צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGI
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGI

הילדה חזרה עם סימנים כחולים מהגן, בעלת הגן והאם הגישו תלונות הדדיות במשטרה

האם שטענה כי בגן לא התייחסו ברגישות הראויה לתלונותיה, כתבה פוסט בפייסבוק שהגביר את המתח. הגננת ביקשה שהילדה לא תגיע יותר לגן: "כשהיא הגיעה לדרוש את כספה היא התחילה לצרוח ולצלם אותי - אז הזמנתי משטרה"

פורסם בתאריך: 31.7.18 16:55

למשטרת ישראל הוגשו השבוע תלונות הדדיות על אלימות – הראשונה של בעלת גן פרטי בעיר נגד אחת האמהות, והשנייה של האמא נגד בעלת הגן.

הכל החל בשבוע שעבר כאשר פנתה האם לצוות הגן בטענה שמזה מספר שבועות ביתה בת השלוש חוזרת מהגן עם סימנים כחולים על הידיים ועל האף. לטענתה הצוות לא ידע לספק הסברים, "עשה דרמה" ונתן לה להרגיש שהיא לא בסדר. למרות הסימנים, היא החליטה לבסוף להשאיר את הילדה בגן מכיוון שלטענתה היא סומכת על הגננת.

ואז הילדה חזרה פעם נוספת עם סימנים כחולים. "הילדה טוענת שהיא נפלה, נחבלה באפה, ואף אחד לא ראה אותה. היא רצה לגננת ובכתה לה. הבעיה היא שאף אחד לא עדכן אותנו על כך כפי שהייתי מצפה ולא היה כל שיתוף פעולה מצידם".

לבסוף החליטה האם לפרסם פוסט באחד מדפי הפייסבוק העירוניים שלא החמיא לגן. בעקבות זאת היא קיבלה לטענתה הודעה מבעלת הגן. "היא כתבה לי שאני לא ראויה להיות אצלה אמא בגן ושהיא מבקשת שאני לא אביא יותר את הילדה אליה".

לאחר מספר ימים, הגיעה האם לגן כדי לקבל החזר עבור התקופה בה הילדה לא נכחה בגן. אז התפתח בין השתיים דין ודברים שהסתיים בהזמנת משטרה, בהגשת תלונה מצד בעלת הגן ותשאול של שתיהן בתחנת המשטרה.

"האם המשיכה להביא את הילדה לגן גם לאחר שטענה שלילדה יש סימנים כחולים על הידיים", מסבירה בעלת הגן למלאבס. "אני אמרתי לה שאני לא רוצה אותה אצלי בגן ואני זו שהפסקתי את הטיפול בילדה. כתבתי לה שאני לא מעוניינת לטפל יותר בילדה שלה לאור ההכפשות שלה נגדי. כשהיא הגיעה לגן לבקש החזר כספי היא התחילה לצרוח ולצלם אותי – ואז הזמנתי את המשטרה והגשתי נגדה תלונה במשטרה".

"זה לא היה ולא נברא", מתגוננת האם. "לא איימתי עליה. כשהייתי במשטרה הגשתי נגדה תלונה על התעללות בחסר ישע – ואחרי שהצגנו את התמונות לחוקר עם סימני החבלה על גופה של הילדה, הוחלט להעביר את התלונה מיידית להמשך טיפול".

האם מודה כי בשיחה טלפונית עם בעלת הגן היא כעסה נורא, מאחר וניסתה להבין איך ייתכן שהבת שלה חוזרת מהגן עם סימני מכות. אב הילדה: "באתי בטוב לגן, בקשתי לדבר עם בעלת הגן, להבין מה קרה לבת שלי ונענתי בצורה מבטלת. בהתחלה היא אמרה שהילדה נפלה בחצר וכשהתעקשתי לראות מצלמות, התגובה שלה הפכה תוקפנית, צעקנית ואלימה מילולית. היא אחזה בידיים של הבת שלי בברוטאליות וצעקה 'תראי לי את הידיים שלך' ואז אמרה שאלו אינם סימנים כחולים אלא  מחלת עור בידיים. הייתי בהלם שהיא עושה את זה ליד הילדים ושאין שום תגובה עניינית לבעיה שלנו. אנחנו השארנו את הילדה בגן, רק בגלל הגננת, שעליה אנחנו סומכים והיא אשת מקצוע טובה, אבל לצערי, היא לא לבד בגן ויכול להיות שיש נשות צוות אחרות שמתנהגות בצורה לא ראויה. חבל שהיא הייתה עסוקה רק בלתקוף".

גורמים במשטרה מציינים ששתי התלונות נמצאות בחקירה – כולל תלונת האם שהתקבלה בשעה שהיא נחקרה כחשודה ובאזהרה.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "הוגשה תלונה והיא נבדקת"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר