מתחם הגנים ברחוב ווינברג בשכונת הדר גנים. צילום באדיבות ההורים
מתחם הגנים ברחוב ווינברג בשכונת הדר גנים. צילום באדיבות ההורים

ההורים ביקשו שביל מסודר לגן – בעירייה סירבו בגלל קו נפט שעובר מתחתיו

במתחם הגנים ברחוב ווינברג שלל בעיות: אין שביל גישה, אין מאבטח והילדים חוצים את הכביש שלא במעבר חצייה

פורסם בתאריך: 1.8.18 07:59

הורים לילדים שאמורים להתחיל ללמוד במתחם הגנים ברחוב ווינברג בשכונת הדר גנים בפתח תקוה, מתלוננים על הגישה למתחם הגן.

לטענת ההורים, הרחבה בכניסה לגן אינה מרוצפת או מזופתת, היא מלאה חול ובבורות שמתמלאים במים בתקופת החורף והופכים לשלוליות בוץ גדולות. "לא ניתן להיכנס למתחם בחורף עם עגלות אבל אפילו גם ברגל בגלל שהנעלים של הילדים מתמלאות בבוץ", מסבירה אם מהגן. "ניסינו לברר למה הם לא מזפתים את הכניסה או שמים אבנים משתלבות, אז התשובה שקבלנו היא שיש במקום קו נפט שעובר. עם כל הכבוד לקו הנפט, שימצאו פתרון. אני בטוחה שזה אפשרי".

אבל זוהי אינה התלונה היחידה של ההורים. "לצערי אנחנו אחד המתחמים הבודדים שאין להם מאבטח", מסבירה האם. "במתחם יש ארבעה גנים, למעלה מ-130 ילדים ולמרות שלמיטב ידיעתי צריך לפחות 100 ילדים לקבל מאבטח, אצלנו זה לא כך".

בנוסף טוענים ההורים כי בסמוך לגן אין מעבר חציה. "זה מתחם של שלושה בניינים שנמצא לא רחוק מהכביש של מנחם בגין ומעבר החציה נמצא בהמשך הרחוב", מסביר אחד האבות. "לכן אנשים חוצים את הכביש מה שנקרא 'על הפאנדי' ומסכנים את החיים שלהם. צריך להוסיף מעבר חציה נוסף, בסמיכות לגן".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "לא ניתן לבצע סלילת אספלט או כל חומר קשיח אחר מאחר ובמקום עובר קו הנפט. אגף דרכים יפזר במקום אספלט גרוס על מנת שניתן יהיה לנסוע ו/או ללכת ברגל מבלי להחליק ו/או להתלכלך בבוץ בתקופת החורף. לגבי נושא אבטחה, על פי הנחיות משטרת ישראל, חטיבת האבטחה, אין חובת הצבת מאבטחה בגני ילדים בלי קשר לכמות הגנים/ילדים במתחם, למרות זאת עיריית פתח תקוה החליטה על התקנת אינטרקום ומצלמות בכלל גני הילדים בעיר, אנו נמצאים כבר בתוך התהליך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח העיר

    אטימות מוחלטת מצד העירייה, ניתן לראות דרך תשובתו של הדובר!
    מדוע ההורים צריכים להיות שבויים של חברות חכמי חלם שלא מסייעים כלל לתושבים שלה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר