תעמולת בחירות בשישי האחרון בכניסה לבית הספר עוזי חיטמן
תעמולת בחירות בשישי האחרון בכניסה לבית הספר עוזי חיטמן

הורים מתלוננים: תעמולת הבחירות הגיעה לבתי הספר

הורים מתלוננים כי פעילים של מפלגות רבות מגיעים בימי שישי לכניסות לבתי הספר ויוצרים צפיפות מסוכנת. בשישי האחרון אף חילקו פעילים של "מחוברים" ארטיקים לילדים. איתי שונשיין: "חלוקת הארטיקים באה ממקום רגיש ואמפטי"

פורסם בתאריך: 9.10.18 11:11

הורים לתלמידי בתי הספר, בעיקר היסודיים, טוענים שהבחירות מגיעות לבתי הספר והמתמודדים והפעילים שלהם, מגיעים בדרך כלל ביום שישי בסוף שעות הלימודים ומחלקים לילדים ולהורים פרסומים ואף ממתקים וארטיקים. לטענת ההורים מדובר על כלל המתמודדים שמבינים שבשישי אפשר לתפוס את ההורים, שבדרך כלל לא מגיעים לבית הספר. לטענת הורים רבים הדבר יוצר המולה ובלגן גדול.

בשישי האחרון, טוענים הורים מבתי הספר אריק איינשטין ועוזי חיטמן, הגיעו סמוך לכניסה לבתי הספר פעילים של רשימת 'מחוברים' בראשות איתי שונשיין על מנת לעשות תעמולת בחירות וחילקו לילדים בסוף יום הלימודים ארטיקים. לטענת ההורים, הדבר יצר המולה גדולה, הילדים נצמדו לשער, חלקם הושיטו ידיים מתוך בית הספר על מנת לזכות בקרטיב ויש גם כאלה שלא זכו לקבל. "הבטיחות של הילדים שלנו נפגעת ואסור שזה יקרה", אמרה אחת האמהות.  "מובן לנו, שמדובר בישורת האחרונה שלהם, אבל צריך לדאוג שבימי שישי שנותרו עד הבחירות, שזה ייעשה בצורה יותר מסודרת, במיוחד כשמחלקים לילדים גם ארטיקים או סוכריות. "בשישי כל הילדים יוצאים ביחד, יש דחיפות וזה מאוד מסוכן".

אנה נבות, יו"ר ועד ההורים העירוני, מוסיפה: "יש להשאיר את הילדים ובתי הספר מחוץ לתחום. בטחון הילדים חשוב יותר מכל תעמולה. מי שחשובים לו הילדים, יפעל למען מבואות וגדרות בתי ספר נקיים מפעילות פוליטית המסכנת את הילדים".
תגובת איתי שונשיין: "פעילים של רשימת ״מחוברים״ מגיעים בימי שישי לסביבת בתי הספר כפי שמגיעים כל הרשימות האחרות בכדי לפגוש תושבים ולהציג את תפישת עולמם לגבי ניהול העיר. פעילים של הרשימה הבחינו כי יש ריבוי מפלגות במתחם היציאה מבית הספר והורי הילדים מתעכבים לשמוע את מצע המפלגות השונות כך שהילדים נאלצים להמתין דקות ספורות באזורים לא מוצלים, לכן הגדילו ראש, המתנדבים מסיעתנו רכשו ארטיקים ויזמו חלוקה לתלמידים ממקום אמפטי ורגיש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר