גן טופז הדר גנים צילום באדיבות ההורים
גן טופז הדר גנים צילום באדיבות ההורים

גן טופז בהדר גנים: "הילדים חוזרים הביתה עקוצים"

הורים מתלוננים על הזנחה, לכלוך, חול, צואת חתולים ופשפשים בחצר הגן: "בעירייה צריכים להבין שמדובר בבריאות של הילדים שלנו". העירייה בתגובה: "בימים הקרובים יגיע שוב צוות של גנים ונוף לנקות"

פורסם בתאריך: 4.10.18 08:27

הורים לילדים מגן טופז, שנמצא ברחוב יהודה הנשיא בשכונת הדר וגנים ומהווה חלק ממתחם של שלושה גנים, מתלוננים על המצב הקשה של חצר הגן. לטענתם, מתחילת השנה לא טופלה החצר שלהם ושל הגנים הנוספים. "החצר, מלאה עלים, העצים לא נגזמו וחלקם נכנסים פנימה לתוך החצר ובנוסף, במקום יש המון זבל שצריך לפנות", אומר אחד ההורים.

לטענת ההורים, מידי שנה עולה הסוגיה לגבי החצר והחול, אך בפועל דבר לא קורה. "החצר שלנו היא ארגז חול אחד שלם", אומר הורה בגן, "מעבר לכך שהיא לא נעימה ולא מזמינה ומלאה בשולחנות וכסאות, היא מאוד מלוכלכת, מלאה בעלים וצואה של חתולים שנכנסים לתוך החצר ומי שסובל מכך הם הילדים" . לטענת ההורים, בחצר יש גם ארגז חול קטן, שאותו צוות הגן משתדל לכסות, אך מאחר ובכל מקום יש חול, זה לא יעיל. "בעירייה צריכים להבין שמדובר בבריאות של הילדים שלנו, החול מביא פשפשים, הילדים חוזרים הביתה עקוצים וצריך למצוא פתרון אחת ולתמיד".

גן טופז-הדר גנים. באדיבות ההורים

גן טופז הדר גנים צילום באדיבות ההורים

עוד מסבירים ההורים, שגם הכניסה של הגן מאוד מלוכלכת ולא מזמינה. "כבר שמענו תירוצים שהיו חגים ולא הספיקו לנקות, אבל לצערי, זה גם מה שקיבל אותנו בתחילת השנה וחבל שבמצב הזה, הילדים צריכים לשהות לאורך כל שעות היום", מסכם אחד ההורים.
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "בגן טופז נעשה נקיון יסודי במהלך החופש הגדול. בימים הקרובים יגיע שוב צוות של גנים ונוף לנקות את העלים שהצטברו במהלך החגים. כאמור, עלים שנושרים מהעץ הן תופעה טבעית שמטפלים בה באופן סדיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר