צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג לגן המצולם אין קשר לכתבה

"כנראה שכחו שמדובר בילדים לא רגילים"

הורי גן זרעית בו לומדים ילדים המצויים על הספקטרום האוטיסטי, חוששים מהשינו במהנה ההסעות: במקום מוניות שיסיעו 3 ילדים עם מלווה, ייסעו6-8 ילדים ברכב גדול. "גם כך קשה להם לשבת זמן רב, "כל רגע של חוסר תשומת לב עלול להביא לאסון", אומרת אחת האמהות

פורסם בתאריך: 31.8.18 10:09

הורי גן זרעית בשכונת כפר גנים, גן תקשורתי בו לומדים ילדים המצויים על הספקטרום האוטיסטי, טוענים שהשנה החליטו בעירייה על שינוי במערך ההסעות ובמקום הסעות קטנות של שלושה ילדים במונית עם מלווה, יהיה רכב הסעות עם מלווה אחד אשר יעבור בין השכונות. "מבדיקה שעשינו הרכב יאסוף בין שישה לשמונה ילדים עם מלווה אחד ויביא אותם לגן", אומרת אמא לילד, "מישהו בעירייה כנראה שכח שמדובר בילדים לא רגילים, אלא ילדים על הספקטרום האוטיסטי שגם כך קשה להם לשבת ישיבה ממושכת בהסעה ובטח ובטח בסוף יום לימודים. הם בעלי תזזיתיות, לא מתקשרים עם הסביבה, לא מודעים לסכנה ואין ביכולתם להתבטא במידה וקורה משהו לא תקין. כל רגע של חוסר תשומת לב עלול להביא לאסון".

האם מוסיפה שמבדיקה שעשתה מול חברת ההסעות, רכב טרנזיט יאסוף אותם בבוקר ויפזר בסוף היום. "מדובר בילדים בני שלוש וארבע ולצערי בעירייה חוסכים על הילדים שלנו".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "משרד החינוך הודיע שהחל משנת הלימודים תשע"ט לא תאושר הסעה במוניות, והתלמידים יוסעו באזצים (רכבים גדולים).
עפ"י הנחיית משרד החינוך תלמידי חנ"מ ובכללם ילדי הגנים יוסעו באזצים, 7 תלמידים בממוצע ברכב. במידת הצורך, יתוגברו הסעות במוניות באופן פרטני לכל גן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר