גן שעורה צילום באדיבות ההורים
גן שעורה צילום באדיבות ההורים

באמצע מפגש בוקר: עכברים נפלו מתקרת הגן

כמה דקות אחרי שילדי גן שעורה החלו אתמול את הפעילות, הגיע עובד עירייה לתקן ליקויים בתקרה. מייד כשהחל לעבוד נפלו מהתקרה אל רצפת הגן עכבר גדול וכן מספר גורי עכברים, חלקם מתים וחלקם חיים

פורסם בתאריך: 3.9.18 17:13

לא כך תכננו לפתוח הורי וילדי גן "שעורה" בכפר אברהם את שנת הלימודים. הורים מספרים כי ביום ראשון בבוקר הגיעו התלמידים וההורים הנרגשים לגן ואחרי הפרידה החלה הפעילות. בזמן מפגש הבוקר הגיע למקום איש תחזוקה של העירייה לתקן ליקויים בתקרה וכאשר הזיז מספר ריבועים, נפלו למרכז הגן מספר גורי עכברים ועכבר גדול יותר. "הדבר יצר לחץ מאוד גדול אצל הילדים, שראו את זה בזמן שהם היו בפעילות", אומר אחד ההורים, "ברגע שזה קרה אמרו לילדים לצאת לחצר, היו מספר ילדים שנבהלו והיו ילדים שפחות. הצליחו ללכוד חלק מהעכברים, חלק היו מתים והעכבר הגדול הצליח לברוח".

ההורים לא מבינים מדוע העירייה חיכתה חודשיים שלמים על מנת לטפל בבעיית התקרה ועשתה זאת דווקא בזמן פתיחת השנה "זה מחדל גדול", אומר אב מהגן, "זה יצר לחץ מאוד גדול אצל כולם וככה לא פותחים שנה". לטענת ההורים, הגננת יצרה קשר עם העירייה, ואתמול הגיעו לשים מלכודות. "המחדל הוא שהעירייה לא טיפלה בבעיות בחופש הגדול", אומר אחד ההורים. אמא אחרת מוסיפה: "לצערי, אף אחד לא עדכן אותנו על כך והבנו שהייתה בעיה רק כשאספנו את הילדים בצהריים. הרי אם היינו יודעים את זה לפני, היינו לוקחים את הילדים במהלך היום".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "בבדיקה שבוצעה כנראה חדר עכבר לתקרת הגן מהגג דרך צנרת המזגנים, הבוקר נשלח צוות שאטם את הצנרת, כמו כן פוזרו מלכודות בגן למקרה והעכבר עדיין בשטח הגן. צוות גיזום מבצע הבוקר גיזום של הצמחייה והרחקתה מקירות הגן על מנת למנוע טיפוס עכברים וחולדות לכיוון הגג, בנוסף במהלך היום יגיע מדביר לבצע את הטיפול הנדרש במקרים מסוג זה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר