מתחם בת שלמה. צילום באדיבות ההורים
מתחם בת שלמה. צילום באדיבות ההורים

חצר מתחם הגנים באם המושבות: שתן, צואה, לכלוך והזנחה

הורי מתחם הגנים בת שלמה שלחו מכתב לראש העירייה איציק ברוורמן: "העירייה מתעלמת מזכויות בסיסיות של ילדינו"

פורסם בתאריך: 19.7.18 11:31

הורים לילדים ממתחם הגנים בת שלמה בשכונת אם המושבות, מתלוננים על מצב החצר במתחם. לטענתם, החצר של המתחם בו ארבעה גנים במצב רע, מלוכלכת ומוזנחת ואינה ראויה לשימוש ילדים. לטענת ההורים, יש בה כמות עצומה של צואה ושתן של בעלי חיים, פרעושים, זחלים וזבובים ובתקופת האביב גם חומר צהוב ודביק המביא עימו זחלים ורודים ומזיקים נוספים, חומר שמקורו לא ברור.

מתחם בת שלמה. צילום באדיבות ההורים

מתחם בת שלמה. צילום באדיבות ההורים

השבוע שלחו ההורים מכתב לראש העירייה, איציק ברוורמן ובו ביקשו להביא לידיעתו את המצב של החצר. "העירייה מתעלמת באופן בוטה מזכויות בסיסיות של ילדינו הן בהיבט התברואתי והן בהיבט הבטיחותי", הם כותבים. בהמשך המכתב הם מבקשים ממנו לדמיין מציאות בה הורים נאלצים לשלוח את ילדיהם בלב כבד לגן ילדים בו ישחקו יום ביומו בחצר מטונפת ומוזנחת, בידיעה קשה שילדיהם מתפלשים בחול שבתוכו כמות עצומה של צואה ושתן של בעלי חיים פרעושים, זחלים וזבובים.
"הפתרונות הקיימים המוצעים על ידי העירייה הינם בבחינת לעג לרש, בה מטילים על כתפיה של סייעת אחת בגן ילדים המכיל 35 ילדים את האחריות של ניקיון החצר, גריפת הכמות העצומה של הפסולת, הצואה, המזיקים, העלים וכיוצא בזה, תוך שמציידים אותה בכמות מכובדת של מלח גס שמין הסתם אין בו כדי להועיל במצב אבסורד זה", הם כותבים. הם מסבירים גם שבעיה נוספת היא הצמחייה בחצר שלא גזמו אותה זמן מה ומשירה עלים ומהצד השני של השטח, יש שמש קופחת ללא כל הצללה. "ואם גם בכך לא די, בנוסף ישנם פתחים רבים אשר דרכם נכנסים חתולי רחוב ורואים בגן כמקום משכן קבוע עבורם", הם כותבים.
ההורים מבקשים לפני פתיחת שנת הלימודים פתרון שיכלול את החלפת החול בדשא סינטטי באופן מיידי, טיפול בבעיית העצים (כריתה/ גיזום) והוספת הצללה וסגירת הפתחים בחצר למניעת כניסת בעלי חיים.

מתחם בת שלמה. צילום באדיבות ההורים

דובר העירייה, חזי חקאק, מסר בתגובה: "מתחם בת שלמה נמצא בתכנית העבודה של אגף גנים ונוף. חשוב לציין כי כל משטח, בין אם דשא סינטטי ובין אם חול, מצריך תחזוקה שוטפת של צוות הגן. הצוות גוייס באופן מיידי לצורך ניקוי החצר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר