לאחור והאכילה אותו בכוח, וכן דחפה בקבוק לפיו והחזיקה אותו מהמצח בחוזקה על מנת שישתה מהבקבוק, במקרה אחר, הנאשמת קיריליוק הבחינה בתינוקת שנמצאת בלול אך אינה ישנה, ניגשה אליה והכתה בראשה בחוזקה עד שראשה של התינוקת פגע בסורגי הלול. קיריליוק דחפה את ראשה של התינוקת אל תוך המזרון, וכן הטיחה את גופם של שני תינוקות אחרים אל המזרון והכתה בראשם. זבגורודני נאשמת, בין היתר, כי הכתה במספר הזדמנויות בפניהם ובידיהם של תינוקות וכי הרימה תינוקות בזרועם והטיחה את גופם על הרצפה או על ספסל נמוך.

באחד המקרים צוין כי הנאשמת קובטקו הטיחה את גופו של אחד התינוקות אל תוך המזרון בלול והכתה בראשו. כשניסה התינוק להתרומם, קובטקו הטיחה את גופו אל מזרון הלול והניחה עליו שמיכה אשר כיסתה חלק מפניו. לאחר שהתינוק התרומם למצב עמידה בתוך הלול, קובטקו הרימה אותו בעודה מחזיקה בצווארו, הטיחה אותו אל תוך מזרון הלול והכתה אותו בראשו מספר פעמים. אז כיסתה קובטקו את כל גופו של התינוק בשמיכה וטלטלה בחוזקה את הלול. לאחר שניסה התינוק להתרומם פעם נוספת, כאשר ראשו מכוסה בשמיכה, קובטקו טלטלה את הלול והכתה אותו בראשו, הטיחה את ראשו של התינוק בסורגי הלול והמשיכה לנענע את הלול בו שוכב התינוק בחוזקה כך שהתינוק נע מצד לצד בתוך הלול. לאחר מכן, הטיחה את גופו של התינוק שוב אל תוך המזרון ונענעה את ראשו. "הנאשמת הטיחה את גופו של התינוק אל תוך המזרון בלול, הכתה בראשו והחזיקה את ראשו באמצעות ידה למשך 20 שניות על מנת שלא יוכל לזוז", נכתב בכתב האישום כנגדה, "לאחר שניסה להתרומם, הנאשמת הטיחה את גופו אל תוך מזרון הלול בכיסתה אותו בשמיה אשר כיסתה חלק מפניו".

הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרן של הנאשמות עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדן או לחילופין להורות על המשך שהייתן בתנאים מגבילים. בבקשה נכתב כי בידי הפרקליטות ישנן ראיות לכאורה להוכחת אשמתן של המשיבות, הכוללות בין היתר, הודאות הנאשמות במיוחס להן, והסברים כי פעלו מתוך עצבים. כמו כן, בפרקליטות מסתמכים על סרטוני אבטחה מגן הילדים התומכים בראיות התביעה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הילה

    תפרסמו תמונות של המפלצות האלה !!! חזקות על חלשים. מקווה שייענשו!

  2. נועה

    שיישרפו בגיהנום אמן שיתעללו בהם כל החיים חיות לא בני אדם

  3. אמא

    בוקר טוב מי ששם את התינוק שלו במעון שיקח בחשבון ש90 אחוז הוא סובל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר